oops164
Smed
Ja, eller ställa mig på bordet.
Ska tant låna en stege??
HuduWHAT?
Stavfel!!!!
Är numera ändrat!!!
Det är ju sånt här ni ska skriva när jag gnäller! Lär er av Ricken!
Det måste han hittat på google!!!
Ja, eller ställa mig på bordet.
HuduWHAT?
Det är ju sånt här ni ska skriva när jag gnäller! Lär er av Ricken!
"En betydelse som ibland hävdas för pömsig är "trött efter sex" eller "sexuellt utmattad"."
Hur kan det vara möjligt?
Haha, då har jag tur eftersom min mamma är pygmé. Mina systrar däremot är längre än mig hela högen. Så jag måste helt enkelt ha dragit det kortaste stråt.
du ska vara glad som är kort, jag får ofta inte plats på flyg,buss,spårvagn osv, jetesynd om mig
Det tar väl inte så lång tid?
Du de bästa en kille kan göra ensam efter en lång hård dag på jobbet är att skita. Lugnt och skönt med någon rolig lektyr på prylar. Man kan sitta där länge. Till och med så länge att benen somnar och man inte kan ställa sig upp sen.
du ska vara glad som är kort, jag får ofta inte plats på flyg,buss,spårvagn osv, jetesynd om mig
Du de bästa en kille kan göra ensam efter en lång hård dag på jobbet är att skita. Lugnt och skönt med någon rolig lektyr på prylar. Man kan sitta där länge. Till och med så länge att benen somnar och man inte kan ställa sig upp sen.
Fast jag brukar WF:a eller läsa Hälge.
Hur lång är du då?
Mjaa, det låter ju, ehm, kinky.
Det kan du ju inte berätta när du vet att jag WF:ar mot dig!
Flyg e ett jävla elände för personen som sitter framför mig. Det är omöjligt för hen <-------(Oh yes he did) att fälla sätet.
På flygplan tar man ju business? Min morbror på runt 2 meter köpte dyraste biljetten till thailand. Men glömde boka de på hemvägen så han satt med benen ut i gången. Flygvärdinnorna tyckte synd om han så de uppgradera honom helt gratis =)
De värsta med långa ben är att man sitter helkass i berg och dalbanorna på liseberg ju.
Helt underbart. Jag brukar med spela nått eller ragga brudar via smsFast jag brukar WF:a eller läsa Hälge.
Jag har ärligt funderat på att rigga upp ett trumset runt Tänkartronen. Förena nöje med nöje!
Jag har ärligt funderat på att rigga upp ett trumset runt Tänkartronen. Förena nöje med nöje!
HEN borde hålla keft
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |