Singeltråden

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
alla killar är inte svin ,, en del av oss är riktigt vettiga :)

Hehe, näe självklart är inte alla svin. Det finns de killar som till och med säger nej till sex, då de anser inte att man behöver ha sex med någon som inte för något bra in i ens liv...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ja för de jag vill helst är ju att ha någon som kommer och sätter på en bara..

Vem behöver någon som pysslar om en eller som man själv kan pyssla om, att kunna lägga huvudet imot bröstkorgen och somna i någons famn medan killen smeker en på ryggen...
Eller att ha någon som man kan laga mat till och ha någon man kan prata med under tiden man äter....sånt är ju bara lyx grejer visst...

Näe du, skippar liggandet helt om inte man kan få alla andra fördelarna med att vara två.

Låter inte som en helt tokig deal det faktiskt. :tummenupp

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Vissa applåderar ett liv i celibat. I sängen kan man virka, kolla tv eller idka kallprat. Andra ser sex som ett behov, likt andas, skita eller äta. Ta reda vad din blivande partner vill FÖRST så slipper ni att träta. Har man ett förhållande som inte inkluderar könsorgan, kan man i teorin ha en partner boende i Pakistan. Via nätet kan man chatta och umgås hur man vill. Med lite assistans kan man vara ihop med en mandrill.

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
Hehe, näe självklart är inte alla svin. Det finns de killar som till och med säger nej till sex, då de anser inte att man behöver ha sex med någon som inte för något bra in i ens liv...

Har vi träffats för sånt där snurrar rätt mycket i mitt huvud?
Trodde jag var unik att tacka nej till att borra eftersom jag saknade känslor för tjejen

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Har vi träffats för sånt där snurrar rätt mycket i mitt huvud?
Trodde jag var unik att tacka nej till att borra eftersom jag saknade känslor för tjejen

Nej du det har vi inte ;) men har några killkompisar som är sånna...
Är trevligt att de finns sånna killar. Då vet man ju att när man väl hoppar i sängs så är de för att båda tycker om varandra, och inte bara med att ha sex och sen inget mer....

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
alla killar är inte svin ,, en del av oss är riktigt vettiga :)

WTF?!?! Och det säger ni nu??? Nä nu får ni göra en lista på sporthojskillarna och dela upp er i två grupper, svin i en och de vettiga i en annan! Det här är stort... läge för sporthojsbladet minsann... herre jisses, jag kan inte fatta att det kan vara sant... chocktillstånd

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
WTF?!?! Och det säger ni nu??? Nä nu får ni göra en lista på sporthojskillarna och dela upp er i två grupper, svin i en och de vettiga i en annan! Det här är stort... läge för sporthojsbladet minsann... herre jisses, jag kan inte fatta att det kan vara sant... chocktillstånd

Okej.
Svin
1:

Vettig
1: Slowroller

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Okej.
Svin
1: Ricken

Vettig

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Okej.
Svin
1:

Vettig

Har en del namn jag skulle kunna sätta upp på båda sidorna men jag låter bli tror jag, det får de komma på själva... Men jag glömmer aldrig när jag sa till en sporthojskille att vi tjejer på sporthoj hade en egen tråd som bara tjejer kom åt där vi rejtade sporthojskillarna och varnade varandra för skitstövlarna... jäklar vad han ryckte till.. ha ha.. jag garvar fortfarande gott åt det :D :D :D Så jag säger bara.. Passa er! Vi tjejer har ju facit så våga er inte på att sätta er på "fel lista" ... vi överlistar er diReCt!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
jag kräver med ens att ricken sätter ihop liknande info om samtliga sh -töser

Ok, jag börjar lite smått och kommer att uppdatera med info efter att vardera tös blivit ordentligt provkörd.

Snälla flickor som vill träffa en vettig kille
1.Rockmorsan

Snälla flickor som vill träffa en stygg kille
1. Jente

Stygg slicka som vill träffa snäll kille
1. Pam33

Stygg flicka som vill träffa stygg kille
1. Money

Flickor som står på väntelistan att bli provkörda av Ricken :brynad
1. Swish
2. Mattias
3. alla andra honor på sporthoj.com