Konstigt bara att Melandri och Hayden lyckades, på samma hoj som Biaggi.2ono skrev:Intressant artikel
Last edited:
Konstigt bara att Melandri och Hayden lyckades, på samma hoj som Biaggi.2ono skrev:Intressant artikel
valmers skrev:Kontigt bara att Melandri och Hayden lyckades, på samma hoj som Biaggi.
2ono skrev:Sanningen kommer vi aldrig veta exakt men helt klart så gynnas inte The Roman Emperor av dagens utveckling i MotoGP.
Anta att HRC utvecklar hojen i 1:a hand åt Hayden och Biaggi inte anpassar sig till det och deras körstilar är ju helt olika så kan man anta konsekvensen.
Shakey själv har nu bekräftat det: http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=18&nid=122188Axxexs skrev:Många olika som skriver om att Shakey har signat för Rizla Suzuki i BSB. Men hittar ingen som verkar komma från nått officiellt håll som man vågar lita på än..
Fast Yamahas fabriksteam blir väl "uppdelat", med Rossi som ensam förare med Alice-spons i ett team?Gustav O skrev:Yamaha
Valentino Rossi
Colin Edwards
Karln har verkligen skitit i det blå skåpet den här gången.RedBaron skrev:Jäpp, det får bli Camel Blata WCM för Biaggi nästa år !
Det är inte bekräftat någonstans, vad jag vet, så då skrev jag det sådär.valmers skrev:Fast Yamahas fabriksteam blir väl "uppdelat", med Rossi som ensam förare med Alice-spons i ett team?
Det är kanske inte det än, nej. My bad.Gustav O skrev:Det är inte bekräftat någonstans, vad jag vet, så då skrev jag det sådär.
Den är ju rutten eftersom så mycket mer än talang styr, tyvärr.Chris Ash skrev:Om Biaggi inte får en styrning 2006 är MotoGP-cirkusen mycket mer rutten än vad jag trodde.
Gustav O skrev:Den är ju rutten eftersom så mycket mer än talang styr, tyvärr.
Fast det är väl första gången som en multipel GP-vinnare och femma i fjolårets VM blir utan styrning. Helt absurt.
"Han har ju bara en sponsorpeng på ca 12 miljoner € med sig också."Chris Ash skrev:Tänk Kawasaki eller Suzuki, "Nej tack vi vill inte ha en fyrfaldig världsmästare som vunnit 42 Grand Prix, vi har ju Randy De Puniet, John Hopkins och Chris Vermeulen....."
Ordet tragiskt räcker inte till....
Strider skrev:
Handlar inte om bitterhet utan om hur absurt det är att en förare av Biaggis kaliber inte får en styrning medan halvfigurer som Byrne, De Puniet, Cardoso etc får det.valmers skrev:Här var det bittert. Dröm er tillbaka till 1998, eller varför inte 1971, så känns det säkert bättre.
Gustav O skrev:Handlar inte om bitterhet utan om hur absurt det är att en förare av Biaggis kaliber inte får en styrning medan halvfigurer som Byrne, De Puniet, Cardoso etc får det.
VM-titeln solkas ju solklart av det faktumet att inte de 10 bästa förarna i världen är med men att förare som har kanske 50 andra före sig är det. Men visst, all utveckling är bra utveckling...
För att Biaggi har mage att kritisera Hondas RC211V såklart.Chris Ash skrev:Aaaaaarrrrggggghhhh nämn inte José Luis Cardoso igen!
Om man slår upp orden "Tråkig", "Platt","Färglös" med flera i SAOL så ser man en stor färgbild på José Luis Cardoso.
Att han inte ens hade vunnit SM gör inte det hela begripligare.
Hur nån kan mena att det är bra att Biaggi förvinner och samtidigt påstå sig värna om sporten goes beyond me....
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|