Dumma jävla bönner e vi...
Ska erkänna att Jag e bonnläpp ursprungligen jag med. kryper hellre undan som en stel, påkörd katt än sitter i lysrörsskenet i timtal på akuten.
Dumma jävla bönner e vi...
ok... så du har lagt in bilder på dig själv så killar kan spana lite ?
i mitt "garage" står bara hojar
Ska erkänna att Jag e bonnläpp ursprungligen jag med. kryper hellre undan som en stel, påkörd katt än sitter i lysrörsskenet i timtal på akuten.
Klockan har passerat midnatt, då är trådkapningen i full gång framåt 4-5 tiden.
Men, kan ju hoppas att han for på sjukan och inte trillade omkull hemma på väg till sängen.
haha, ja fy fan, såna e vi ..
Fast jag e dock jääävligt bra på att gnälla om hur ont o jävligt ja har, fast göra nåt åt de? näääh
tappert försök att hålla sig till topic
Det är ju bara att gnälla på, det är ju ingen som hör en i mörkret än en å annan storspov.
Kan man säga att SH smittats av ett spamarvirus på sistånne?
Akuten lär han få sitta på ett tag.
Kan ju komma in någon med en axel ur led
Han blir nog prio 4
3152308Det är bara att säga mmmootocykel.....tvåhunrra! Så plockar dom in en dirrekkt!
två killar på 20 brudar... en viss felprocent får man alltid räkna med
Jupp, en hjälm i näven o lite groggy gångstil o mumla nåt om mc-krash så ligger man på röntgen på ett naffs =)
Det tråkiga är att då har de en massa rutinåtgärder med stödkragar och så måste läkaren stoppa upp ett finger i stjärten för att kolla om pråstatthan har pajat.....har Jag hört
Jörgen försvann ju precis till akuten iaf, de hördes ända hit när han swishade iväg...
Ja ska fan sova nu...va fan på gelleråsen 07:30 imorse jööö.... brööööm bröööm bröööm....
De räckte med att jag skrev en mening på forumet så han gick in o kolla mitt garage så va han kär i mig...
Det är bara att säga mmmootocykel.....tvåhunrra! Så plockar dom in en dirrekkt!
Jörgen försvann ju precis till akuten iaf, de hördes ända hit när han swishade iväg...
Ja ska fan sova nu...va fan på gelleråsen 07:30 imorse jööö.... brööööm bröööm bröööm....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|