Det där låter som en ett problem med din webbläsare. För det fungerar i Chrome, Firefox, Safari och IE för mig. Alla med senaste version.
Istället för att berätta om hårdvara får du gärna berätta om vad för mjukvara du använder. Webbläsare osv.
Det här med att saker fungerar slumpmässigt vet jag inte. Men om du klickar på Svara eller "Svara med citat" så får du en snabbsvarsruta direkt under inlägget i fråga. Klickar du på Svara i topp eller botten av en tråd så tas du till det s.k. "avancerade" läget där du får en hel sida att skriva ditt svar på.
Hårdvaran nämnde jag bara för att visa att det inte är den det beror på att det laggar satan.
Windows 7 x64 och Iternet Explorer 8, som det står i mitt inlägg. (9an vill man inte ha eftersom man bara får en massa onödigt skit med den)
Jag vet hur detta med inlägg skall fungera men det fungerar inte så utan är mer slumpmässigt. Sen som en annan också skrivit i tråden. När man äntligen lyckats komma dit man vill och skrivit det man tänkt och slkall spara får man lite slumpmässigt upp en windows ruta som frågar om man vill navigera iväg från sidan OK/Cancel. Här blir det också lite slumpmässigt antingen sparas det man skrivit eller så blir det dubbelpost eller så sparas ingenting.
Jo jag vet, ingen ...... disskution men det senaste tilltaget ihop med var man hamnar efter att det försvinner ihop med att man inte längre kan klicka på Sporthoj.com loggan för att komma till startsidan gör sidan oanvändbart.