Silly Season MotoGP....

Status
Ej öppen för fler svar.

sandstream

Guest
Teddy skrev:
Jo, eftersom Kallio troligtvis nu kommer att sumpa sin titelchans av egen kraft känns det ju extra taskigt att Talmacsi nu får dojjan.
Ett tag snackades det om att teamchefen för KTM fick foten i samma veva, vet dock inte om det bara var tomma ord.

Man lyder stallorder, pungt!
(Sen att man tycker att det är skit är en annan femma)

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Teddy skrev:
Rätt eller fel angående Talmacsi, vad säger ni? Jag blev nästan rörd till tårar när jag så han täcka för Kallio i Istanbul. Det såg nästan ut som om Kallio hade en beskyddande storebror som surrade runt honom och försökte hålla alla andra på avstånd. Det var en uppvisning i lagkörning som hette duga.

Enligt honnom själv så försökte han hjälpa Kallio

från www.ktm.com

GABOR TALMACSI - Fourth

"I’m a little unhappy. For most of the race I was riding to help Mika in the championship and giving up positions for him. And in the final laps my tyre was not so good and I could not brake as late as before;
and there was big fight in the group. It was tough but fair although Di Meglio was very aggressive. In the final laps I lost positions but I was able to hold off Luthi. But now I’m looking to Valencia and to keep my third place in the championship -- that is my goal."

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Vermuelen syns till hos Suzuki på mässan som pågår nu i Birmingham.

Men ännu inget officiellt pressmedelande från Suzuki på tex www.suzuki-motogp.com

Bifogat

• 8141438.jpg
    8141438.jpg
    59.1 KB · Visningar: 133

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
sandstream skrev:
Ett tag snackades det om att teamchefen för KTM fick foten i samma veva, vet dock inte om det bara var tomma ord.

Man lyder stallorder, pungt!
(Sen att man tycker att det är skit är en annan femma)
Harlad Bartol sägs ju ha blivit sidsteppad till enbart teknisk chef och inte teamchef men det verkar inte så av bilderna man ser från racen.

sandstream

Guest
Axxexs skrev:
Vermuelen syns till hos Suzuki på mässan som pågår nu i Birmingham.
Undra varför pojkarna ser så glada ut :hihi
Goodstuff skrev:
Harlad Bartol sägs ju ha blivit sidsteppad till enbart teknisk chef och inte teamchef men det verkar inte så av bilderna man ser från racen.
Blir väl alltid problem när någon får ta ett kliv ner mitt i en säsong.
Kanske blir tydligare till nästa år (om han är kvar då).

Å andra sidan kan man undra var karln skulle ha gjort för att få behålla jobbet.
Gett Gabor spöstraff offentlige i depån?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
sandstream skrev:
Å andra sidan kan man undra var karln skulle ha gjort för att få behålla jobbet.
Gett Gabor spöstraff offentlige i depån?
nAkcSkÅt diRekCtt!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
zorro100 skrev:
"Has Biaggi really got the fire inside him of old? On current form, no. He even said on Saturday that he thought there a conspiracy against him from within. Maybe there is and Honda has actually had enough of him."

http://www.crash.net/uk/en/feature_view.asp?cid=6&fid=8421

Värsta/bästa bortförklaringen hittills???
Han är fanimej det mest patetiska GP-världen skådat. Hur fan orkar karln, eller vad han nu är, med sig själv?! Jag blir spyfärdig när jag hör den där jävla loserns gnäll.

-Walter-

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Gixxer 1000
valmers skrev:
Han är fanimej det mest patetiska GP-världen skådat. Hur fan orkar karln, eller vad han nu är, med sig själv?! Jag blir spyfärdig när jag hör den där jävla loserns gnäll.

Kan bara hålla med.
Han får sig en rejäl känga i Faster. Han framställs ju inte direkt som en bra förare eller person.
Kan förstå varför han inte var med vid premiären av filmen...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
zorro100 skrev:
Kan bara hålla med.
Han får sig en rejäl känga i Faster. Han framställs ju inte direkt som en bra förare eller person.
Kan förstå varför han inte var med vid premiären av filmen...
Vi som i snart tio år hört det skrattretande snacket om hur han minsann skulle besegra först Doohan och sedan Rossi, kan bara le åt denne fjant. Jag önskar honom all olycka även i framtiden.
"Klockan tickar för Nicky Hayden", skanderade blåtaktstalibanerna för en tid sedan. Verkligheten är en annan; klockan är slagen för Kejsarinnan från Rom.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
valmers skrev:
Vi som i snart tio år hört det skrattretande snacket om hur han minsann skulle besegra först Doohan och sedan Rossi, kan bara le åt denne fjant. Jag önskar honom all olycka även i framtiden.
"Klockan tickar för Nicky Hayden", skanderade blåtaktstalibanerna för en tid sedan. Verkligheten är en annan; klockan är slagen för Kejsarinnan från Rom.

Ja då, Biaggi föll igenom hårt på slutet, visade en jäkla glöd för att sen braka ihop helt nu på slutet.
Jag hoppas ändå han är kvar på en Pons-honda nästa år, så vi får höra din bitterhet ytterligare ett år ;)
Hayden, ja han kommer glassa runt o flina lite, men han kommer inte ens komma tvåa efter Rossi..

sandstream

Guest
Särskilt stabil verkar inte Biaggi vara för tillfället.
Han kanske ska slå en signal till någon teamchef i någon Kalle Anka-serie och hör om de har någon öppning :hihi

Axxexs skrev:
Nu kom det en bekräftelse från officiellt håll om Vemuelen/Suzuki.
Skönt att det gått i lås!

Men frågan är som sagt om Vermeulen gjorde rätt?
Han kanske skulle ha väntat ett år och tagit en Honda styrning på 800:an 2007 istället?
Vi får väl se!

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
zorro100 skrev:
Kan bara hålla med.

Biaggi är inte i depån för att skaffa vänner. Varför måste alla vara så gulliga, ödmjuka och snälla för?

Cliff Barnes

Sporthojsnörd
Gick med
3 Feb 2004
Hoj
Moto Guzzi 1000SP
Chris Ash skrev:
Biaggi är inte i depån för att skaffa vänner. Varför måste alla vara så gulliga, ödmjuka och snälla för?

Han var ju stenhård när han tog sina 250 skalper, kanske skulle
kunna få en nytändning i Ducati ??

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Cliff Barnes skrev:
Han var ju stenhård när han tog sina 250 skalper, kanske skulle
kunna få en nytändning i Ducati ??
Du menar när han stannade kvar i 250 i hundra år för att han inte vågade sig upp i 500:a?

Mr. Dante

MaChInE hEaD
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Motocompo -82, Z50A Custom -69, Z50A -70, Z50Jz -79
Mr Vader skrev:
Det sitter nog mest i skallen på honom... samt att hans körstil inte riktigt passar kungaklassen...

Citat från Eurosport: Han kör med sin 250 stil... Trött man blir.. Eller han kör på hörntänderna.. Bla bla bla byter dekaler med varandra..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten