Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Grymt!! :tummenupp

Jag ligger strax bakom, men om jag trycker en hel burk pwo så kanske det går?

Jag har inte maxat på flera år, vore kul att se hur mkt man fixar.
Har kört på 110 några gånger, då klarar jag ett par reps iaf, så kanske kan lyfta 120.

Väger 75 ungefär, så det är ju iaf några procent över kroppsvikten.

tkdrille

Guest
Men med en sjujävla brygga ökar du nog lätt :)

Och nej jag tänker inte säga nåt om hur mycket jag bänkar. När ni snackar sånt är det bara pinsamt för mig :rodnar

Ja jag har börjat ändra teknik nu när man kört i någon månad och de gör skillnad. Jag började nere på 60 kilo i höstas och är uppe på 90. Nu tänker jag inte köra uppehåll denna sommaren utan ska fortsätta.

Varför skulle de vara pinsamt ? Varje prestation är ju bra. Och de är ju skillnad då jag väger nog dubbelt så mycket som dig.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja jag har börjat ändra teknik nu när man kört i någon månad och de gör skillnad. Jag började nere på 60 kilo i höstas och är uppe på 90. Nu tänker jag inte köra uppehåll denna sommaren utan ska fortsätta.

Varför skulle de vara pinsamt ? Varje prestation är ju bra. Och de är ju skillnad då jag väger nog dubbelt så mycket som dig.

Det är ju i förhållande till kroppsvikten som jag tänker på. Jag är inte ens uppe i min kroppsvikt i bänken. Fast jag har ju ändå skrivit i mina max i träningstråden (de tre stora: knäböj, bänk och mark)

Men nu ökar jag på ordentligt, den är än så länge väldigt linjär, får se hur länge det här håller i sig. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fasen vad gammal du är. Pre workout. Såndära som ger en energi och "pump" Dock förbjöd sverige den bästa av de bästa och man är helt plötsligt kriminell när man äger den.

På tal om PWO så klarar jag inte av dem. Det enda jag klarar av är koffein. :rofl

Dricker jag en burk RedBull större än den mindre burken börjar jag skaka och bli hyperaktiv :näsblod

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO