Shit.. just klotat i diket!!

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
ok... så du har lagt in bilder på dig själv så killar kan spana lite ? :7peta
i mitt "garage" står bara hojar :hihi

antar att dedär va te mig...
två killar på 20 brudar... en viss felprocent får man alltid räkna med :D

Ska erkänna att Jag e bonnläpp ursprungligen jag med. kryper hellre undan som en stel, påkörd katt än sitter i lysrörsskenet i timtal på akuten.

haha, ja fy fan, såna e vi :p..

Fast jag e dock jääävligt bra på att gnälla om hur ont o jävligt ja har, fast göra nåt åt de? näääh :D

Last edited:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Ja, akuten direkt... En kompis klotade för ett tag sedan... Ville inte till akuten, men efter en del övertalning så kördes han dit... Det visade sig att det var en spricka i en nack-kota...

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Hoppas han åkte till sjukan, kommer ihåg när jag cyklade och av någon anledning skulle hoppa av cykeln till en basket korg men trillade ner och där låg en sten som jag fick rakt i ryggen, inge mer med det tänkte jag och cykla hem och la mig på soffan och kolla på tv... låg där i 24 timmar för jag hade så jävla ont så man knappt kundre röra på sig. Var det smart? :)hihi) Tog en timme att komma ner till bilen så man kunde åka till sjukan där jag svimmade av någon anledning:näsblod. Men jag hade lite tur för det enda som hände var att jag slog sönder lite muskler.

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

haha, ja fy fan, såna e vi :p..

Fast jag e dock jääävligt bra på att gnälla om hur ont o jävligt ja har, fast göra nåt åt de? näääh :D

Det är ju bara att gnälla på, det är ju ingen som hör en i mörkret än en å annan storspov.

tappert försök att hålla sig till topic :D

Kan man säga att SH smittats av ett spamarvirus på sistånne?

Last edited:

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
KTM 790 AdvR
Akuten lär han få sitta på ett tag.
Kan ju komma in någon med en axel ur led :gnissla

Han blir nog prio 4

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ska erkänna att Jag e bonnläpp ursprungligen jag med. kryper hellre undan som en stel, påkörd katt än sitter i lysrörsskenet i timtal på akuten.

Själv undviker jag akuten av en väldigt enkel anledning, att de kanske faktiskt hittar något fel på en. :va

Känns bättre att leva i okunskap. :)

Enda risken är i vissa lägen, att om man skippar akuten så kanske man inte lever så länge. :gnissla

Jag hoppas i alla fall det går bra för trådskaparen och att han snart kan sitta på en ny hoj igen, med en ny erfarenhet i bagaget!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jupp, en hjälm i näven o lite groggy gångstil o mumla nåt om mc-krash så ligger man på röntgen på ett naffs =)

Det tråkiga är att då har de en massa rutinåtgärder med stödkragar och så måste läkaren stoppa upp ett finger i stjärten för att kolla om pråstatthan har pajat.....har Jag hört

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Det tråkiga är att då har de en massa rutinåtgärder med stödkragar och så måste läkaren stoppa upp ett finger i stjärten för att kolla om pråstatthan har pajat.....har Jag hört

Jörgen försvann ju precis till akuten iaf, de hördes ända hit när han swishade iväg...

Ja ska fan sova nu...va fan på gelleråsen 07:30 imorse jööö.... brööööm bröööm bröööm....

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Jörgen försvann ju precis till akuten iaf, de hördes ända hit när han swishade iväg...

Ja ska fan sova nu...va fan på gelleråsen 07:30 imorse jööö.... brööööm bröööm bröööm....

Hahaha förstod att tråden skulle ta en helt ny vändning nu.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
De räckte med att jag skrev en mening på forumet så han gick in o kolla mitt garage så va han kär i mig...

Precis! En mening från dig räckte! :tummenupp Det var det eleganta skrivspråket, den sublima retoriken, ditt brinnande Mc-intresse samt den avvisande inställningen till kvinnor som fick mig att inse att vi är the perfekt match. :krama
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3128745&postcount=259

Det är bara att säga mmmootocykel.....tvåhunrra! Så plockar dom in en dirrekkt!

Mwahaha! :rofl :rofl

/J

Händerna på täcket! :pannkyss
Natti!

Last edited:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
jajävlar, ett år sen jag hiva upp den här bilden :va

Smc BKK ? regna det? bangade pga risigt väder :(

Försöker du klejma first spammer platsen från jürgen nu?

Känns skönt att gå och lägga sig va nu när du öppnat pandoras as i form av idel upplägg för Jürgen? Han kommer slakta dig under kommande timme i denna tråd och du har inte en chans att försvara dig urloggad.

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...