Mcbudet skrev:snart är det dags! snart är det dags! snart är det dags! WEHOOOO!!!!
hojbrud skrev:Börjar pirra i magen
kanske för jag e så spänd över att få va med på två sh-pub fester på en helg
Mcbudet skrev:Det är coolt att ladda från malmö för att vara med på sh fetsen här! helt klart värt en drink!
misstänker att söndagen kommer att vara tung....
hojbrud skrev:Tackar för drinken
hehe ja söndagen blir nog tuff, men tar flyget hem på kvällen, så ska nog fixa det
Mcbudet skrev:jo det går ju att ligga i fosterställning i mittgången på planet! det och ett par öronproppar och en spypåse elelr kräksäck beroende p hur stadigt det var kvällen innan så överlver man nog en flyg tur!
hojbrud skrev:hehe a ja så farligt ska det nog inte bli,
Brukar inte bli bakfull och flygresan e ju bara på 50 min
Bonnie skrev:En sån lyx! Flyga mellan festerna!
annat var det på min tid...nattbuss 2,5 timme....
hojbrud skrev:2,5h??? mellan malmö- sthlm?
fan har du nyktrat tillMcbudet skrev:Det är coolt att ladda från malmö för att vara med på sh fetsen här! helt klart värt en drink!
misstänker att söndagen kommer att vara tung....
blom skrev:fan har du nyktrat till
Mr K skrev:Ni kan få ett ex av RadicalRiders Vol1 DVD och visa med min tillåtelse om ni inte får tag på något annat .......
Hur/När åka upp?hojbrud skrev:vill du föja med upp till sthlm?
Mr K skrev:Hur/När åka upp?
Var sova?
Hur/När åka hem?
Jag har mycket begränsad ekonomi så löser du detta på något billigt sätt så e jag på.
Men gå in på malmoaviation.se och kolla om det finns biljetter kvarMr K skrev:Hur/När åka upp?
Var sova?
Hur/När åka hem?
.
då blir det för dyrt för mig. trodde du hade någon billig lösning ....hojbrud skrev:Jag tar flyget från sturup kl 12,45 på lödag och hem 19,20 på söndag (bromma)
billigt? hmm bedöm sj jag för en vecka sedan fick betala 1066:- och ja du kan ju inte gå på stand by biljett (sorry) så det blir nog minimum det beloppet..
sova, ja där e nog många soffor att låna
Men gå in på malmoaviation.se och kolla om det finns biljetter kvar
Mr K skrev:då blir det för dyrt för mig. trodde du hade någon billig lösning ....
Har du kvar skägget!?!!?!Mcbudet skrev:snart är det dags! snart är det dags! snart är det dags! WEHOOOO!!!!
Mr K.... jag som trodde allt ont om dig. Är inte du outLAw?Mr K skrev:Glöm inte att fixxa så ni inte visar copyrightskyddat material utan tillåtelse. Det är bara och fråga. Det gjorde jag. Annars åker ägaren på PUBen på fan.
För att visa filmer offentligt krävs tillstånd........ bara så ni inte hamnar i klistret.
Klart jag e autlå, men jag värnar om mina mc vännerMaverick_ou812 skrev:Mr K.... jag som trodde allt ont om dig. Är inte du outLAw?
Pffft.... ordningsman i skolan... bergis...
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|