Silly season BOTT 2010

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Skal man høre på ryktene så fortsetter vi å vokse:banana I år var det vel ca 59 seriepåmeldte og ca 23-25 pr race:tummenupp Fortsetter utviklingen fra de foregående årene blir vi vel typ 65 seriepåmeldte og +25 pr race.:)
Vad kul! :) Det ska bli väldigt intressant och känna på motståndet i år. Jag vet inte om jag kommer köra på Anderstorp, not a fair race ;)
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Vad kul! :) Det ska bli väldigt intressant och känna på motståndet i år. Jag vet inte om jag kommer köra på Anderstorp, not a fair race ;)

Skal du kjøre allikevel??? Var det ikke så at comebacket ble utsatt:va Og hva er ikke fair på A.torp?? Uansett, bra du skal kjøre, jo fler jo bedre:)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Skal du kjøre allikevel??? Var det ikke så at comebacket ble utsatt:va Og hva er ikke fair på A.torp?? Uansett, bra du skal kjøre, jo fler jo bedre:)
Jag vet inte om jag kommer ha tiden för att köra allting. Jag får en junior om 2-3 månader. Den har prio ;)
 

Lawson

Medlem
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Åsa
Hoj
Yamaha R1
:tummenuppGrattis, forstår prioriteringen! Noen av oss er så gamle at barna er i ferd med å flytte ut:huvet Satser på at neste sesong blir kun regn, da skal jeg ta hjem serien:yoparty

Det känns som de flesta sattsar på att vinna serien nästa år kommer bli trång in i första böj på anderstorp.
Även jag men det blir nog tung när jag kommer att missa lördags racet på anderstorp.
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Det kommer stå en elakt rosa Duc på gridden nästa år. Det är den ni ska ta rygg på för att sätta bra varvtider!

Pinky II gör sitt första publika framträdande på Fivers säsongspremiärkörning på Atorp!
 

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Ort
I Garaget....
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Det kommer stå en elakt rosa Duc på gridden nästa år. Det är den ni ska ta rygg på för att sätta bra varvtider!

Pinky II gör sitt första publika framträdande på Fivers säsongspremiärkörning på Atorp!


Haha nästan så jag borde svida om Pinky I till orginal för att ta rygg då ju :D
 

ad/hd.

Superhyper og IKKE typisk Norsk...
Gick med
21 Dec 2009
Ort
Fredrikstad
Hoj
Ktm rc8 r
Har planer om å få kjørt noen løp jeg og, men det blir også full Nm serie i Norsk Superbike på meg i 2010, så jeg vet ikke hvor mange helger jeg kan delta.. kanskje 3 eller 4...
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Kan inte minnas att du klarade av att hänga på ens Pinky 1. Eller.. hur var det nu? :D
Som du selv sa; Dine år i ERF har tatt i fra deg farten:) Og til neste år blir det regn i hvert race og da.....

Låt han drömma... :)
Time will show:arsele

Har planer om å få kjørt noen løp jeg og, men det blir også full Nm serie i Norsk Superbike på meg i 2010, så jeg vet ikke hvor mange helger jeg kan delta.. kanskje 3 eller 4...

Du skal kjøre flere løp enn 3-4:tummenupp NB! Passende kallenavn:D
 
Last edited:

ad/hd.

Superhyper og IKKE typisk Norsk...
Gick med
21 Dec 2009
Ort
Fredrikstad
Hoj
Ktm rc8 r
He he he. Ja det er vel kanskje ikke alle som har samme kallenavn, som sin egen "sykdom"...:banana

Jeg vet ikke helt enda hvor mange løp som passer. Siden jeg skal kjøre 8 Nm løp i Superbike, samt at jeg også skal kjøre noen Nasjonal løp, vet jeg ikke sikkert hvor mange helger som er ledige for BOTT. Men tror det blir 3 eller 4 helger som jeg kan kjøre. Og blir det dobbeltløp hver helg, så blir vel det ok.:)
 
Last edited:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
:gnissla Så sant, så sant... Hoppas jag hittar den igen när jag får kört lite sprintrace.

Kjenner jeg deg rett min venn, vil farten komme middelbart du setter deg på en Twin:tummenupp Har satt penger på at du kjører 1,37 på Torpet nå som du endelig - etter så mange år på japseskrot - skal kjøre en skikkelig mc:yoparty
 

Simrishamn

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2009
Ort
Simrishamn
Hoj
Ducati 1198
Hur många blir vi som ska köra nästa år? och vilken hoj ni ska köra?
Själv håller jag på förfult med aprilian den var nästan orginal i år så lite mer hp till nästa år.

God fortsättning
Jag är ny och tänker köra hela serien på en Ducce. En VÄLDIGT snabb (h)jultomte hjälper till att ordna fram ett objekt som man kan bygga vidare på.


Med det här utgångsläget så är det inte mycket som begränsar hur man vill ha hojen!!! (Tack för hjälpen Lasen!:tummenupp) Det kommer mera!
 

Bifogat

  • Conny 053.jpg
    Conny 053.jpg
    55.4 KB · Visningar: 48

Lawson

Medlem
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Åsa
Hoj
Yamaha R1
Kul vilken modell är det du har köpt?

God fortsättning
Jag är ny och tänker köra hela serien på en Ducce. En VÄLDIGT snabb (h)jultomte hjälper till att ordna fram ett objekt som man kan bygga vidare på.


Med det här utgångsläget så är det inte mycket som begränsar hur man vill ha hojen!!! (Tack för hjälpen Lasen!:tummenupp) Det kommer mera!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top