Singel igen...

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
GSXR1100R skrev:
Samma här, men visst är det skönt att kunna sova ända till lunch på helgerna :fyllisar

Singel råkkar, man gör vad man vill :Rockbanan

Jag har oxså börjat sova till lunch på helgerna. Efter att jag blev Osingel :) :kär
Ibland är livet bra konstigt va :va

Huck

Dom ljuger!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Suzuki
Att vara singel suger verkligen just nu.

Hrm man får väl ta o göra något åt det :fyllisar

Fast tjejer är som sagt onda, riktigt onda

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Mingves: Det går över, jag och tjejen gjorde slut i höstas typ oktober och jag tycker det fortfarande är lite knepigt. När det gäller att hitta någon ny så är jag för kräsen som många andra det finns helt enkelt inte någon tjej jag vill ha i våran stad och då blir man utan. Nu e det ju så att jag tror INTE jag är guds gåva till kvinnan och kan välja och vraka hur som helst, det brukar ju låta så när man säger "jagärförkräsendetfinnsingabudarsomärbranogförmig" :tungan

Nu är det sommar och träffar jag någon blir jag glad, gör jag inte det är jag fortfarande glad :banana

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Lilla_Tingeling skrev:
Mmm... Saknar att kramas å mysa. Nån att göra saker tillsammans med.
Alltså andra saker än sex... :)

// Lena
Minst sagt märkligt, hur undviker ni kramar när ni har sex :va

The_FacultyGirl

Diggar hästkrafter
Gick med
12 Sep 2003
Stockholm, västerort... och emellanåt i södra skån
Hoj
Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
Josafan skrev:
Notera ordvalet .... EGENTLIGEN :tungan Vill ju inte göra det, vet ju fan inte hur fan man i helvete skall göra. Jävla skit. (Notera att jag inte använder detta ordvalet då heller nää)

Det enda man får höra från alla tjejer är: " du är så snäll...." O i h-e vill brudar ha snälla grabbar, nä dom vill ha struliga, otrogna "spännande" killar...hata läget.... :död

Inse att tjejen inte är något att ha då ;)
Om de säger att "du är så snäll..." men vill inte ha dig ändå kan säkert betyda att "du är för mesig/stel/tråkig/oaktiv för att passa mig". Och om tjejen vill ha en gangster, ja då vet du redan där att ni inte skulle passa ihop. En som bara går på det yttre, hur kul e det?

Jag gillar snälla killar, i grunden gör säkerligen alla det. Trevlighet går före coolhet. De som tar coolhet före trevlighet vill väl ofta ha ett liv i "rampljuset" iform av flicka till stans tuffing. Vilket jag aldrig skulle vilja.

Och en som föredrar att konstant glo på film hemma i soffan istället för att vara aktiv på något sätt skulle aldrig passa mig. Men nu har jag hittat en som diggar mina knäppa idéer jag får ibland så nu är jag nöjd och glad! :banana :kär

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
The_FacultyGirl skrev:
Inse att tjejen inte är något att ha då ;)
Om de säger att "du är så snäll..." men vill inte ha dig ändå kan säkert betyda att "du är för mesig/stel/tråkig/oaktiv för att passa mig". Och om tjejen vill ha en gangster, ja då vet du redan där att ni inte skulle passa ihop. En som bara går på det yttre, hur kul e det?

Jag gillar snälla killar, i grunden gör säkerligen alla det. Trevlighet går före coolhet. De som tar coolhet före trevlighet vill väl ofta ha ett liv i "rampljuset" iform av flicka till stans tuffing. Vilket jag aldrig skulle vilja.

Men jag vettifan alltså... känner mig inte mesig/stel/tråkig (man kanske har fel självbild? :hihi ) Iofs oaktiv då jag hatar att ragga. Alla attraktiva(och med det menar jag mer än utseendet) tjejer vill ha fräna grabbar, så det handlar inte om "tjejen" utan jävligt många. Men jag antar att det kanske är bara jag som upplever det så, kan man inte få lite backup här från några killar.

Jaja, lifes goes on. Men man blir så satans göksugen bara.. :tuttar

Ps. Tog bort det där sista i citatet för det lät alldeles för bra ;-) Ds. :rofl

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Åsa #96 skrev:
Jag har oxså börjat sova till lunch på helgerna. Efter att jag blev Osingel :) :kär
Ibland är livet bra konstigt va :va
Du har inga barn :kocko

The_FacultyGirl

Diggar hästkrafter
Gick med
12 Sep 2003
Stockholm, västerort... och emellanåt i södra skån
Hoj
Hade en CBR 600f -93 (blev stulen). Nu är det svart 850 som gäller!
Josafan skrev:
Men jag vettifan alltså... känner mig inte mesig/stel/tråkig (man kanske har fel självbild? :hihi ) Iofs oaktiv då jag hatar att ragga. Alla attraktiva(och med det menar jag mer än utseendet) tjejer vill ha fräna grabbar, så det handlar inte om "tjejen" utan jävligt många. Men jag antar att det kanske är bara jag som upplever det så, kan man inte få lite backup här från några killar.

Jaja, lifes goes on. Men man blir så satans göksugen bara.. :tuttar

Jasså du ;)

Kände en tjej för 6 år sedan.. hon hade en helt underbar kille, en "vanlig svensson" men hon tröttnade på honom. Genom dåligt självförtroende började hon falla för grupptryck i skolan och började röka, supa och ragga på äldre coola/tuffa killar. Allt för att det ger status på något dumt sätt. Och jag har en känsla av att många tjejer e så, iaf i ung ålder. Sen när man vet vad man behöver och vill ha tror jag inte lika många fastnar för gangstertyperna. Men visst, det sägs ju att farliga killar e spännande :va

Fan, kanske jag som är knäpp som inte tycker det :D

Menade inte oaktiv i form av att ragga.. menade när det gäller att engagera sig/hitta på saker, inte bara sitta och uggla.

Sedan vet jag bara hur det här i stan... vet inte hur det funkar i småland :p

EDIT:
och jepp, tycker detta är en intressant diskussion så det vore kul om fler hakade på! :tummenupp
Nu försvinner jag dock i 10 timmar...

Last edited:

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Josafan skrev:
Men jag vettifan alltså...

Jag tycker inte heller om att ragga, absolut inte på krogen det går bort för mig. För där vill dom bara åt min kropp :gnissla nej men det håller oftast inte i längden. Man stöter väl på "den rätta" när man minst anar det :va

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Minst sagt märkligt, hur undviker ni kramar när ni har sex :va
När man kn*llar kn*llar man. Kramas kan man göra efteråt. Är det så längesen att farbror glömt hur det var? Eller vill inte Ulla kramas? Eller kvävs du då?

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
The_FacultyGirl skrev:
Menade inte oaktiv i form av att ragga.. menade när det gäller att engagera sig/hitta på saker, inte bara sitta och uggla.

Sedan vet jag bara hur det här i stan... vet inte hur det funkar i småland :p

EDIT:
och jepp, tycker detta är en intressant diskussion så det vore kul om fler hakade på! :tummenupp
Nu försvinner jag dock i 10 timmar...

Hitta på grejor är kul. Fast så långt har jag nog inte kommit hehe ... :fyllisar

Ja, jag vet inte hur det är i Småland heller, älskar mitt gamla Skåne, men det gick inte bra där heller hahahaaa....

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
valmers skrev:
När man kn*llar kn*llar man. Kramas kan man göra efteråt. Är det så längesen att farbror glömt hur det var? Eller vill inte Ulla kramas? Eller kvävs du då?
Man börjar väl inte med att k-a, du verkar ju ha glömt allt :kocko

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...