MC Doktorn
Guest
sandstream skrev:DIF är bättre än AIK på allt, bara så du vet
Nä dom vann Hockeyguldet senast för damer
sandstream skrev:DIF är bättre än AIK på allt, bara så du vet
www.motogpnews.com reder ut begreppen på ett förtjänstfullt sätt:2ono skrev:Elvis bor på Månen och Jesus lever Biaggi ska till Suzuki .
Spekulation på hög nivå tror det när jag sett det.
Mer ett önsketänkande men snart kommer så man ska aldrig säga aldrig
valmers skrev:www.motogpnews.com reder ut begreppen på ett förtjänstfullt sätt:
Paul Denning - Team Suzuki: "It does not matter how much money Camel puts on the table, Suzuki will not supply a third bike for Max Biaggi."
Explanation: There's not enough money in this world that could ever compensate having his beard in our pitbox.
Inte min utan Axxexs. Missade ni detta? Var ju uppe för bara några dagar sedan.2ono skrev:Tack.
Tror mer på detta än Nytekniks påstående utan källa.
2ono skrev:Tack.
Tror mer på detta än Nytekniks påstående utan källa.
RedBaron skrev:Det var väl typ det Biaggi sade på den där presskonferensen...
Ja, det var ju smart. Grattis Maxine, du har just eliminerat alla möjligheter till styrning i MotoGP. Genomtänkt, verkligen.Chris Ash skrev:Precis!
Jag trodde du gillade kontroversiella typer som den där amerikanske skidåkaren vars guldmedalj försvann under en blöt kväll på krogen. Vad har det med "genomtänkt" att göra?valmers skrev:Ja, det var ju smart. Grattis Maxine, du har just eliminerat alla möjligheter till styrning i MotoGP. Genomtänkt, verkligen.
Det är skillnad på kontroversiell och dum i huvudet.Nyteknik skrev:Jag trodde du gillade kontroversiella typer som den där amerikanske skidåkaren vars guldmedalj försvann under en blöt kväll på krogen. Vad har det med "genomtänkt" att göra?
Nej, det var långt ifrån smart. Men jag gillar inte lismande typer som aldrig uttycker en kritisk stavelse av rädsla att någon ska bli arg. Som Chris skriver var det betydligt vanligare förr (emotser hånfull smilie för detta ordval) att förarna var kritska både mot varandra och sin arbetsgivare. Det är en bra grogrund för konflikter som i sin tur skapar spänning och underhållning - allt enligt välkända dramaturgiska principer.valmers skrev:Det är skillnad på kontroversiell och dum i huvudet.
Inte ens du kan tycka att Skäggets agerande har varit särskilt smart. När lyckades någon i MotoGP/500 senast klanta till det så otroligt att vederbörande inte var välkommen i något team? Från Repsol Honda Team till kylan på en säsong.
Inskickat av NyteknikInte min utan Axxexs. Missade ni detta? Var ju uppe för bara några dagar sedan.
:
Inskickat av gthyni vadå utan källa, den här länken var postad lite högre upp i den här
diskussionen om man orkar läsa:
http://www.tgcom.mediaset.it/sport/...olo284558.shtml
Det önskemålet får du rikta till den italienska website som publicerade informationen - som Axxes länkade till.2ono skrev:De är bra om man visar ref: källan vid påstående, så man kritiskt kan granska.
Skillnaden är väl kanske att t ex Gardner och Doohan var världsmästare då de kritiserade sina hojar, Doohan hade ju tydligen en ständig konflikt med Honda om inriktningen på utvecklingen.Nyteknik skrev:...betydligt vanligare förr (emotser hånfull smilie för detta ordval) att förarna var kritska både mot varandra och sin arbetsgivare.
Nyteknik skrev:Det önskemålet får du rikta till den italienska website som publicerade informationen - som Axxes länkade till.
Gustav O skrev:http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=122491
KR
Kenny Roberts JR, Kurtis Roberts & Max Biaggi
D'antin är inte aktuellt för Biaggi, Ducati kommer inte att ha ett Marlboro team och ett Camel team.Coola Ola skrev:Är verkligen KR det enda återstående alternativet för Max Biaggi? Jag har iofs inte jättekoll på nåt sätt men har det varit några seriösa rykten om det? Suzuki-ryktet eller åtminstine D'Antin (som väl inte signat någon officiellt ännu) låter ju rimligare isf.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|