Singeltråden

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Alltid ett val case by case o i ert fall säkert det bästa! :)

De större (Numera 12 och 15) flickorna var och den yngsta flickan (6) är på dagis men inte mer än ca 20 timmar i veckan. Ni ser bara jag som kille i huset *huga*
Sen här i vår lilla by med ca 10 hus finns barn av samma årgång som äldsta och yngsta men har inte haft samma tider som våra barn på dagis.
Därav har inte den lösningen ni hade funkat för oss.

Jag är ju inte kort! :4skrika

Precis annars hade inte huvudet suttit som det gör!!!!

Flickorna på TV2

Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Nej men se där, sedan polisen snodde två centimeter av mig så är jag oxå 1620mm. (fråga inte, men det är sant) :lol

Haha! Det värsta är att mamma är 165, och hemma hos päronen befinner sig mikron ovanpå kylskåpet, precis så pass högt att jag inte kan ställa in och ta ut saker utan pall, men mamma klarar det. Irriterande! :brinnerup:lol

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Väldans tjat om kroppar och dess utseende , tur att man e karl och faktiskt skiter fullständigt i vad andra tycker om min ölmage :fakta :) (får :fika endå , men det kanske beror på mina fina ögon :3freak )
En tjerring är vacker oavsett hur hon tycker hon själv ser ut , sålänge hon gillar sig själv , å gillar hon inte sigsjälv så får man jobba lite hårdare på uppskattningsbiten :tummenupp

Är du oxå söt?

Nu är jag hemma, efter ännu en skitdag. Ska det inte vända snart?

Du har tur, för imorrn är dagen då det vänder. :tummenupp

You rang?...

Nej men se där, sedan polisen snodde två centimeter av mig så är jag oxå 1620mm. (fråga inte, men det är sant) :lol

Hur gick det till? (Du får skylla dig själv...)

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Haha! Det värsta är att mamma är 165, och hemma hos päronen befinner sig mikron ovanpå kylskåpet, precis så pass högt att jag inte kan ställa in och ta ut saker utan pall, men mamma klarar det. Irriterande! :brinnerup:lol

Haha, då har jag tur eftersom min mamma är pygmé. :) Mina systrar däremot är längre än mig hela högen. Så jag måste helt enkelt ha dragit det kortaste stråt. :va

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO