Singeltråden

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Haha, då har jag tur eftersom min mamma är pygmé. :) Mina systrar däremot är längre än mig hela högen. Så jag måste helt enkelt ha dragit det kortaste stråt. :va

du ska vara glad som är kort, jag får ofta inte plats på flyg,buss,spårvagn osv, jetesynd om mig :gråta

tkdrille

Guest
Det tar väl inte så lång tid? :confused:

Du de bästa en kille kan göra ensam efter en lång hård dag på jobbet är att skita. Lugnt och skönt med någon rolig lektyr på prylar. Man kan sitta där länge. Till och med så länge att benen somnar och man inte kan ställa sig upp sen. :rofl

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Du de bästa en kille kan göra ensam efter en lång hård dag på jobbet är att skita. Lugnt och skönt med någon rolig lektyr på prylar. Man kan sitta där länge. Till och med så länge att benen somnar och man inte kan ställa sig upp sen. :rofl

Jag har ärligt funderat på att rigga upp ett trumset runt Tänkartronen. Förena nöje med nöje!

tkdrille

Guest
du ska vara glad som är kort, jag får ofta inte plats på flyg,buss,spårvagn osv, jetesynd om mig :gråta

På flygplan tar man ju business? Min morbror på runt 2 meter köpte dyraste biljetten till thailand. Men glömde boka de på hemvägen så han satt med benen ut i gången. Flygvärdinnorna tyckte synd om han så de uppgradera honom helt gratis =)

De värsta med långa ben är att man sitter helkass i berg och dalbanorna på liseberg ju.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
På tal om inget, långa brudar är hett :fakta
Har aldrig lyckats få omkull någon över 190cm dock, ännu en blank ruta på to-do listan!

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
På flygplan tar man ju business? Min morbror på runt 2 meter köpte dyraste biljetten till thailand. Men glömde boka de på hemvägen så han satt med benen ut i gången. Flygvärdinnorna tyckte synd om han så de uppgradera honom helt gratis =)

De värsta med långa ben är att man sitter helkass i berg och dalbanorna på liseberg ju.

jag fick också uppgradering från thailand när de såg att jag var lite längre än medel. :banana

tkdrille

Guest
Fast jag brukar WF:a eller läsa Hälge.
Helt underbart. Jag brukar med spela nått eller ragga brudar via sms :D
Jag har ärligt funderat på att rigga upp ett trumset runt Tänkartronen. Förena nöje med nöje!

De hade varit något. Jag bor tyvärr i hyreslägenhet så grannarna hade hatat mig varje gång jag skiter.
Ibland brukar jag till och med skriva lönelappen på datorn :D

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...