Vem utom en fegis stannar kvar i en supportklass i åratal, om man vinner den supportklassen år efter år? Som att vinna R1000 år efter år, och vägra klassa upp sig till NSBK.Chris Ash skrev:Eller hur? Varför vågade han sig upp 1998 då?
Vem utom en fegis stannar kvar i en supportklass i åratal, om man vinner den supportklassen år efter år? Som att vinna R1000 år efter år, och vägra klassa upp sig till NSBK.Chris Ash skrev:Eller hur? Varför vågade han sig upp 1998 då?
valmers skrev:Du menar när han stannade kvar i 250 i hundra år för att han inte vågade sig upp i 500:a?
Cliff Barnes skrev:Vermeulen's deal means that he will not be able to take up a second outing on the Camel Honda MotoGP machine at the season finale next weekend.
Det kan han sannolikt glömma.Mr. Dante skrev:På Vermeulens hemsida står det:
STOP PRESS!
Chris Vermeulen will continue to stand in for Troy Bayliss on the Camel Honda RC211V for the final MOTO GP round in Valencia on 6th November
valmers skrev:Hur fan orkar karln, eller vad han nu är, med sig själv?! Jag blir spyfärdig när jag hör den där jävla loserns gnäll.
valmers skrev:Vem utom en fegis stannar kvar i en supportklass i åratal, om man vinner den supportklassen år efter år? Som att vinna R1000 år efter år, och vägra klassa upp sig till NSBK.
Jag rekommenderar ignorera-funktionen, den fungerar fint.sleven skrev:Det är faktiskt lite så jag känner när jag läser dina inlägg....
Chris Ash skrev:En som inte får något vettigt anbud kanske? Fegisen kom ju upp till 500-klassen till slut, och var väldigt nära att vinna den första året.
Sen måste inte alla köra 500/MotoGP. Tetsuya Harada trivdes tex aldrig i stora klassen. Lucio Cecchinello och Ueda ville aldrig köra något annat än 125 osv, men det var knappast pga feghet......
Vissa saker som tunnas ur kan ju åtgärdas för dyra pengar, men det är värre med kontraktsalternativen.2ono skrev:Alternativen börjar tunnas ut för den 34 årige Biaggi hans kommentar
there a conspiracy against me from within.Kanske så är fallet och förklarar hans usla körning förra helgen.Honda har fått nog av honom.
Jaha, då var vi där igen; 500 cc, tvåtakt, 1998. När ska ni sluta tjata om snart tio år gamla meriter? Kent Andersson var kungen 1973, han skulle garanterat sopa rent i 125-klassen idag också.Chris Ash skrev:En som inte får något vettigt anbud kanske? Fegisen kom ju upp till 500-klassen till slut, och var väldigt nära att vinna den första året.
Sen måste inte alla köra 500/MotoGP. Tetsuya Harada trivdes tex aldrig i stora klassen. Lucio Cecchinello och Ueda ville aldrig köra något annat än 125 osv, men det var knappast pga feghet......
Då kan man ju undra varför han inte fick ett vettigt anbud.Chris Ash skrev:En som inte får något vettigt anbud kanske? Fegisen kom ju upp till 500-klassen till slut, och var väldigt nära att vinna den första året.
sandstream skrev:Då kan man ju undra varför han inte fick ett vettigt anbud.
Enligt dig är han ju i princip guds gåva till roadracingen men uppenbarligen tyckte inte teamcheferna det i 500-klassen.
Han var med andra ord en diva redan dåChris Ash skrev:Vad jag kan komma ihåg av Silly seasons för runt 10 år sedan så var det
1.Ingen som ville betala så mycket pengar som han ville ha.
2.Biaggi själv var inte sepciellt intresserad av 500 förrän 1997 och inte av något annat än ett team han kunde vinna i.
Det fanns flera anbud men de förkastades av Max.
Då får han nog slå till med en pallplacering i sista loppet.Neutral skrev:Att Vermeulen hamnar hos Suzuki ökar väl möjligheterna för Max att fortsätta åka Honda.
sandstream skrev:Han var med andra ord en diva redan då
Neutral skrev:Att Vermeulen hamnar hos Suzuki ökar väl möjligheterna för Max att fortsätta åka Honda.
2ono skrev:Eller ökar möjligheten att han inte finns i MotoGP nästa år.
Det vore trist då har Valmers ingen att ironisera om
Fillee skrev:Jag tror inte Chris är kvar nästa år han kör nog ett år till i SBK sen kommer han nog till ett Honda Team i motogp...
Jag syftade mest på att det är en mindre som konkurrerar om en Honda nästa år.sandstream skrev:Då får han nog slå till med en pallplacering i sista loppet.
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |