Singeltråden

tkdrille

Guest
Ingen fara.. det är 105kg på där, det kan jag reppa 6-8 på så risken att jag fastnar under stången är inte så stor.

Dessutom vore det ännu pinsammare att tippa av vikterna på ena sidan så att hela stången flyger åt helvete åt andra hållet :D
De är lagom. =) Jag ligger på 90 kg. Kör dock alltid utan lås utifall att.

Vi hade dock en grabbjäkel som skulle köra axelpress med samma stång utan lås. Han slängde allt på golvet när ena axeln inte orkade med och träffade nästan mina fötter. :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ingen fara.. det är 105kg på där, det kan jag reppa 6-8 på så risken att jag fastnar under stången är inte så stor.

Dessutom vore det ännu pinsammare att tippa av vikterna på ena sidan så att hela stången flyger åt helvete åt andra hållet :D

105 kg?! Idiot. Det är ju två mig. :tungan

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag är en självisk idiot... Mmmm... could be... :näsblod
View attachment 378688

Och jag är en neurotisk hynda. Det verkar ju stämma :rolleyes:

Hur mycket har du på ? Och varför har du viktlåsen på? För antar att du kör bänk. Blir ju jobbigt om du inte alls pallar sista rep. Pinsam situation :peta

Jag har förmånen att när jag inte pallar springer någon stark kille och hjälper mig med sista reppet :kär

105 kg?! Idiot. Det är ju två mig. :tungan

Allvarligt, väger du så lite? Jag vill inte ens säga hur många siffror det blir om man dubblar mig nu. :glömdet

tkdrille

Guest
Jag har förmånen att när jag inte pallar springer någon stark kille och hjälper mig med sista reppet :kär

Jag har ju min bror med mig. Men inte hjälper han mig ett dugg om jag inte pallar. Han menar att har jag lastat på får jag själv lyfta. Jag tror han är avundsjuk för att jag gick om han i nästan allt. Rygg vill han knappt träna då jag drar dubbelt i rodd :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Grymt!! :tummenupp

Jag ligger strax bakom, men om jag trycker en hel burk pwo så kanske det går?

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO