Silly season BOTT 2010

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Men du har jo alltid hatt rett i at du grisebanker meg:rolleyes: Uansett det ser ut til at vi får med en norbagge til med Rc8R, på den annen side så har han kjøpt en 1198s, et par 1098s´er og litt annet tjafs:confused: Så skal bli spennende å se hva han ender opp med:va

:D
Ni har för mycket pengar i det där landet :rolleyes:

Grattis på födelsedagen förresten :tummenupp , hur mycket är det nu? 65 år :tuttar
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
:7peta Ikke bra, nå som du skulle kjøre med hva som helst og slå alle:confused: Men penger er noe skit, og de er ikke enkelt å få tak i for tiden - lykke til:tummenupp Håper du får samla inn nok til en hel sesong:)
Tillbaka från operation på axeln nu. Rehab upp mot 6 månader igen. Bah. Så även detta påverkar. Vill köra, det vill jag iaf.
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Hej på er, tänker köra med er nästa säsong hoppas ni har plats för fler!:)

//Conny

Bra:tummenupp Velkommen, coolt med flere førere. Og med det opplegget Mr Lind legger opp til nå så tror jeg vi kommer til få en kjempesesong:yoparty

Tillbaka från operation på axeln nu. Rehab upp mot 6 månader igen. Bah. Så även detta påverkar. Vill köra, det vill jag iaf.

Fa.. ikke bra, hva er det med den gamle kroppen nå siden du måtte kutte i den igjen:va God bedring:tummenupp
 
Last edited:

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Nu har jag inte läst hela tråden men tror att jag kommer med ny info.

Jag tror att G:sson kör BOTT nästa år. Någon som ska ompröva sina vinnardrömmar?

:D
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Nu har jag inte läst hela tråden men tror att jag kommer med ny info.

Jag tror att G:sson kör BOTT nästa år. Någon som ska ompröva sina vinnardrömmar?

:D

Detta kan tyvärr vara dagens sanning, förjävligt!! :tuttar
 

Lawson

Medlem
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Åsa
Hoj
Yamaha R1
Vet inte om jag är uppdaterad på det eller inte hur blir det med nästa säsong blir det 2race per tillfälle? endags race blev det väll får vi göra inhopp i STCC? hur går det med det du hade något på gång där Lind.
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Vet inte om jag är uppdaterad på det eller inte hur blir det med nästa säsong blir det 2race per tillfälle? endags race blev det väll får vi göra inhopp i STCC? hur går det med det du hade något på gång där Lind.

STCC har strul med kalendern. Därför vet jag fortfarande inte. Ringer dom varje dag. Har ett ess i rockärmen i fall det spricker med stcc :tummenupp

Vissa helger kommer det bli 2 race. Men tyvärr inte varje helg... Skulle tippa på 2-3 helger som blir dubbla race, enligt Hans i alla fall...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top