Shit.. just klotat i diket!!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Känns skönt att gå och lägga sig va nu när du öppnat pandoras as i form av idel upplägg för Jürgen? Han kommer slakta dig under kommande timme i denna tråd och du har inte en chans att försvara dig urloggad.

Andreas går igång på verbal förnedring. Jag tror han utnyttjar mig ...Han ska inte få mer ikväll. Jag ska sluta spamma i den här tråden nu, lite för allvarlig rubrik :gnissla

Edit: Harry Potter!? :rofl Nu känner jag mig gammal
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Du behöver inte skämmas ja känner en kille som tog sitt kort för 2-3 veckor sedan som dundra in i en vägspärr på nya delen av E4an utan för uppsala som tydligen inte har öppnat ännu. de skulle rejsa hade de tänkt utan att reka området.
 

Serenity

The unusual kind
Gick med
2 Jun 2007
Ort
på en väldigt skön plats
Hoj
Se garage
Krachade också nyligen rakt in i en betongvägg.
Men vaknade på en brits så akuten blev dé ju ändå. Kul att avsluta säsongen så här :(
Har du vägarna förbi hbg drar vi en runda Xbox med några andra oturspojkar jag lirar med haha

Det är bara att säga mmmootocykel.....tvåhunrra! Så plockar dom in en dirrekkt!

hahaha sitter här med krage och spricka i nackkotan och du skriver sånt!!!! :rofl

jo dé där med anal-pirret kommer jag ihåg. så fort jag kom in på sjukan ville han köra upp ett finger i röven på mig...låg ju där som en död sill och mumla "nej...snälla". "jo tyvärr, dé måste göras" sa han och *poff* kommer inte ihåg mer
 
Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
så fort jag kom in på sjukan ville han köra upp ett finger i röven på mig...låg ju där som en död sill och mumla "nej...snälla". "jo tyvärr, dé måste göras" sa han och *poff* kommer inte ihåg mer

sorry asså men ja kunde inte låtabli å små garva lite här på jobbet sorry å krya på dig :)
 

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Nu finns ingen anledning att skrämmas mer än nödvändigt men du har ju själv känt av att det högg till i foten. Bara det räcker väl för att du vill veta OM något är fel och i så fall få hjälp i tid. När du ändå är där kan de ju lika gärna kolla läget på rygg o nacke! :tummenupp

Skador på just nacke & rygg samt skuldror/axlar är mycket vanliga även vid lättare vurpor ut i naturen. Detta är också några av orsakerna till varför man bör ta ambulans till plats för säker transport till sjukhus där man då röntgar för att vara 100% säker på att allt är ok! Kroppen KAN spela oss spratt så att vi inte känner en fraktur tex. och en fraktur på nacken/ryggen är INTE bra!

Så bums iväg till sjukan! :D :tummenupp

Edit: Så går det när man (läs jag) inte läser HELA tråden innan jag svarar! Såg att du redan varit där!

Mvh!
// Niklas
 

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki
Så akuten rekommenderas, även om jag bara känner mig mörbultad?

Spär på här.

JA... Du kan ha skador som du inte ser/känner.

Men det är även viktigt att du får ALLA dina skador dokumenterade. Även om det bara är ett blåmärke. Om du i framtiden får konstiga besvär, som kan bero på denna vurpa, så bör du kunna visa dokumentation för försäkringsbolaget.
 

3plE

MCK WHEELERS FALUN
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Falun
Hoj
CBR600RR -05, Gixxer 7/11 and a Husa 650 i små små bitar
Orkde nog läsa igenom halva tråden iaf, den som i stort sett bara handlade om att han skulle ta sig till akuten. Vilket jag oxå tycker verkar vettigt...

Jag råkade oxå ut för det förra året (klota asså). Kände mej precis som trådskaparen bara "mörbultad" men tänkte att det ändå va bäst å åka till akuten för å få mej uppkollad. Väl där så ville dom inte ta emot mej. Dom kunde iof tänka sig att kolla upp ställen där jag hade ont men eftersom jag inte kunde peka ut några sånna ställen samt att jag va låg prio och därför antagligen skulle få vänta på min tur hela natten, så drog jag.

Vårdcentralen dagen efter... Samma sak. Dom föreslog privatläkare.

Vet inte om dom har olika policy i olika landsting eller om jag "tjatade" för lite?
 

emullo

#2027
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
Orkde nog läsa igenom halva tråden iaf, den som i stort sett bara handlade om att han skulle ta sig till akuten. Vilket jag oxå tycker verkar vettigt...

Jag råkade oxå ut för det förra året (klota asså). Kände mej precis som trådskaparen bara "mörbultad" men tänkte att det ändå va bäst å åka till akuten för å få mej uppkollad. Väl där så ville dom inte ta emot mej. Dom kunde iof tänka sig att kolla upp ställen där jag hade ont men eftersom jag inte kunde peka ut några sånna ställen samt att jag va låg prio och därför antagligen skulle få vänta på min tur hela natten, så drog jag.

Vårdcentralen dagen efter... Samma sak. Dom föreslog privatläkare.

Vet inte om dom har olika policy i olika landsting eller om jag "tjatade" för lite?

Du måste säga rätt saker.
En polare till mig uppsökte akuten efter han vurpat.

Akuten: Vad har hänt här då?
Polaren: Jag vurpade på hojen.
Akuten: Hur fort gick det då ? 50 eller ?
Polaren: Näe, över hundra och jag landade på skallen.

Och pang låg han på en bädd med stödkrage och full undersökning på gång.:)
 

3plE

MCK WHEELERS FALUN
Gick med
6 Jun 2006
Ort
Falun
Hoj
CBR600RR -05, Gixxer 7/11 and a Husa 650 i små små bitar
Misstänkte det.. Får försöka säga rätt nästa gång.

Du måste säga rätt saker.
En polare till mig uppsökte akuten efter han vurpat.

Akuten: Vad har hänt här då?
Polaren: Jag vurpade på hojen.
Akuten: Hur fort gick det då ? 50 eller ?
Polaren: Näe, över hundra och jag landade på skallen.

Och pang låg han på en bädd med stödkrage och full undersökning på gång.:)
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

hahaha sitter här med krage och spricka i nackkotan och du skriver sånt!!!! :rofl

jo dé där med anal-pirret kommer jag ihåg. så fort jag kom in på sjukan ville han köra upp ett finger i röven på mig...låg ju där som en död sill och mumla "nej...snälla". "jo tyvärr, dé måste göras" sa han och *poff* kommer inte ihåg mer

Nu vet Jag en som just parkat evil knievel-hojen utanför akuten och tjatar om högfartsolycka med rygg å nack ont samt stor oro över prostatthattan:D
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top