Silly season BOTT 2010

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Missa inte Fivers badtunna! Badbrallor medtages! Vi säljer lite dricka, snacksen bjuder vi på!
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Shit va det gick lätt i helgen PB med 2,8sek nu ska jag lära mig att vara lite tuffare i första böj så man kan rygga topp klungan på åsen. Ett stort tack till alla bottare o erfare samt alla funktionärer för en grym helg :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty
 
Last edited:

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Shit va det gick lätt i helgen PB med 2,8sek nu ska jag lära mig att vara lite tuffare i första böj så man kan rygga topp klungan på åsen. Ett stort tack till alla bottare o erfare samt alla funktionärer för en grym helg :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Ja det var helsike vad det går! Snyggt.
 

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Ort
Oskarshamn
Hoj
:)
Shit va det gick lätt i helgen PB med 2,8sek nu ska jag lära mig att vara lite tuffare i första böj så man kan rygga topp klungan på åsen. Ett stort tack till alla bottare o erfare samt alla funktionärer för en grym helg :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Helvete vad du kör :tummenupp
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Det är fan konstigt att inte alla spelar den där he yaa låten innan dom åker ut på banan :banana:banana:banana
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Det är fan konstigt att inte alla spelar den där he yaa låten innan dom åker ut på banan :banana:banana:banana

Du bröt ner mig psykiskt ditt svin! Snyggt kört Peter, jag är sjukt impad! Själv satte jag också pb, men inte med mer än 0,5 sek

Du ska få igen!! :tummenupp

2-2
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Århundres nedtur, stilte i superbike-NM i helgen - uten fredagstrening, uten å kjøre kval og måtte da selvfølgelig starte sist på siste rekke! Resultat race 1: DNF, race 2: DL (Dead last)! Alle andre kjørte inn til ny pers denne helgen, jeg .... 1 sek bak pers som bestetid:arsele Så nå blir det golf, ludo og Yatzi resten av 2010:mad::mad: Forøvrig grymt coolt Peter, tror KTM battle cup 2011 blir din i år! Tror også vår ferske norske b-fører Thomas blir farlig utover sesongen:)
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Du bröt ner mig psykiskt ditt svin! Snyggt kört Peter, jag är sjukt impad! Själv satte jag också pb, men inte med mer än 0,5 sek

Du ska få igen!! :tummenupp

2-2

Nu kanske du får fingrarna ur röven o bränner en ny skiva till mig på Åsen :D

Århundres nedtur, stilte i superbike-NM i helgen - uten fredagstrening, uten å kjøre kval og måtte da selvfølgelig starte sist på siste rekke! Resultat race 1: DNF, race 2: DL (Dead last)! Alle andre kjørte inn til ny pers denne helgen, jeg .... 1 sek bak pers som bestetid:arsele Så nå blir det golf, ludo og Yatzi resten av 2010:mad::mad: Forøvrig grymt coolt Peter, tror KTM battle cup 2011 blir din i år! Tror også vår ferske norske b-fører Thomas blir farlig utover sesongen:)

Man tackar och Thomas är en trevlig gutt han får gärna komma 2a efter mig resten av säsongen :tummenupp Och Geir det är bara att bita ihop och komma igen till Åsen det var lite tråkigt utan dig :krama
 
Last edited:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Man tackar och Thomas är en trevlig gutt han får gärna komma 2a efter mig resten av säsongen :tummenupp Och Geir det är bara att bita ihop och komma igen till Åsen det var lite tråkigt utan dig :krama

You bet my friend:tummenupp Men det blir et helvete å slå deg på banen i år.... 46 på Falken med våre jernhester er sykt bra:yoparty Jeg får fortsette karrieren som "best i depot":tuttar Og ikke minst best uten transponder:)
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Det är bra Geir vill du träna på Åsen så har jag bandagar där 5/6juli:tummenupp
 

thomsa

#166
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Oslo
Hoj
2007, Ducati 1098S
Man tackar och Thomas är en trevlig gutt han får gärna komma 2a efter mig resten av säsongen :

Så det er har dere chatter i mellom racene ja:) Jeg får ønske meg selv velkommen:p
Joda, Ilar jeg er en trevlig gutt og det er du også! Tusen takk for all hjelp med spor på Falken. Det var veldig hjelpsomt og sporty av deg!:)
Men jeg har en grym plan for Karlskoga og er ganske sugen på revansj, så ikke ta seieren på forskudd min venn, selv om du kjører som en jævla elitefører;) Det blir ikke like enkelt for deg neste gang, det kan jeg garantere:p

Vi sees på Karlskoga :)
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Så det er har dere chatter i mellom racene ja:) Jeg får ønske meg selv velkommen:p
Joda, Ilar jeg er en trevlig gutt og det er du også! Tusen takk for all hjelp med spor på Falken. Det var veldig hjelpsomt og sporty av deg!:)
Men jeg har en grym plan for Karlskoga og er ganske sugen på revansj, så ikke ta seieren på forskudd min venn, selv om du kjører som en jævla elitefører;) Det blir ikke like enkelt for deg neste gang, det kan jeg garantere:p

Vi sees på Karlskoga :)

Välkommen T det är här vi snackar skit. ja jag längtar redan till Karlskoga det kommer bli ett härligt race. kul att du hitta sporthoj.com vi hörs och vill du ha lite hjälp på Karlskoga så är det bara och prata med mig :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top