11/55. Jäkligt bra ax då.Vad ska man ha för drevning på en 1098a? Om man utgår från standard. 2 upp bak? Kommer inte byta mycket mellan banorna.
11/55. Jäkligt bra ax då.Vad ska man ha för drevning på en 1098a? Om man utgår från standard. 2 upp bak? Kommer inte byta mycket mellan banorna.
14-38 / 14-39 / 15-41 / 15-42 er de vi bruker mest iallefall. Men 15-38 er nødvendig på Anderstorp
DQ har en S, og det er en annen girkasse på R´n! Jeg kjørte 14/40 på Karlskoga, Rudskogen osv, NB! Det funka ikke på Knutstorp, så der ville jeg kanskje kjørt som typ Anderstorp hvor jeg brukte 14/37! Men sjekk med Lasen, han har stenkoll
Gör som jag. Lyssna på Geirs tips och köp en massa drev som fungerar riktigt dåligt.
Jag började förra året med 14-41 på Knutstorp och det var katastrof! Sen blev det 15-41 som fungerade ok. På Anderstorp gick inte det utan fick byta till 15-38.
I år orkade jag inte byta drev när vi skulle till Knutstorp så jag körde 15-38 hela säsongen och det gick tom 1 sec snabbare.
Greven körde 15-37 på Anderstorp och det tyckte han var bra.
Greven har fina lätta drev och drevhållare till bra pris.
Orkar inte googla, men vad är standard drevning på RSVn? Minns inte, men tror det var 17/42 eller nått.Hur många blir vi som ska köra nästa år? och vilken hoj ni ska köra?
Själv håller jag på förfult med aprilian den var nästan orginal i år så lite mer hp till nästa år.
Orkar inte googla, men vad är standard drevning på RSVn? Minns inte, men tror det var 17/42 eller nått.
Gör som jag. Lyssna på Geirs tips och köp en massa drev som fungerar riktigt dåligt.
Jag kör alla race nästa år
Hojen står nerplockad just nu i väntan på att tomten ska komma med hårda paket.
Skönt att det är några till som håller fast vid Aprilia
Jag kör alla race nästa år
Hojen står nerplockad just nu i väntan på att tomten ska komma med hårda paket.
Skönt att det är några till som håller fast vid Aprilia
Jag lurar fortfarande om jag ska köra.......total nybörjare inom racing...
Hojen står som era.......totalt i molekyler, inte motor dock, bara elsystem osv. Väntar oxå på en hel del hårda paket.
/J
Klart du ska köra.
Detta blir även mitt första tävlingsår innom RR, jag har bara kört cross och motard innan.
Någon måste ju slåss om platserna längre ner i fältet.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|