Pelle
Musteridirektör
Finns ju stora fördelar med att vara singel, man behöver tex inte byta gardiner förren dom går sönder
Måste man inte ha gardiner för att behöva byta dom?
Finns ju stora fördelar med att vara singel, man behöver tex inte byta gardiner förren dom går sönder
Jag tycker att man är defekt om man raggar på någon när man redan har en respektive.Så om man är 31 och raggar på en tjej så är man automatiskt defekt på nåt sätt just för att man inte redan har en respektive - enligt denna tjejen.
Men det är måååååånga som väljer tryggheten i ett osunt förhållande som sedan länge tappat passionen, istället för att våga ta steget att bli singel och gå en oviss framtid till mötes.dem bra brukar va tagna i den åldern....
Men det är måååååånga som väljer tryggheten i ett osunt förhållande som sedan länge tappat passionen, istället för att våga ta steget att bli singel och gå en oviss framtid till mötes.
Själv trivs jag kanon i singellivet över 30, även om jag saknar en del i förhållanden, men å andra sidan trivs jag också kanon i förhållande och då kan sakna en del av singellivet.
jag trivdes som singel..men jag var oioförsig bara det i 1 år mellan 2 förhållanden men jag trodde att alla bra var tagna redan..och hoppades att någon hade valt fel..nu har jag distansförhållande så......
Sedan kan det ju vara såhär att du har haft en massa olika typer av förhållanden men inget har funkat i längden, till sist tröttnar du på gapiga fruntimmer som ställer massa krav på dig men inte på sig själva.
Singellivet erbjuder många fördelar, du slipper att:
Någon tjatar hål i huvudet på dig när du trött kommer hem från jobbet.
Tråkiga middagar med hennes familj och släktingar.
Bli ifrågasatt varför du sa något som du aldrig sagt.
Bli påmind vad du sa för 3 år sedan.
Förklara varför du vill ut med polarna, köra hoj och ha egen tid.
Bli väckt när du snarkar.
Den som hittar en livskamrat som inte gör ovanstående ska hålla hårt i henne.
Barnadödligheten är så låg nu för tiden så även om man tänker fortplanta sig
brukar man kunna hinna med att göra det alldeles tillräckligt efter att man har fyllt 30.
Alla tjejer jag känner verkar ha som enda mål att vara ihop med nån. Det verkar inte vara så viktigt vem denna person är, bara den uppfyller deras ytliga krav på skönhet och inbillade egenskaper. Så fort det tar slut hittar de nån annan att vara ihop med, den ena dummare än den andra.
Så totalt meningslöst.
Själv gav jag upp hela det där med förhållanden när jag fyllde trettio. Orka ösa ner en massa energi i nåt som ändå går åt helvete efter ett litet tag.
Måste man inte ha gardiner för att behöva byta dom?
Jag själv kommer mycket troligen vara singel omkring 30 och njuta av att ha tid (energi och pengar) till mig själv och mina intressen istället för att behöva lägga minst hälten av det på en trevlig men sämre hälft
Så du menar att det finns en chans att jag kanske kan lura någon till att bli mor åt mina små knoddar!?
Ibland tänker jag att det är nåt fel på mig som knappt haft nåt seriöst förhållande i hela mitt 30-åriga liv. Fast å andra sidan har jag knappt träffat någon jag skulle vilja ha ett sådant med heller, så det är kanske lika bra. Folk som är helt besatta av att hela tiden vara tillsammans med någon förstår jag mig inte på alls.
Ok, lite sarkasm över det, det förstår jag. Men i mitt fall innebär samboendet delad kostnad, vilket ger mer pengar till nöjen och olika hobbys. Hobbyer. Hobbier. Hobbies. Hobbar... F**k it...
Nybliven singel och snart 35, vad ska jag säga, jag är väl en usel mäniska helt enkelt.
Det fixar jag genom att bo hos morsan.
(nej usch fy, skulle inte klara av en vecka)
mer seriöst så är det nog lätt att det blir "jobbigt" att bo med någon, partner som kompis eller föräldrar, blir så enkelt en grå och tom vardag med den personen - men helt klart att det har sina (ekonomiska) fördelar.
En av mina hobbys är också hobbier, trevligt trevligt
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |