Generic
Föredetta nothing
Bra Men bør du ikke få lagt inn en hoj til i din profilJag har köpt en racebuss också. Så här väl förberedd har jag då aldrig varit
Bra Men bør du ikke få lagt inn en hoj til i din profilJag har köpt en racebuss också. Så här väl förberedd har jag då aldrig varit
Bra Men bør du ikke få lagt inn en hoj til i din profil
Fixat. Kolla detta då
übersnasent Men det store spørsmålet i mv-verden er - blir den rosa??? Ser for meg deg på en rosa duc, hvit skinndress, støvler og hansker, neongul hjelm
Haha - typ såhär?
Mvh Pinkys nuvarnde ägare
Kanske bäst att skriva .- Foto: Sven-Erik Liebig
Fan va dött det var här har hört att vi ska köra continental 2010
O blir det 1 el 2 race på endagars körningarna
Fan va dött det var här har hört att vi ska köra continental 2010
O blir det 1 el 2 race på endagars körningarna
Det går inte ta in "enhetsdäck" i en budgetklass för avdankade raceförare. Så seriöst är det inte
Ja iofs, när jag körde... då var det "eliten"Avdankade? Nu skjuter du dig själv i foten broder BoTT är framtiden!
Fixat nån bike?
Ja iofs, när jag körde... då var det "eliten"
Får nog ta tillbaka mitt snack om vinna 2010 förresten... om jag kör, lär jag inte köra så mycket. Kanske en eller ett par helger av året.
Fortfarande inte hittat en "värdig" hoj att köra... =/
Hade gärna kört Aprilia RSV1000R igen, men isåfall ordentligt trimmad, och bantad.
Äh! Nytt snack då... NÄR jag kör, så ska jag SPÖA alla.. såInget nytt under solen där då
mycket snack no action! HAHA!
Får bli biljard snart då, kanske en flipper också. peace!
Äh! Nytt snack då... NÄR jag kör, så ska jag SPÖA alla.. så
Nädå, kommer utgå från en mer human nivå. Ska bara ha skoj, om det innebär att ni blir ifrånkörda så är det erat problem.... o vise versa
Biljard kan jag nog inte spela förrän till våren. Axeloperation nyligen (dragit den ur led för ofta) så den är jäkligt tajt o går inte använda till mycket. Men flipper!
Flipper it is!
God jul alla bottare o tryck i er mycket julmat o sprit så ni blir runda o goa till 2010
Alltid fet - God Jul og Godt Nytt År til dere ogsåGod jul alla bottare o tryck i er mycket julmat o sprit så ni blir runda o goa till 2010
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|