Det brukar vara ett trist brott med för oss vanliga dödliga, som man sällan eller aldrig opererar, oroväckande lång konvalescens.
3 månader i gips fick jag...
Det brukar vara ett trist brott med för oss vanliga dödliga, som man sällan eller aldrig opererar, oroväckande lång konvalescens.
Här en intervju med Razlan Razali som är CEO för Sepang och MotoGP's nyaste team, Sepang.
Intressant och se tankarna, även om de inte går så djup, kring framtiden han ser.
Kul också att Stigefelt kommer lite närmare hur ett MotoGP team skall drivas.
Även om han, vad det verkar, driver Moto2 och 3 vidare.
Det vore fett najs att se Johan driva ett MotoGP-team nån gång i framtiden.
Har inte fattat organisationen riktigt, skulle inte Johan vara chef för alla 3 teamen?
Nä, jag tror Johan och Razlan båda ville ha en mer erfaren chef för MotoGP från start.
Om jag förstår artikeln rätt blir det Wilco Zeelenberg, med stöd av Ramon Forcada, som tar MotoGP biten.
Johan kommer, hoppas jag , vara med och lära sig så vi får se honom som chef om några år.
Ja så fattar jag det med, men är Johan deras chef?
Någon som vet vad Loris Baz gör 2019? Han verkar inte vara med i WSBK’s startlista. Inget testförar-jobb?
Bradly Smith verkar få en något annorlunda säsong med både Moto-e race och wildcards på Aprilia. Känns som en bra testförarvärning av Italienarna!
Vilka tror ni lyckas bäst/minst dåligt av de små fabriksstallen, Aprilia eller KTM?
Någon som vet vad Loris Baz gör 2019? Han verkar inte vara med i WSBK’s startlista. Inget testförar-jobb?
Bradly Smith verkar få en något annorlunda säsong med både Moto-e race och wildcards på Aprilia. Känns som en bra testförarvärning av Italienarna!
Vilka tror ni lyckas bäst/minst dåligt av de små fabriksstallen, Aprilia eller KTM?
Är nog tveklöst KTM ( ) som kommer ligga sist i kön.
Kanske undantaget något enstaka race eller pole-varv.
Hoppas jag får äta upp den här posten efter säsongen.
Tror också på Aprilia i år! Hoppas på dem iallafall, gillar båda förarna!
Brukar det läcka ut några inofficiella varvtider från sånna här dagar?
Men som sagt, inga riktigt intressanta förare har kört ännu, kanske bortsett från KTMs fabriksförare. Ska bli kul att se hur alla KTM-grabbarna lyckas förbättra sina tider under de kommande dagarna, i synnerhet Zarco, men även Oliveira.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|