Fy för att vara 30 år
Singellivet erbjuder många fördelar, du slipper att:
Någon tjatar hål i huvudet på dig när du trött kommer hem från jobbet.
Tråkiga middagar med hennes familj och släktingar.
Bli ifrågasatt varför du sa något som du aldrig sagt.
Bli påmind vad du sa för 3 år sedan.
Förklara varför du vill ut med polarna, köra hoj och ha egen tid.
Bli väckt när du snarkar.
Den som hittar en livskamrat som inte gör ovanstående ska hålla hårt i henne.
...men han får inte snarka, leder till en armbåge i sidan!
..eftersom tjejer ALDRIG snarkar, likaså fiser.
Finns ju stora fördelar med att vara singel, man behöver tex inte byta gardiner förren dom går sönder
Sedan kan det ju vara såhär att du har haft en massa olika typer av förhållanden men inget har funkat i längden, till sist tröttnar du på gapiga fruntimmer som ställer massa krav på dig men inte på sig själva.
Singellivet erbjuder många fördelar, du slipper att:
Någon tjatar hål i huvudet på dig när du trött kommer hem från jobbet.
Tråkiga middagar med hennes familj och släktingar.
Förklara varför du vill ut med polarna, köra hoj och ha egen tid.
Bli väckt när du snarkar.
Den som hittar en livskamrat som inte gör ovanstående ska hålla hårt i henne.
En massa text...
Är det för mycket begärt? Är det för höga krav? Vad har ni andra för krav? Hur ser kraven ut på en kille däremot?
De flesta killar har inte dessa problemen. Många har säkert andra problem som gör att det inte gör att leva med dem(misshandlar o sånt skit) men det verkar som om det är flertalet tjejer som inte riktigt passar in enligt ovan.
Faktiskt så ser jag bara fram emot att ÄNTLIGEN vara där
Men det är en bit kvar tills dess och man får väl hoppas att man inte är singel då eller nåt....
Nu blir jag lite fundersam...
Jag är singel sedan x antal år, och enl. mina vänner går jag över till "the dark side of life" om 3 veckor.
Men det ser jag bara fram emot. Att jag är singel är ganska självvalt, det förstår mina närmsta vänner, efter många crashboombang så kanske man hellre lever ensam ett tag. Att det inte finns tjejer här ute som står på egna ben, har bra, stadig ekonomi, som inte vill sätta sig i en killes plånbok, har egna intressen, kan borra upp en gardinstång själv utan att ringa pappa, måla, tapetsera, kolla oljan på bilen, fylla på spolarvätska etc etc. är bara skitsnack. Och snygga e dom också!
Jag har mött så många rötägg genom åren så man blir fan mörkrädd.. jag hör från vänner hit o dit att den har varit otrogen o den andra har hittat ngn annan osv osv. Tjejer är precis lika som killar. Ibland tom. värre... För mig måste det vara perfekt, annars kan det vara. Detta är säkert till 100% ömsesidigt, det finns en massa fina, smarta tjejer därute, tillika som jag tror det finns en massa fina, bra killar därute. Det gäller ju bara att vara openminded.. Den stora frågan är bara VAR man hittar dessa guldägg.
Att en kille är över 30 och barnlös ser jag bara som ett plus. Då vet han förhoppningsvis vad han letar efter... Det mest osexigaste är ju när en kille ger upp allt han har för en tjej. Man måste ju ha ett eget liv! Jag skulle få totalspader om jag visste att killen satt hemma o väntade. En tjejkompis exkille va sån.. när vi va ute o fikade eller hon va över på middag så ringde fanskapet 2-3ggr i timmen o frågade vad vi gjorde!!!!!! Hon kvittrade tillbaka: vi äter, vi pratar osv... WTF???? Så höll det på i 2 år tills jag tog med henne på en resa till Hawaii och efter 2 veckor där så gjorde hon slut när hon kom hem äntligen har jag fått henne tillbaka.
Varför nöja sig med det näst bästa när man kan få det bästa!?????
...Att en kille är över 30 och barnlös ser jag bara som ett plus. Då vet han förhoppningsvis vad han letar efter...
Låter som mig och RuLLARN!
Jag tycker det låter ganska normalt. Ett av mina viktigaste önskemål är att vi är på ungefär samma nivå. Jag vill kunna föra en normal diskussion med henne utan att någon av oss ska känna att det blir konstigt.Alltså vad är det bara för skit som finns där ute?
Varför kan man inte bara hitta en BRA tjej. Hon behöver inte se ut som en uteliggare, ha någorlunda stadig inkomst, gärna framtidsplaner som är större än där hon är idag, eget intresse som hon ser efter, normal familj och som trivs med sig själv.
Är det för mycket begärt? Är det för höga krav? Vad har ni andra för krav?
... över 30 bast?
Det måste finnas många sånna med naturligtvis.
Att det ska vara självvalt i längden är inget sunt tecken alls - allas gener skriker efter en partner oavsett hur mycket fel det än är på en från början eller under tiden.
Hyggligt deppig tråd det här....känns rätt ok att vara gift. Verkar ju vara rena freak showen ute på köttmarknaden.
....Lördagen kan tillbringas med att köra hoj hur länge man vill, man får sitta i garaget efter sin runda med en kall och bara lyssna på det knäppande ljudet av en ljuddämpare som svalnar utan störningsmoment.
Life is good
Kan inte någon axla rollen och förklara för en lekman som mig; Vad har män för nytta av en flickvän/fru?
Hon är inte den vackraste direkt men han har nöjt sig med henne tydligen. Han 30 och hon 28.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|