Om jag kommer blir det mycket raggande på mej... Så dina tjejkompisar kommer slåss om mej
Du är bortgift ju
Om jag kommer blir det mycket raggande på mej... Så dina tjejkompisar kommer slåss om mej
Jaha så stockholm killarna verka ju försvunnit eller blivit bortgifta redan. Får nog säga till tjejkompisarna att de blir inte mycket raggande för deras del på SH festen då
Det låter som du har ett jobbigt jobb.
Jodå ibland har man det bra. Men vi har faktiskt jobbat ganska hårt i Sälen. Skidåkning endast två halvdagar. Dock så han jag med en tredje heldag eftersom jag åkte upp till Östersund för kundbesök under fredagen.
Sånt jobb skulle man haft. Jag kommer aldrig ut i jobbet. Alls.
Bara att byta jobb och visa att du kan prestera även under en sälenresor.
Men det är ganska slitsamt, blir ju max 4h sömn per natt på dessa säljmöten och man lever ju på sina kollegorl.
Är det nu jag ska berätta att stugan var på 160kvm och skit fet, bubbel, bastu, kamin och tre toaletter. Stot kök mm. Allt man kan önska och lite till.
Jag tittar gärna på :-DDet har nog redan föreslagits två gånger i tråden att jag och Slowroller ska slå våra påsar ihop.
Jag tittar gärna på :-D
Nähä du!! Hade jag velat va polis hade jag varit det redan. Har ett glidarjobb med massa befogenheter inom mitt område. B-)Du är du polis wannabe, det betyder att du slår en gång extra.
Du är ju den enda Sthlmstjejen i den här tråden, så vi väntar på att du ska vilja ligga...
Ja för de jag vill helst är ju att ha någon som kommer och sätter på en bara..
Vem behöver någon som pysslar om en eller som man själv kan pyssla om, att kunna lägga huvudet imot bröstkorgen och somna i någons famn medan killen smeker en på ryggen...
Eller att ha någon som man kan laga mat till och ha någon man kan prata med under tiden man äter....sånt är ju bara lyx grejer visst...
Näe du, skippar liggandet helt om inte man kan få alla andra fördelarna med att vara två.
Ja för de jag vill helst är ju att ha någon som kommer och sätter på en bara..
Vem behöver någon som pysslar om en eller som man själv kan pyssla om, att kunna lägga huvudet imot bröstkorgen och somna i någons famn medan killen smeker en på ryggen...
Eller att ha någon som man kan laga mat till och ha någon man kan prata med under tiden man äter....sånt är ju bara lyx grejer visst...
Näe du, skippar liggandet helt om inte man kan få alla andra fördelarna med att vara två.
.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |