Felaktigt omformulerat!!!SH-tröjor 2023?
Eller så kanske man ska sno farfars gamla talesätt: "Hellre äter jag själv än ser mina barn svälta."www.sporthoj.com

Ursprungligt talesätt är:
Jag super för att slippa se mina barn svälta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Felaktigt omformulerat!!!SH-tröjor 2023?
Eller så kanske man ska sno farfars gamla talesätt: "Hellre äter jag själv än ser mina barn svälta."www.sporthoj.com
Kan bekräfta, normalt.Jag har inte fått min än. Är det normalt?
Tror inte det tyvärr. Möjliga minsta storleken i sig kanske "duger" men barnkläder går inte.Kan man beställa en hoodie i barn strl?
Det är bara svart eller? Är det bara jag som gärna hade sett något diskret fast osvart alternativ, typ olivgrönt som i cammo-mönster. Eller grått. Jag fixar inte svart längre.Nu har jag fått bilder och har därmed uppdaterat butiken med riktiga bilderser riktigt trevliga ut!
Bifogar även bild här så ni enklare kan se översikten.
View attachment 482947
Då jag nu fått ett antal frågor om färgen så har jag ställt frågan till tryckeriet om dom kan tänka sig hantera fler färger än svart.Det är bara svart eller? Är det bara jag som gärna hade sett något diskret fast osvart alternativ, typ olivgrönt som i cammo-mönster. Eller grått. Jag fixar inte svart längre.
Detta är en engångsgrej och 1 maj är sista möjligheten att beställa för i år. Det kan bli en till hösten om verkligen många önskar. Kostnaden att trycka är dyr och det är en backaffär hur jag än gör i det här (inget klagomål, jag gör det här för jag velat göra det i många år men inte haft "orken").När är senast datum att beställa tröja?
Eller kommer det gå att beställa hela tiden nu framöver?
- En storlek upp för mig som drar på tröjan över skyddsjackan.Jag mätte upp 3st olika hoodies som är i storlek L och passar mig som är 180cm och 85kg.
Jämför man måtten motsvarar SH tröjorna av märke SOUTH WEST i storlek L mina hoodies i storlek L så de verkar vara i normalstorlek.
Hur många storlekar större brukar ni köra på hoodie med dragkedja för att få en okey fit ovanpå skinnstället, den skall ju trots allt gå att få på sig utan att man skäms...
jag kan inte köpa in en fullblodig tjänst (kräver banktjänster och abonnemang) för en engångsgrej. Du ska inte behöva ett PayPal-konto och klickar du på Betalkort så ska det vara ruta som dyker upp som ska vara "utanför paypal" men förstås utförs av PayPal.Finns det inget annat alternativ att betala än det där jävla PayPal. Klickar på kreditkort men PayPal ligger ju kvar ??![]()
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning