Silly season BOTT 2010

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
Det er 100% sant, styggeste hojen i feltet - men jeg er cool uansett hvilket merke jeg kjører:arsele

Vi får se hur cool du är efter all gammeldansk nästa race..... :död
Skall du stanna till Söndagen så kan vi väl slänga upp en grill och dra några kalla? - Kolla med Grisebanks Custe och kolla om han får komma för kone sin? :tuttar

Den som äger i depån behöver inte köra i racet!! :arsele

Rundik

Tusenkonstnär
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
VTR1000F, NSR125R
Jag tyckte det kryllade av coola KTM-killar i depån :D:D:D
Det var nästan så jag fick byta minneskort i kameran när jag gick därifrån :tummenupp

IMG_7692.JPG

IMG_7684.JPG

IMG_7701.JPG

IMG_7697.JPG

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Jag tyckte det kryllade av coola KTM-killar i depån :D:D:D
Det var nästan så jag fick byta minneskort i kameran när jag gick därifrån :tummenupp
[/IMG]

Nå har ikke jeg sagt at alle KTM-snubbene var coole - jeg derimot er alltid:tummenupp

Vi får se hur cool du är efter all gammeldansk nästa race..... :död
Skall du stanna till Söndagen så kan vi väl slänga upp en grill och dra några kalla? - Kolla med Grisebanks Custe och kolla om han får komma för kone sin? :tuttar

Den som äger i depån behöver inte köra i racet!! :arsele
Det blir nok bare fredag-lørdag på oss (Robban og meg), vi skal kjøre NM på Rudskogen på søndag:yoparty Om vi ikke ombestemmer oss når vi er der nede da:rolleyes: Forøvrig jeg kjører i hvertfall ikke dårligere med gammeldansk:)

Last edited:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sorry gubbs! För få körningar i BoTT är ena ursäkten, ville slåss lite högre i topp, men kommer inte kunna det. Så jag vänder steken helt och byter klass. Känns surt o förlora så mycket stålar som kittningen gått på, men så får det vara:

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=42089

Passa på! Priset är fullständigt värt det! Tror jag iaf! Säljes som gathoj eller racehoj.

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Sorry gubbs! För få körningar i BoTT är ena ursäkten, ville slåss lite högre i topp, men kommer inte kunna det. Så jag vänder steken helt och byter klass. Känns surt o förlora så mycket stålar som kittningen gått på, men så får det vara:

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=42089

Passa på! Priset är fullständigt värt det! Tror jag iaf! Säljes som gathoj eller racehoj.

Skal du trekke deg nå, etter å ha gått ut sååååå høyt på banen:arsele Nopp, du må nok stille i minst ett race for å redde ansikt:) NB! Ser ut til at jeg får problemer den nærmeste tiden, motorras igår på Rudskogen:huvet

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Skal du trekke deg nå, etter å ha gått ut sååååå høyt på banen:arsele Nopp, du må nok stille i minst ett race for å redde ansikt:) NB! Ser ut til at jeg får problemer den nærmeste tiden, motorras igår på Rudskogen:huvet
Ajdå! Väldigt trist med motorproblem!! =/

Ja, vem vet... är Aprilian inte såld innan falken så kaaanske jag rejsar den. Men nog bäst och inte göra det så man inte riskerar att krascha den och förlora ännu mer pengar. Känns surt nog redan nu att förlora så mycket som jag kommer göra. Det är dyrt att kitta!

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Ajdå! Väldigt trist med motorproblem!! =/

Ja, vem vet... är Aprilian inte såld innan falken så kaaanske jag rejsar den. Men nog bäst och inte göra det så man inte riskerar att krascha den och förlora ännu mer pengar. Känns surt nog redan nu att förlora så mycket som jag kommer göra. Det är dyrt att kitta!

Sant nok, på den annen side vi driver jo ikke med racing for å tjene penger! Gjør som oss gamle, kjør for å ha det gøy:tuttar Du vil oppdage at depot-øl´n smaker myyyye bedre når ambisjonene senkes 8-10 hakk:tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sant nok, på den annen side vi driver jo ikke med racing for å tjene penger! Gjør som oss gamle, kjør for å ha det gøy:tuttar Du vil oppdage at depot-øl´n smaker myyyye bedre når ambisjonene senkes 8-10 hakk:tummenupp
Fast inte kul när "amatörer" ;) kan gasa om en på rakan även fast man är 2-3 sek snabbare runt banan! Tröstlöst!

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Fast inte kul när "amatörer" ;) kan gasa om en på rakan även fast man är 2-3 sek snabbare runt banan! Tröstlöst!

Hur vet du att vi "amatörer" kör om dig på rakan, har du provkört och råkat ut för det?
Hur många rakor hinner vi göra det på. A-torp och ev Mantorp kanske? Mig behöver du nog inte oroa dig för iaf. Har inte så mycket pulver tyvärr.

Ska du köra ngn annan serie?

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)

Ursäkternas konung. Du är en fegis och en tönt swedie! Kom för fan och kör, ha lite kul!! Finns många du kommer spöa med prillan!

BA

Gammelman racing (GMR) #9
Gick med
4 Aug 2005
Hoj
Ducati 999 (lägg bud), Ducati 1198s
Nu jävlar...
R-Kammar
Högkomp
TC :banana
LC :arsele
Det sist nämnda (systemet) har tydligen bara jag och Backlund :)
:yoparty Vi ses på Falken.

Last edited:

Sten Ursing

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
RG500/SP-1
byta klass

Swedie!
Ursäkterna är många och att byta klass är ett materialistiskt tänkande och att måla in sig i ett hörn.:huvet

Tolka mig rätt!
V.Rossi hade stekt hela bunten i BoTT, med din hoj.
Varför kan inte du nå dit????::va

Det handlar inte om material. Det handlar om att tänka annorlunda.
V.Rossi klagar aldrig på materialet, fasten Ducati blåser om honom på rakorna. Han borde vara din Gud.

Hoppas vi ses
Sten

Sten Ursing

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
RG500/SP-1
Hurr-ni grabbar (tjejer)!
Kan vi inte lyfta nivån från det materialistiska till för och nackdelar i körstilen.
Jag har en körstil a la Colin Edwards, d.v.s att man hänger med överkroppen men låter underlivet få jobba vid ett annat tillfälle. Inte för att kopiera honom, utan för att jag tycker mig få en bra känsla över hojens rörelser och mer koncentration på fokuset än att skutta omkring på hojen. Vad tyx?

colin_edwards-90.jpg

Last edited:

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Sådär gör jag alltid vid hårda inbromsningar. Mest för att kolla in bromsar/fjädringsväg och däckstatus. Funkar bra för mig, och starka armar får man oxå :)

Hur ni grabbar (tjejer)!
Kan vi inte lyfta nivån från det materialistiska till för och nackdelar i körstilen.
Jag har en körstil a la Colin Edwards, d.v.s att man hänger med överkroppen men låter underlivet få jobba vid ett annat tillfälle. Inte för att kopiera honom, utan för att jag tycker mig få en bra känsla över hojens rörelser och mer koncentration på fokuset än att skutta omkring på hojen. Vad tyx?

colin_edwards-90.jpg

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...