Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Äh, fruntimmer som bryr sig om längd har ofta tiotusen andra issues. Så dom får vara i alla fall. :p

Ligger mkt i det där faktiskt.. det ironiska är att när jag var sådär smal så hade jag tjej, nu har jag det inte.. vi hängde ihop i 4 år iaf, så hyfsat bra funkade det ju ett tag iaf.

Den stora skillnaden är att förut kanske man inte drog till sig lika många tjejer, däremot var de flesta väldigt snälla och "genombra".. nu när man lagt på sig lite så drar man väl förvisso till sig fler tjejer.. men å andra sidan (åtminstone för min smak) helt fel klientel av tjejer. Såna som bara ser utsidan.. med i paketet följer ofta ett helt sjukt dåligt självförtroende samt att dom inte klarar sig 1 dag utan nån form av bekräftelse.

Man blir deras kvitto på att de duger på nåt sätt.
Blir lite failat när jag själv är precis samma person på insidan, där kvalitet går före kvantitet.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
:)

Jag hade en tjej som hade sån jävla noja över att hon vart 2cm längre än mig när hon hade klackar.

Jag blev tvungen att avliva jycken för att bli av med henne...

:rofl

Nä när det kommer till kritan så finns det ju andra saker som spelar in också. Jag gillar bara att känna mig liten och nätt jämte en kille :kär

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ligger mkt i det där faktiskt.. det ironiska är att när jag var sådär smal så hade jag tjej, nu har jag det inte.. vi hängde ihop i 4 år iaf, så hyfsat bra funkade det ju ett tag iaf.

Den stora skillnaden är att förut kanske man inte drog till sig lika många tjejer, däremot var de flesta väldigt snälla och "genombra".. nu när man lagt på sig lite så drar man väl förvisso till sig fler tjejer.. men å andra sidan (åtminstone för min smak) helt fel klientel av tjejer. Såna som bara ser utsidan.. med i paketet följer ofta ett helt sjukt dåligt självförtroende samt att dom inte klarar sig 1 dag utan nån form av bekräftelse.

Blir lite failat när jag själv är precis samma person på insidan, där kvalitet går före kvantitet.

Jag håller med. Jag har förvisso kass självkänsla men för fan, mina problem är mina. Jag vill inte ha andras bekräftelse. Men sen är jag ju vettig :rolleyes: :glömdet

Nä men sen jag började träna och bli hälsosam har det blivit så att killar blivit nyfikna på mig. 9 av 10 fall har jag skrämt bort dem. De som inte blivit bortskrämda av mig har visat att inte vara en sådär vass kniv i lådan. Hittills har jag inte funnit någon intressant nog för att gänga mig med för resten av livet.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Varför tog det slut då?

Jag är ärligt lite lätt skeptiskt till att binda upp sig mot nån brewd som inte fattar vad man håller på med på somrarna. 2v i Italien t.ex utan att turista. Hur många brewdar skulle hänga med på det utan att gnälla över att bara se banor och ev käka ute nåra kvällar.

Men mest så blir det nog däckkrängning på kvällar och oljebyten.

Så det där med fruntimmer får vänta tills dom fyller en funktion igen.

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag håller med. Jag har förvisso kass självkänsla men för fan, mina problem är mina. Jag vill inte ha andras bekräftelse. Men sen är jag ju vettig :rolleyes: :glömdet

Nä men sen jag började träna och bli hälsosam har det blivit så att killar blivit nyfikna på mig. 9 av 10 fall har jag skrämt bort dem. De som inte blivit bortskrämda av mig har visat att inte vara en sådär vass kniv i lådan. Hittills har jag inte funnit någon intressant nog för att gänga mig med för resten av livet.

Ja.. jag vet iofs inte om jag skrämmer bort så särskilt många.. däremot vet jag med mig att jag blivit jävligt skeptiskt inställd till tjejer som visar intresse, iaf när de visar "för mkt" intresse, för fort.

Jag målar upp scenariot och tänker.. hmm, på den här tiden kan de omöjligt ha hunnit lära känna mig, alltså är det bara kroppen dom tänt på och sängen som hägrar.. Självklart behöver det inte vara så, men det är väl baksidan av medaljen.. Jag vill fortf. ha gott om tid på mig, annars jag bara negativt inställd till hela grejen och konstaterar att datorn är en bättre vän :)

sorry om det blev för seriöst för singeltråden :krama

tkdrille

Guest
Nu fatta jag. Varför ska ni vara så elaka? Är de för att ni hamnat i en krisålder och måste hacka på mig som ung? :)

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Ja.. jag vet iofs inte om jag skrämmer bort så särskilt många.. däremot vet jag med mig att jag blivit jävligt skeptiskt inställd till tjejer som visar intresse, iaf när de visar "för mkt" intresse, för fort.

Jag målar upp scenariot och tänker.. hmm, på den här tiden kan de omöjligt ha hunnit lära känna mig, alltså är det bara kroppen dom tänt på och sängen som hägrar.. Självklart behöver det inte vara så, men det är väl baksidan av medaljen.. Jag vill fortf. ha gott om tid på mig, annars jag bara negativt inställd till hela grejen och konstaterar att datorn är en bättre vän :)

sorry om det blev för seriöst för singeltråden :krama

Inget är för trivialt eller för seriöst för den här tråden. Vi är som ELFA "Allt mellan antenn och jord":banana

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping