Silly season BOTT 2010

vasa

MR nice
Gick med
24 May 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098R M10 BSB cup
Det verkar bli ett ganska tunnt startfält första tälingen.

Själv så har jag precis blivet färdig med allt så nu jävlar blir det race :tummenupp


Ska man bara skriva namn och klass när man betalar in startavgiften?

Det är bara att tacka för gratis poängen:D
 

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Nån som vill köpa en RC8:a :)
Känns som det finns flera spekulanter här..... Helt racefärdig, orginal så den bara går och går, slipp alla problem med rasade motorer, sena leveranser mm :tungan .

Vi ses på läktaren 2010.....
 

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Detta var tråkigt att läsa. Kommer du stå över hela serien i år?


Nån som vill köpa en RC8:a :)
Känns som det finns flera spekulanter här..... Helt racefärdig, orginal så den bara går och går, slipp alla problem med rasade motorer, sena leveranser mm :tungan .

Vi ses på läktaren 2010.....
 

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Hva er det her:va:va:va Ikke mer grisebanking:rolleyes:

Jag har fått nog med grisebank av norrmän :mad: nu ger jag upp :)

Detta var tråkigt att läsa. Kommer du stå över hela serien i år?

Förmodligen blir det så. Håller på och bygger hus och har mycket med jobbet så just nu räcker inte tiden till och inte pengarna heller för den delen. Tråkigt, men jag kommer tillbaka nån gång :tummenupp . Å då Geir blir det grisebank :D.

Å jag kommer och hejar på er och snackar skit så mycket jag kan.
 
Last edited:

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Hjärtkliniken nästa, någon som kan ställa upp på en transplant?? :)
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Starsnabb rookie med 183 kusar på hjulet söker vän i mörkret - e livrädd helt enkelt!!! :ätapiller:galen






:rolleyes: Ok då, stryk startsnabb och 183 hästar... :rodnar
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Jag har fått nog med grisebank av norrmän :mad: nu ger jag upp :)



Förmodligen blir det så. Håller på och bygger hus och har mycket med jobbet så just nu räcker inte tiden till och inte pengarna heller för den delen. Tråkigt, men jag kommer tillbaka nån gång :tummenupp . Å då Geir blir det grisebank :D.

Å jag kommer och hejar på er och snackar skit så mycket jag kan.

Fan va synd Jonas du o Tobbe får vara DJ åt mig ni hinner kolla racen det är bara 3låtar att byta mellan i år med:banana:banana:banana
 

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Statusen är fortfarande smårund och jäkligt ringrostig. Kommer nu helt klart inte köra första rejset. Hoppas bli klar tills rejs 2.
Men kommer självklart och tittar/snackar skit på A-torp.

Är dock jäkligt taggad, men frustrerad över situationen...

Custe: Du kommer tillbaka nästa år ska du se :)
 

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Ort
I Garaget....
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Hva f.. er dette for noe BS! Hus bygges av snekkere og murere, og jobben gjøres av andre i mc-sesongen:tummenupp Nopp du må kjøre, blir jo snart mer nordmenn enn svensker i serien:arsele

Det är ju helt oacceptabelt! Fler Norrmän alltså! :tungan

Jag tyckte jag hade det stressigt utan att ens ha haft runt motorn ännu men vägrar ge upp - om jag så skall stå och skruva ihop Pinky 1 på Torpet för att få komma till start!

Jonas sälj din Panzarwagen (RC8) och köp tillbaka Pinky som budget racing detta året, jag ställer upp och bjussar på beg olja och beg däck till ditt första race.... :glömdet

Peppe du får putsa på min T4 i depån? :tummenupp
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Det är ju helt oacceptabelt! Fler Norrmän alltså! :tungan

Jag tyckte jag hade det stressigt utan att ens ha haft runt motorn ännu men vägrar ge upp - om jag så skall stå och skruva ihop Pinky 1 på Torpet för att få komma till start!

Jonas sälj din Panzarwagen (RC8) och köp tillbaka Pinky som budget racing detta året, jag ställer upp och bjussar på beg olja och beg däck till ditt första race.... :glömdet

Peppe du får putsa på min T4 i depån? :tummenupp

Jepp min venn i år blir vi 5-6 stk på hvert race:tuttar Og på Anderstorp kan det hende vi blir enda fler:arsele Håper bare man får noen dekk, har ikke et eneste dekk enda:gnissla
 

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Det är ju helt oacceptabelt! Fler Norrmän alltså! :tungan

Jag tyckte jag hade det stressigt utan att ens ha haft runt motorn ännu men vägrar ge upp - om jag så skall stå och skruva ihop Pinky 1 på Torpet för att få komma till start!

Jonas sälj din Panzarwagen (RC8) och köp tillbaka Pinky som budget racing detta året, jag ställer upp och bjussar på beg olja och beg däck till ditt första race.... :glömdet

Peppe du får putsa på min T4 i depån? :tummenupp

Hehe, ja det kanske man skulle nappa på :) . Pinky är ju nostalgi :Bugar .

Jepp min venn i år blir vi 5-6 stk på hvert race:tuttar Og på Anderstorp kan det hende vi blir enda fler:arsele Håper bare man får noen dekk, har ikke et eneste dekk enda:gnissla

Kör på dina beggade regndäck från A-torp förra säsongen - dom kan du ju iaf köra fort på :näsblod :tungan
 
Last edited:

BrutalMC

Gamling
Gick med
9 Aug 2007
Ort
Växjö
Hoj
Ett par udda V-twin streetfighters... Å mer blir det!
Det är ju helt oacceptabelt! Fler Norrmän alltså! :tungan

Jag tyckte jag hade det stressigt utan att ens ha haft runt motorn ännu men vägrar ge upp - om jag så skall stå och skruva ihop Pinky 1 på Torpet för att få komma till start!

Jonas sälj din Panzarwagen (RC8) och köp tillbaka Pinky som budget racing detta året, jag ställer upp och bjussar på beg olja och beg däck till ditt första race.... :glömdet

Peppe du får putsa på min T4 i depån? :tummenupp

Hehe, bra att alla är taggade! Ta med Pinky 1 så han får träffa Pinky V2, vi kommer att som alla andra stå å skruva ihop det sista på Torpet. Han kommer att gilla sin storebror... :D

DonQ (anländer ifrån USA lö fm!) kommer att få kvalificeringen på sej att sortera ut hojen (som han inte ens kört än) å det är all träning han fått i år på nån hoj överhuvudtaget!! Det här ska bli intressant....

VAI MOTOCORSA, VAI, VAI!!!!!
 

stone

mek@spoonvalleyracing.se , depåtomte :-)
Gick med
11 May 2005
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 SMC R
Starsnabb rookie med 183 kusar på hjulet söker vän i mörkret - e livrädd helt enkelt!!! :ätapiller:galen

:rolleyes: Ok då, stryk startsnabb och 183 hästar... :rodnar

Välkommen in i det totala mörkret.......Du är inte ensam!

Behöva skruva Aprilia när man har en riktig hoj:gnissla men nästa år så........kanske......

Kort sagt, Välkommen!:tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top