Singeltråden

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Ricken: Ser att det står Östersund på dej. Vad gör man här en fredag/lördag kväll?

Jag är ju här och börjar tråka om 1min då arbetet är slut.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Ricken: Ser att det står Östersund på dej. Vad gör man här en fredag/lördag kväll?

Jag är ju här och börjar tråka om 1min då arbetet är slut.

Jadu, du har valt fel helg för tyvärr kan jag inte hjälpa dig fysiskt. synd, annars hade jag kunnat provköra o se vilket fack du passar in i. :brynad

Nä, men det är inte så fett krogliv i den här stan. Det finns GIII, scandic inne i stan. Där kan man se kvart i 3 ragg som börjar redan 21.15 osv.

Sen finns det några småställen o sitta o snacka skit på. Jag är ju jävligt förtjust i maten på olearys, boby orrs bacon burgare.... Dreggel. :)

Jag tyckte du surrade om åre?

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jadu, du har valt fel helg för tyvärr kan jag inte hjälpa dig fysiskt. synd, annars hade jag kunnat provköra o se vilket fack du passar in i. :brynad

Nä, men det är inte så fett krogliv i den här stan. Det finns GIII, scandic inne i stan. Där kan man se kvart i 3 ragg som börjar redan 21.15 osv.

Sen finns det några småställen o sitta o snacka skit på. Jag är ju jävligt förtjust i maten på olearys, boby orrs bacon burgare.... Dreggel. :)

Jag tyckte du surrade om åre?

Åh fan fel helg. Synd för provköra hade gärna jag med gjort. Din skoter då dvs....Jag bor scandic syd, inte inne i city.
Har stuga i Åre från och med söndag. Bor kvar i Östersund då jag hade kundbesök här under fredagen. Planerar att åka upp till Åre och känna på snön i morgon över dagen.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Åh fan fel helg. Synd för provköra hade gärna jag med gjort. Din skoter då dvs....Jag bor scandic syd, inte inne i city.
Har stuga i Åre från och med söndag. Bor kvar i Östersund då jag hade kundbesök här under fredagen. Planerar att åka upp till Åre och känna på snön i morgon över dagen.

Raggarstat, där kan du stå ikväll o titta på när fjortisarna hänger på macken o dricker folköl. :)

Du har ju busshållplatsen precis vid rondellen, ta bussen in till stan o sätt dig nånstans o kika på folk. Går du på GIII så kan du säkert lura med dig nån tillbaka till hotellrummet. Det finns några som brukar vara sugna. :) (läs bekräftelsebehov) ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj

Om du ska till Åre imorrn över dan, på vägen hem kan du stänna o käka på Brinkeboda Wärdshus.
http://op.se/lanet/are/1.4258899-strippklubben-nekas-alkoholtillstand

:)

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Ok, jag börjar lite smått och kommer att uppdatera med info efter att vardera tös blivit ordentligt provkörd.

Snälla flickor som vill träffa en vettig kille
1.Rockmorsan

Snälla flickor som vill träffa en stygg kille
1. Jente

Stygg slicka som vill träffa snäll kille
1. Pam33

Stygg flicka som vill träffa stygg kille
1. Money

Flickor som står på väntelistan att bli provkörda av Ricken :brynad
1. Swish
2. Mattias
3. alla andra honor på sporthoj.com

Du.....nu är du lite och cyklar allså.....vada stygg kille?? NEJ tack ska det vara något så vettig kille då...

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Du.....nu är du lite och cyklar allså.....vada stygg kille?? NEJ tack ska det vara något så vettig kille då...

Du är lite förvirrad min vackra vän, du är nog inte riktigt vid dina sinnens fulla bruk.

Jag kommer inte att ändra din plats på listan förrän du nobbat Peter. Då kan jag börja fundera på att flytta dig. :p

tkdrille

Guest
Hallå Hallå- Välkommen till förmedlingstjänst ligga med sporthojjare. Var vänlig tala om ifall du är stygg eller snäll som söker en sjuk eller en vettig partner. Var god och provkör ricken så kommer han förmedla dig vidare.

Men hallå har ni kommit till skott ännu?

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Hallå Hallå- Välkommen till förmedlingstjänst ligga med sporthojjare. Var vänlig tala om ifall du är stygg eller snäll som söker en sjuk eller en vettig partner. Var god och provkör ricken så kommer han förmedla dig vidare.

Men hallå har ni kommit till skott ännu?

att du ens funderar på den

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Nu e ja lite ytlig men hur många har legat innom spannet av 2 månader? Hondjur behöver inte svara :p

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Raggarstat, där kan du stå ikväll o titta på när fjortisarna hänger på macken o dricker folköl. :)

Du har ju busshållplatsen precis vid rondellen, ta bussen in till stan o sätt dig nånstans o kika på folk. Går du på GIII så kan du säkert lura med dig nån tillbaka till hotellrummet. Det finns några som brukar vara sugna. :) (läs bekräftelsebehov) ;)

Fast fjårtisar är ingen för mej, dom smälter inte ens för mitt fina förorrtstugg. Men håller jag en kasse cider så blir det åka av. Är ju dess utom gammal nog för att vara deras farsa.

Buss?? Va fn har ni inte taxi här uppe?
Med komunisttrafiken åker vänstervridna/miljöpartister och utslagna människor, mjukisbyxor, svank tattuering och gulablend. Brudarna rakar sig inte under armarna och påtalar det konstant, dom är visst frigjorda, heter det.
Huvva som ni säger här uppe.

Ikväll blir det nog galej på stan. Men vågar jag mej på detta GIII. Min fru har ju läst här om hur mycket det raggas...
Du skulle ha sagt, bra pub, god öl men mest trevliga snubbar som är ute för att slippa frun, med inte en tillstymmelse till ragg och skickat ragg infon via Pm. Pam33 bor ju 100mil här ifrån, så hon vet inget då.:hihi

Skickar en låt till dej Pam33, nu när det är sagt 1000miles mellan oss....:krama
http://www.youtube.com/watch?v=Ab2sOngXrys

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Nu drar jag upp och kör em uppe i backen.
Skickar en bild till dej Pam33 så du känner igen mej. Om du tar ett flyg upp och väntar på mej vid liften.
Kanske inte dne mest representala men även en "snygg" kille kan se ful ut ibland....
Jag.jpg

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Ok, jag börjar lite smått och kommer att uppdatera med info efter att vardera tös blivit ordentligt provkörd.

Snälla flickor som vill träffa en vettig kille
1.Rockmorsan

Snälla flickor som vill träffa en stygg kille
1. Jente

Stygg slicka som vill träffa snäll kille
1. Pam33

Stygg flicka som vill träffa stygg kille
1. Money

Flickor som står på väntelistan att bli provkörda av Ricken :brynad
1. Swish
2. Mattias
3. alla andra honor på sporthoj.com

Ha ha.. ja herre jisses Ricken, jämtlänningar dom kan dom ... inser att du kanske är fd kollega till mig, har du koll på det? Kanske därför jag hamnade som snäll flicka... men det tackar jag för! Jag är nämligen jättesnäll :)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA