Jörgen Player Special
GRÖNT ÄR SKÖNT
Goodstuff skrev:Repsol HRC
Dani Pedrosa & Nicky Hayden
Vad kul för Hayden... hehe
/J
Goodstuff skrev:Repsol HRC
Dani Pedrosa & Nicky Hayden
Efter tre raka säsonger i finsätet är det ju skandal om Hayden inte utklassar Pedrosa som ju kör den förlegade moppekörstilen....Jörgen Player Special skrev:Vad kul för Hayden... hehe
/J
Goodstuff skrev:Efter tre raka säsonger i finsätet är det ju skandal om Hayden inte utklassar Pedrosa som ju kör den förlegade moppekörstilen....
Men det är ju på åldersstigna tvåtaktare utan insprutning, TC och han sladdar ju ingenting.Webspy skrev:Synd om Pedrosa inte kör ifrån Hayden DireCkT med tanke på att han redan är trefaldig världsmästare i GP!
Goodstuff skrev:Men det är ju på åldersstigna tvåtaktare utan insprutning, TC och han sladdar ju ingenting.
OK. Nu kan jag konstatera att jag är helt humorlös och inte kan skriva inlägg som folk kan fatta ironin i.Webspy skrev:Faller man inte lite på eget grepp om man först dissar alla 4-taktsbögar för att sedan säga att man inte kan köra köra fort direkt när man kommer från 250GP med ett par VM-titlar i bagaget?
Goodstuff skrev:OK. Nu kan jag konstatera att jag är helt humorlös och inte kan skriva inlägg som folk kan fatta ironin i.
Ska genast sluta.
Sete ser ut som om han ska på begravning men det är väl för att hans säsong varit kass och att han nu siktar på 2006.Webspy skrev:Det vore kul. Det värsta som skulle kunna hända är att Biaggi eller Sete vinner -07 "Bara för att Rossi slutade"
Edit: Men tittade man på Sete´s minspel efter att han precis tagit pole... då ser man (min högst egna tolkning) att han inte har roligt längre.... så ju ut som någon dött trots att han pissade på alla andra !
Ja, den där Kalle Anka-föraren pissar ju i princip alla 2-taktsförare på.Webspy skrev:Synd om Pedrosa inte kör ifrån Hayden DireCkT med tanke på att han redan är trefaldig världsmästare i GP!
Ja, du byter favoritförare hela tiden. Det var ett jävla tjat om Hopkins förut men nu är det bara Vermeulen för hela slanten. Känns det kul att du vet att dina favvisar kommer komma på plats 10-15 på din älskade Suzuki nästa år?sandstream skrev:Ja, den där Kalle Anka-föraren pissar ju i princip alla 2-taktsförare på.
Han har ju fått styrningen enbart för att blidka USA-marknaden.
Laguna Seca var säkert uppgjort!
Skrev ett inlägg för några månader sedan att det hade varit kul med Hopper, Hayden och Vermeulen i samma team (bara för sakens skull) och tomten verkar komma tidigt i år
Så de som har något mer nyanserade och mindre provokativa inlägg ska tystas så att forumet blir bara för de mest rabiata hatarna?Webspy skrev:Snälla. Låt bara bli att svara på sådana inlägg så slipper vi hela debatten.
Ett jävla tjat?Goodstuff skrev:Ja, du byter favoritförare hela tiden. Det var ett jävla tjat om Hopkins förut men nu är det bara Vermeulen för hela slanten. Känns det kul att du vet att dina favvisar kommer komma på plats 10-15 på din älskade Suzuki nästa år?
HALLLÅÅÅÅ! Det var smileys efter inlägget. Det är då fan att alla blir så stötta av det man skriver.sandstream skrev:Ett jävla tjat?
Jag brukade uppmärksamma hans resultat i MotoGP-trådarn och vill du kalla det tjat så visst...
Suzuki har inte pengar att bränna på att utveckla både en ny 800 kubikare och satsa stenhårt på en kass hoj som deras GSV-R. Tror jag. Inget personligt mot din åsikt. Säkert, världsa promise.sandstream skrev:Har följt Vermeulen i WSBK i två år och gillar hans körning så då faller det sig naturligt att glädjas med hans framgångar nu när han varit med i MotoGP.
Speciellt som han är en sketen gatåkare och ingen tvåtaktsguru ala Biaggi.
Om det nu skulle var sant, och inte bara rykten från tidningar i Australien, så kommer Chris och Hopper att få det svårt nästa år, ja.
Tycker själv att Suzuki borde satsa järnet på sin 990-maskin nästa år eftersom många andra väntar till 2007.
sandstream skrev:Har följt Vermeulen i WSBK i två år och gillar hans körning så då faller det sig naturligt att glädjas med hans framgångar nu när han varit med i MotoGP.
Speciellt som han är en sketen gatåkare och ingen tvåtaktsguru ala Biaggi.
Vi tycker om dig i alla fall.Goodstuff skrev:HALLLÅÅÅÅ! Det var smileys efter inlägget. Det är då fan att alla blir så stötta av det man skriver.
oFFkeFF skrev:eller för den delen bara leva på hoppet att Suzuki kan tillverka en hoj som hänger med..
Chris Ash skrev:Det är ju det Hopkins gör, synd bara att han själv inte hänger med i vilket fall som helst...
Han har och har haft en skithoj, synd att han inte stannade hos Yamaha.Chris Ash skrev:Det är ju det Hopkins gör, synd bara att han själv inte hänger med i vilket fall som helst...
Jag tar allt personligen och har preics kartlagt hela din familjGoodstuff skrev:HALLLÅÅÅÅ! Det var smileys efter inlägget. Det är då fan att alla blir så stötta av det man skriver.
Vann Sete något race med Suzukis 500?Strider skrev:Jodå, han vann ett race och det väldigt många fler än vad Hopper har gjort hittills.
Ja, frågan är om han gör en rejäl miss genom att skriva på för Suzuki.oFFkeFF skrev:Vermeulen körde Dirt-track från början, 1998 körde han 250 och supersport, sen 1999 har han iofs bara kört Supersport och Superbike.
Han kommer nog kunna göra bra ifrån sig, det tråkiga med att han väljer suzuki är risken att inte komma vidare därifrån, eller för den delen bara leva på hoppet att Suzuki kan tillverka en hoj som hänger med..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|