Så ni vet, jag ska bänka Aprilian på Tisdag hos Ava MC (så ni vet vilken bänk!). Ska bli intressant att få veta vad för HK man har på bakhjulet i denna motor!
Haha, vadå kommer till Falken? Jag ska till Gotland ring.När jag bänka min där (Tunon) så hade jag 122hk, minns inte vridet... Ska fan kolla om Ava sparat den kurvan, vore kul å se skillnaden mot ditt kittade as
Kul att du kommer till falken!!
Själv har man tränat på knudan idag.
Haha, vadå kommer till Falken? Jag ska till Gotland ring.När jag bänka min där (Tunon) så hade jag 122hk, minns inte vridet... Ska fan kolla om Ava sparat den kurvan, vore kul å se skillnaden mot ditt kittade as
Kul att du kommer till falken!!
Själv har man tränat på knudan idag.
Lite dött här märker jag! Men här är min bänkning. Den gick lite snålt kunde vi se. Tack med stort A och V till AVA MC... Vi körde såklart SAE kurvor!
Jag ska testa laborera lite med Motty AFR tunern och fetta på bränslet lite. Bör kunna ge 4-5 hk rakt igenom så man landar runt 145 på hjulet tycker jag allt!
Haha, vadå kommer till Falken? Jag ska till Gotland ring.
Postar effektkurvan här sen!
138 är inte OK, du har typ 20 mer och din hoj väger 20kg mindre. It's not fair! boho!Men va faaaan! Det ser ju bra ut! Inga ursäkter nu Swedie, bara harva ner till Falken!
Vad gav BMW:n??
Lite dött här märker jag! Men här är min bänkning. Den gick lite snålt kunde vi se. Tack med stort A och V till AVA MC... Vi körde såklart SAE kurvor!
Öppen luftbox. Ingen aning om före. Men min förra Aprilia med originalmotor och helsystem hade 126 bakhjulshästar, med i övrigt samma mod. Samma bänk.Har du nån aning eller kurvor från före borr-kitet?
Öppen luftbox eller orginal luftbox?
På falken är man nog så snabb med den kryddan
138 är inte OK, du har typ 20 mer och din hoj väger 20kg mindre. It's not fair! boho!
Fast jag ska försöka köra Falkenbergsrejset!
BMWn hade 182 sae på bakhjulet
Sedan kilon oxå! Men jag menar inte på att klaga så mycket. Funderar ju på att köra Falkenbergsracet för att se hur det verkligen är IRL så att säga.138 hk är väl ok! Min org 1098 jag körde 2008 och i början av 2009 hade 142 hk så så stor skillnad är det inte ju! Det är väl inget att gnälla över 4 hk
Hur går det bor alla i garaget eller är det nån som kommer till Falken
Hur går det bor alla i garaget eller är det nån som kommer till Falken
Lastade igår, så föraren (Kowe) kan ligga i solen och klia fötterna mot en björk idag. Blir test hela fredagen på Falken.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|