Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag har inte maxat på flera år, vore kul att se hur mkt man fixar.
Har kört på 110 några gånger, då klarar jag ett par reps iaf, så kanske kan lyfta 120.

Väger 75 ungefär, så det är ju iaf några procent över kroppsvikten.

Väger du bara 75?!?!111!!

Jag hade gissat att vägde mer än mig.

Jisses, då jävlar är det bra tryck du. :tummenuppx2

tkdrille

Guest
Det är ju i förhållande till kroppsvikten som jag tänker på. Jag är inte ens uppe i min kroppsvikt i bänken. Fast jag har ju ändå skrivit i mina max i träningstråden (de tre stora: knäböj, bänk och mark)
Men nu ökar jag på ordentligt, den är än så länge väldigt linjär, får se hur länge det här håller i sig. :)
De är bara att kämpa på så kommer man ju till sist till sina mål =). Jag har långt kvar till min kroppsvikt gällande bänk men jag ska gå ner i vikt ordentligt i år så jag lär väl klara de till slutet av året.
Ja exakt =) Jag är visst kriminell. Eller hur fasen de nu tänkte. Jag har en burk som jag inte gjort av med. Har liksom sparat den.
På tal om PWO så klarar jag inte av dem. Det enda jag klarar av är koffein. :rofl

Dricker jag en burk RedBull större än den mindre burken börjar jag skaka och bli hyperaktiv :näsblod
Oj =) alltså jag får ingen verkan av redbull. Jag kan dricka en av de största innan läggdags och slocknar ändå rakt av.

tkdrille

Guest
Jag har aldrig tränat styrketräning med vikter. så jag kan inte alla termer.
har bara sysslat med fotboll,Judo, Kendo, Iaido samt bågskytte

Jaha =). Då får du en lektion ju.
Kamsport gillar du ja. Jag träna taekwondo i 7 år till jag bröt foten rakt av och kunde inte tävla mer. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Eller :ligger innan. :hihi

Roligare att :ligga under tiden... Mer spänning :näsblod

De är bara att kämpa på så kommer man ju till sist till sina mål =). Jag har långt kvar till min kroppsvikt gällande bänk men jag ska gå ner i vikt ordentligt i år så jag lär väl klara de till slutet av året.
Oj =) alltså jag får ingen verkan av redbull. Jag kan dricka en av de största innan läggdags och slocknar ändå rakt av.

Problemet är att jag avbröt när jag blev sjuk och ligger på plus om man ska jämföra mig med innan och nu så nu har jag ändå kommit längre bort från 1x kv ;) Vad som händer med min vikt får vi se men banta eller deffa är lika med skällsord för mig och fast jag vill göra det får jag inte just nu.

Och jag dricker inte kaffe till vardags :zpy kan vara därför jag är så känslig och billig :hihi

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Haha, underbart, visste inte att det fanns en "riktig" Storfot! Kul å se dig! :)

Annars va ju uppmaningen till Slowroller, men ja får sluta kalla honom Storfot o köra vidare med Slöis. :hihi
Jag får väl byta nick då då. :(

För att överhuvud taget komma till ett läge där man måste behärska sig måste man ju först släppa loss. Du kan ju jobba på den biten till att börja med. :tungan
:arsele

Nåväl, ja ska inte förvirra dig i fortsättningen, ja har fullt upp med att förvirra Clownen... vilket iofs är som att sno godis från ett barn, men ändå bereder mig rätt stort nöje... :)
Hur menar du nu?
:Bugar Förslagsvis med någon som inte fick följa med på bio.. :D :krama

Jag fick inte följa med. :hihi

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Jag gillar verkligen långvandringar på 1 till 2 mil om dagen. Är så jävla medetativt. I sommar hoppas jag dra till Norge och gå upp på Galdhöpiggen och
Glittertind. Nordens 2 högsta toppar.

tkdrille

Guest
Problemet är att jag avbröt när jag blev sjuk och ligger på plus om man ska jämföra mig med innan och nu så nu har jag ändå kommit längre bort från 1x kv ;) Vad som händer med min vikt får vi se men banta eller deffa är lika med skällsord för mig och fast jag vill göra det får jag inte just nu.

Och jag dricker inte kaffe till vardags :zpy kan vara därför jag är så känslig och billig :hihi
Då får du köra på att bygga, bäst att lyda om man varit sjuk. Så får du ta resten sen =) Dumt och pajja resultaten ännu mer om de finns risk för att icke bli frisker.
Kaffe de är en dryck för gamlingar de :D

Den som spar han har. :fyllisar

Ja precis. Men man skulle visst kunna få fängelse. =) Men om de nu vill ha burken så står den här. Om de nte hämtar den kommer jag att bruka den med gott samvete.

tkdrille

Guest
Fast det var massor med år sen man tränade nåt.borde nog ta och börja med styrketräning.
Det enda aktiva jag sysslar med numera är att paddla kajak på sommaren och vandringar året runt.

Ok =) Kajak och vandring är inte fyskam. Jag funderade faktiskt på att köpa en kajak till sommaren mest för skojs skull.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Då får du köra på att bygga, bäst att lyda om man varit sjuk. Så får du ta resten sen =) Dumt och pajja resultaten ännu mer om de finns risk för att icke bli frisker.
Kaffe de är en dryck för gamlingar de :D

Jo, jag inbillar mig att bara jag inte äter åt helvete fel och åt helvete för mycket så kommer det jämna ut sig så småningom. Men just nu är det primära att bli frisk och under tiden fortsätta träna för träningen får mig att må bra.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO