Silly Season MotoGP....

Status
Ej öppen för fler svar.

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
valmers skrev:
Ryktet om att Suzuki skall sparka Hopkins till förmån för Biaggi existerar sannolikt bara i Biaggis huvud. Såvida inte Suzuki-cheferna numera går på heroin.

Hej jag heter Valmers och jag bara älskar små söta amerikanska pojkar....

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Glocal?

Hehe alla har sina små favoriter :)
Hoppas Biaggi får styrning iaf
Gibernau klarade ju sig så ... Duktig han oxå men presterar nåt??
De små lirarna som får chansen nu lär det ju gnabbas om, ska bli spännande nästa säsong :yoparty
De lär ju få lite press å ovett *S*

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
sandstream skrev:
Nu är det officiellt att Pedrosa kör för Honda nästa år och att Hayden blir försteförare:
http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=122475
"In Nicky and Dani we have two of the best riders in the world..."

Det var länge sedan Hondas främsta team inte bemannades av DEN bästa föraren i serien. Med Capirossi och Gibernau hos Ducati, Vermeulen och Biaggi hos Suzuki och Rossi och Edwards hos Yamaha ser det ut som det kan dröja tills Honda återtar titeln. Skönt. Honda = Satan.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nyteknik skrev:
"In Nicky and Dani we have two of the best riders in the world..."

Det var länge sedan Hondas främsta team inte bemannades av DEN bästa föraren i serien. Med Capirossi och Gibernau hos Ducati, Vermeulen och Biaggi hos Suzuki och Rossi och Edwards hos Yamaha ser det ut som det kan dröja tills Honda återtar titeln. Skönt. Honda = Satan.
Vart köpte du ditt heroin?

sandstream

Guest
sleven skrev:
Och vad i H**v*te har han hållt på med i flera år om Biaggi då?? :va
Tycker det är en väsentlig skillnad att skriva sånt om någon känd person än om någon här på SH.
Men det är bara min åsikt :)

Jag ska ringa Paul Denning ikväll och styra upp det här med Biaggi :tomten

rewind skrev:
Har ni ingen TV i Jönköping ;)

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
valmers skrev:
Ryktet om att Suzuki skall sparka Hopkins till förmån för Biaggi existerar sannolikt bara i Biaggis huvud. Såvida inte Suzuki-cheferna numera går på heroin.

Ja det är ju ett fruktansvärt svårt val.

I ena ringhörnan har vi en 42-faldig GP-vinnare med 4 VM-titlar, med otrolig utstrålning och diger fanskara. En som förutom att utveckla Suzukin till en vinnare kan skapa intresse kring märket Suzuki i GP igen. Precis som Schwantz gjorde.

I andra har vi en grå och trist amerikan med typisk high school-utstrålning. Har på 4 GP-säsonger på fabriksmaterial tagit noll pallplatser och hans främsta merit är en titel i en av Kalle Anka Cups sämre klasser.

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Får Max styrning på en Camelsponsrad Suzuki ska jag fan i mej börja röka igen!!

:banana :banana :banana :banana

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Vad söta blåtaktstalibanerna är när de är desperata. Ingen hejd på önsketänkandet. :hihi

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Chris Ash skrev:
Ja det är ju ett fruktansvärt svårt val.

I ena ringhörnan har vi en 42-faldig GP-vinnare med 4 VM-titlar, med otrolig utstrålning och diger fanskara. En som förutom att utveckla Suzukin till en vinnare kan skapa intresse kring märket Suzuki i GP igen. Precis som Schwantz gjorde.

I andra har vi en grå och trist amerikan med typisk high school-utstrålning. Har på 4 GP-säsonger på fabriksmaterial tagit noll pallplatser och hans främsta merit är en titel i en av Kalle Anka Cups sämre klasser.
Lika klart som att jag håller med lär Valmers svara att Biaggi är en ålderstigen föredetting som inte har något att tillföra Suzuki. Ska man vara saklig är det svårt att bortse från Hopkins oförmåga att synas på podiet; han har haft sina chanser och bör bytas ut. Speciellt om Suzuki snubblar över chansen att ersätta honom med en av de 3-4 bästa i MotoGP.

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Nyteknik skrev:
Lika klart som att jag håller med lär Valmers svara att Biaggi är en ålderstigen föredetting som inte har något att tillföra Suzuki. Ska man vara saklig är det svårt att bortse från Hopkins oförmåga att synas från podiet; han har haft sina chanser och bör bytas ut. Speciellt om Suzuki snubblar över chansen att ersätta honom med en av de 3-4 bästa i MotoGP.
Just orden "haft sina chanser och bör bytas ut" stämmer bra. På Skägget.

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
valmers skrev:
Just orden "haft sina chanser och bör bytas ut" stämmer bra. På Biaggi.

Du tycker på allvar att John Hopkins är ett bättre val? Hur motiverar du det?
Och vad anser du om förarna som placerade sig sämre än 5:e i årets sammandrag, ska de bytas ut mot 1999 års utgångsklass i Kentucky fried high school?

På tal om hårda förare som Max, läste en lite om Wayne Gardner nyss och hur han sade till HRC-bossarna att NSR:en var "a piece of shit". När ska vi få höra sånt igen?

Last edited:

MC Doktorn

Guest
Elvis bor på Månen och Jesus lever Biaggi ska till Suzuki .
Spekulation på hög nivå tror det när jag sett det.

Mer ett önsketänkande men snart kommer :tomten så man ska aldrig säga aldrig :hihi

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Chris Ash skrev:
Du tycker på allvar att John Hopkins är ett bättre val? Hur motiverar du det?
Och vad anser du om förarna som placerade sig sämre än 5:e i årets sammandrag, ska de bytas ut mot 1999 års utgångsklass i Kentucky fried high school?

På tal om hårda förare som Max, läste en lite om Wayne Gardner nyss och hur han sade till HRC-bossarna att NSR:en var "a piece of shit". När ska vi få höra sånt igen?
Jag skiter hårt i hur dålig Hopkins är, bara jag slipper se Skäggets fula tryne nästa år.

MC Doktorn

Guest
Lågstadienivå på inläggen med typ AIK är bättre än DIF. :rolleyes:

Tycker det finns klart mer intressanta nya förare nästa år än att älta vad som den eller det har gjort.

Ärligt skiter jag i om Biaggi dyker upp igen i MotoGP sammanhang, tycker det ska bli högintressant om Rossi lyckas hålla Honda armadan bakom sig det blir det stora frågetecknet.

Biaggi är en högoddsare ungefär som Hammarbys damlag vinner fotbolls VM nästa år.

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Chris Ash skrev:
Det var väl typ det Biaggi sade på den där presskonferensen...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection