Singeltråden

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Meeehh...jag är också kvar, är på en kurs i enköpng ett par dar bara :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jaha så stockholm killarna verka ju försvunnit eller blivit bortgifta redan. Får nog säga till tjejkompisarna att de blir inte mycket raggande för deras del på SH festen då :pannkyss

Du är ju den enda Sthlmstjejen i den här tråden, så vi väntar på att du ska vilja ligga...

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Det låter som du har ett jobbigt jobb. ;)

Jodå ibland har man det bra. Men vi har faktiskt jobbat ganska hårt i Sälen. Skidåkning endast två halvdagar. Dock så han jag med en tredje heldag eftersom jag åkte upp till Östersund för kundbesök under fredagen.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jodå ibland har man det bra. Men vi har faktiskt jobbat ganska hårt i Sälen. Skidåkning endast två halvdagar. Dock så han jag med en tredje heldag eftersom jag åkte upp till Östersund för kundbesök under fredagen.

Sånt jobb skulle man haft. Jag kommer aldrig ut i jobbet. Alls.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Sånt jobb skulle man haft. Jag kommer aldrig ut i jobbet. Alls.

Bara att byta jobb och visa att du kan prestera även under en sälenresor.
Men det är ganska slitsamt, blir ju max 4h sömn per natt på dessa säljmöten och man lever ju på sina kollegorl.
Är det nu jag ska berätta att stugan var på 160kvm och skit fet, bubbel, bastu, kamin och tre toaletter. Stot kök mm. Allt man kan önska och lite till.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Bara att byta jobb och visa att du kan prestera även under en sälenresor.
Men det är ganska slitsamt, blir ju max 4h sömn per natt på dessa säljmöten och man lever ju på sina kollegorl.
Är det nu jag ska berätta att stugan var på 160kvm och skit fet, bubbel, bastu, kamin och tre toaletter. Stot kök mm. Allt man kan önska och lite till.

Vi har gym och bastu på jobbet. Så det så. Och alkoholförbud.

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Du är ju den enda Sthlmstjejen i den här tråden, så vi väntar på att du ska vilja ligga...

Ja för de jag vill helst är ju att ha någon som kommer och sätter på en bara..

Vem behöver någon som pysslar om en eller som man själv kan pyssla om, att kunna lägga huvudet imot bröstkorgen och somna i någons famn medan killen smeker en på ryggen...
Eller att ha någon som man kan laga mat till och ha någon man kan prata med under tiden man äter....sånt är ju bara lyx grejer visst...

Näe du, skippar liggandet helt om inte man kan få alla andra fördelarna med att vara två.

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100

Vem behöver någon som pysslar om en eller som man själv kan pyssla om, att kunna lägga huvudet imot bröstkorgen och somna i någons famn medan killen smeker en på ryggen...
Eller att ha någon som man kan laga mat till och ha någon man kan prata med under tiden man äter....sånt är ju bara lyx grejer visst...

Näe du, skippar liggandet helt om inte man kan få alla andra fördelarna med att vara två.

alla killar är inte svin ,, en del av oss är riktigt vettiga :)

SSDD

Same Shit Diffrent Day
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
Alla är gamla:Laverda, Kawa,Honda, Ducati, HD,

"....Fördelar.." ?!?!? Nu förstår jag inte riktigt??

".... Inte LIGGA! " Nu Vart det lite dålig stämning här tycker jag!

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Som nybliven singel, hemlös, möbellös och hela baletten så måste jag säga att OM man ser möjligheterna man ligger inne med då är livet helt klart jävligt intressant! :D

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
.

Det är bara att ta flyget upp till Östersund så ska jag ta hand om dej. Dock är matlagningsmöjligheterna lite dåliga på hotellet. Men för den goda sakens skull så kan vi äta gott ute och koncentrera oss på samtala, gosa och att bara vara. :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA