Silly season BOTT 2010

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Det hoppas jag med!
Får min vev och stakar idag, så nu blir det till o tokmeka ett tag. Borde inte vara några problem att hinna till Falken, men jag ropar inte hej ännu.
Jäkligt bra kört, du är snabb i år :tummenupp Jag o några andra snackar om att tvångsflytta dig till A-licens :tungan
Blir tufft i B-ligan i år.

Det gick sjukt lätt mitt mål va att kör 1,42 men det blev 1,39,6 jag fattar det knappt själv :va
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Det gick sjukt lätt mitt mål va att kör 1,42 men det blev 1,39,6 jag fattar det knappt själv :va
Helsikkes bra kjørt Peter:tummenupp Men med litt mer tid enn 3 pass på banen kan jeg garantere deg mer fight:) Unasett grattis med kjempeinnsats:krama
Nå er det klart at vi får med en rask norbagge til på Karlskoga:tuttar:tuttar
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Du skall få ertt gratis tips från mig........

Ta med dig chefsmeken så skall vi nog ha en chans att kanske köra ikapp dig denna gången.... :rolleyes:

:yoparty

Swedie kjørte jo typ 47-48 på Falken med Prilian, så det klarer vel du også:) Uansett bra du er der, trenger sikkert litt hjelp til å forstå hva som er fram og bak på Kåtem´en:tummenupp NB! Denne gangen må det bli litt mer øl, Anderstorp var jo rene AA-samlingen:gnissla
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Swedie kjørte jo typ 47-48 på Falken med Prilian, så det klarer vel du også:) Uansett bra du er der, trenger sikkert litt hjelp til å forstå hva som er fram og bak på Kåtem´en:tummenupp NB! Denne gangen må det bli litt mer øl, Anderstorp var jo rene AA-samlingen:gnissla
47,1 med Aprilian. 46.0 med R1an. :)
 

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Ort
I Garaget....
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Swedie kjørte jo typ 47-48 på Falken med Prilian, så det klarer vel du også:) Uansett bra du er der, trenger sikkert litt hjelp til å forstå hva som er fram og bak på Kåtem´en:tummenupp NB! Denne gangen må det bli litt mer øl, Anderstorp var jo rene AA-samlingen:gnissla

Jo tack har själv en mek som påpekar detta för jämnan.... Har ju fan prestationsångest redan innan racet med hans SS kommentarer som "ja nu hänger det ju inte på matrialet....." Eller DonQ körde ju på 1.41 med denna på Torpet mm mm :huvet

Men Med lite mental coaching från Team Geir racing så kanske vi kan cutta en tid runt 50-51? Så istället för att jag skall se till att du kan köra så skall du och jag ha en liten briefing på Falken innan racet.

Jag menar nu vet jag ju hur en slirkoppling fungerar :tummenupp
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Jo tack har själv en mek som påpekar detta för jämnan.... Har ju fan prestationsångest redan innan racet med hans SS kommentarer som "ja nu hänger det ju inte på matrialet....." Eller DonQ körde ju på 1.41 med denna på Torpet mm mm :huvet

Men Med lite mental coaching från Team Geir racing så kanske vi kan cutta en tid runt 50-51? Så istället för att jag skall se till att du kan köra så skall du och jag ha en liten briefing på Falken innan racet.

Jag menar nu vet jag ju hur en slirkoppling fungerar :tummenupp
Det skal vi ordne:tummenupp NB! Husk det viktigste er forberedelsene, mye gammeldansk og alltid nok snus:)

Gör du det, jag är ditt minsta bekymmer tror jag.....nån ska ju komma sist oxå. :)

/J
Slapp av Swedie tror det viktigste i livet skjer utpå banen:va Men snart så lærer han at coolest i depoet gir myyyye mer cred:D
 
Last edited:

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Det skal vi ordne:tummenupp NB! Husk det viktigste er forberedelsene, mye gammeldansk og alltid nok snus:)


Slapp av Swedie tror det viktigste i livet skjer utpå banen:va Men snart så lærer han at coolest i depoet gir myyyye mer cred:D
Man är aldrig cool med en KTM :hihi
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top