Det verkar bli ett ganska tunnt startfält första tälingen.
Själv så har jag precis blivet färdig med allt så nu jävlar blir det race
Ska man bara skriva namn och klass när man betalar in startavgiften?
Det är bara att tacka för gratis poängen
Det verkar bli ett ganska tunnt startfält första tälingen.
Själv så har jag precis blivet färdig med allt så nu jävlar blir det race
Ska man bara skriva namn och klass när man betalar in startavgiften?
Det är bara att tacka för gratis poängen
Nån som vill köpa en RC8:a
Känns som det finns flera spekulanter här..... Helt racefärdig, orginal så den bara går och går, slipp alla problem med rasade motorer, sena leveranser mm .
Vi ses på läktaren 2010.....
Nån som vill köpa en RC8:a
Känns som det finns flera spekulanter här..... Helt racefärdig, orginal så den bara går och går, slipp alla problem med rasade motorer, sena leveranser mm .
Vi ses på läktaren 2010.....
Hva er det her Ikke mer grisebanking
Detta var tråkigt att läsa. Kommer du stå över hela serien i år?
Jag har fått nog med grisebank av norrmän nu ger jag upp
Förmodligen blir det så. Håller på och bygger hus och har mycket med jobbet så just nu räcker inte tiden till och inte pengarna heller för den delen. Tråkigt, men jag kommer tillbaka nån gång . Å då Geir blir det grisebank .
Å jag kommer och hejar på er och snackar skit så mycket jag kan.
Fan va synd Jonas du o Tobbe får vara DJ åt mig ni hinner kolla racen det är bara 3låtar att byta mellan i år med
Custe: Du kommer tillbaka nästa år ska du se
Jag hoppas det....
Hva f.. er dette for noe BS! Hus bygges av snekkere og murere, og jobben gjøres av andre i mc-sesongen Nopp du må kjøre, blir jo snart mer nordmenn enn svensker i serien
Det är ju helt oacceptabelt! Fler Norrmän alltså!
Jag tyckte jag hade det stressigt utan att ens ha haft runt motorn ännu men vägrar ge upp - om jag så skall stå och skruva ihop Pinky 1 på Torpet för att få komma till start!
Jonas sälj din Panzarwagen (RC8) och köp tillbaka Pinky som budget racing detta året, jag ställer upp och bjussar på beg olja och beg däck till ditt första race....
Peppe du får putsa på min T4 i depån?
Jag tyckte jag hade det stressigt utan att ens ha haft runt motorn ännu men vägrar ge upp - om jag så skall stå och skruva ihop Pinky 1 på Torpet för att få komma till start!
Jonas sälj din Panzarwagen (RC8) och köp tillbaka Pinky som budget racing detta året, jag ställer upp och bjussar på beg olja och beg däck till ditt första race....
Jepp min venn i år blir vi 5-6 stk på hvert race Og på Anderstorp kan det hende vi blir enda fler Håper bare man får noen dekk, har ikke et eneste dekk enda
Starsnabb rookie med 183 kusar på hjulet söker vän i mörkret - e livrädd helt enkelt!!!
Ok då, stryk startsnabb och 183 hästar...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|