Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Varför tog det slut då?

Hon pluggade civilingenjör med allt vad det innebär,, studier hela nätterna, ledig hela dagarna.
Hade inte varit nåt problem om jag inte jobbat 3-skift (jobbade på flygledningen då).. så det blev väldigt mkt att när jag äntligen var ledig så behövde hon plugga, eller hade nån aktivitet i skolan.. När hon var ledig en dag så hade jag jobbat nattskift och sov.

Blev lite att om man ändå knappt hinner/orkar träffas så var det ingen idé att vara tillsammans..
Man fick helt olika prioriteringar, olika ekonomi.. allt.. så mot slutet blev det massa drama om vardagsgrejer..
Gled ifrån varandra helt enkelt.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ja.. jag vet iofs inte om jag skrämmer bort så särskilt många.. däremot vet jag med mig att jag blivit jävligt skeptiskt inställd till tjejer som visar intresse, iaf när de visar "för mkt" intresse, för fort.

Jag målar upp scenariot och tänker.. hmm, på den här tiden kan de omöjligt ha hunnit lära känna mig, alltså är det bara kroppen dom tänt på och sängen som hägrar.. Självklart behöver det inte vara så, men det är väl baksidan av medaljen.. Jag vill fortf. ha gott om tid på mig, annars jag bara negativt inställd till hela grejen och konstaterar att datorn är en bättre vän :)

sorry om det blev för seriöst för singeltråden :krama

Jag är ju iofs en lite sådär sjuk person, man antingen gillar mig eller inte. Så enkelt är det. Jag vägrar låtsas vara någon annan eller vara annorlunda för att bli omtyckt. Jag gör vad fan jag vill så länge ingen far illa av det. Mitt liv är mitt ansvar och jag tänker leva mitt liv som jag vill. Jag är dock medveten om att det är jävligt lätt att ta mig på fel sätt men då får vi väl reda ut det om det skulle vara så.

Känner igen mig det där. Därför som jag endast sysslar med köttsligt lustfyllda möten för tillfället. Jag känner mig ofta som ett sexobjekt och där säger jag stopp. Visst är utseendet det första man ser (om inte man inte sett personen på andra sidan skärmen) men det som är avgörande i allt är trots allt vad som finns bakom pannbenet.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag är ju iofs en lite sådär sjuk person, man antingen gillar mig eller inte. Så enkelt är det. Jag vägrar låtsas vara någon annan eller vara annorlunda för att bli omtyckt. Jag gör vad fan jag vill så länge ingen far illa av det. Mitt liv är mitt ansvar och jag tänker leva mitt liv som jag vill. Jag är dock medveten om att det är jävligt lätt att ta mig på fel sätt men då får vi väl reda ut det om det skulle vara så.

Känner igen mig det där. Därför som jag endast sysslar med köttsligt lustfyllda möten för tillfället. Jag känner mig ofta som ett sexobjekt och där säger jag stopp. Visst är utseendet det första man ser (om inte man inte sett personen på andra sidan skärmen) men det som är avgörande i allt är trots allt vad som finns bakom pannbenet.

Hur ofta stöter du på nån som inte gillar dig?

Jag har en förmåga att vara lite "hård" på nåt slags hjärtligt sätt mot folk jag aldrig träffat.
Det går som mest på rutin nuförtiden.
Det är lite svårt ibland på jobbet när man träffar nya kunder, alltelleringetmatte fattar fortfarande inte att dom skickar ut mig på kundbesök, eller hur Matte? ;)

Men det funkar 99/100

Får man folk att garva så blir dom avslappnade. Och garvar dom så slappnar jag av. En god cirkel helt enkelt. :)

Det är vääldigt sällan man stöter på nån som tar illa vid sig.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hur ofta stöter du på nån som inte gillar dig?

Jag har en förmåga att vara lite "hård" på nåt slags hjärtligt sätt mot folk jag aldrig träffat.
Det går som mest på rutin nuförtiden.
Det är lite svårt ibland på jobbet när man träffar nya kunder, alltelleringetmatte fattar fortfarande inte att dom skickar ut mig på kundbesök, eller hur Matte? ;)

Men det funkar 99/100

Får man folk att garva så blir dom avslappnade. Och garvar dom så slappnar jag av. En god cirkel helt enkelt. :)

Det är vääldigt sällan man stöter på nån som tar illa vid sig.

De flesta som lär känna mig gillar mig eftersom jag är som jag är. Men det är tydligen svårare för andra tjejer att acceptera mig, det är ganska många som ger mig lite speciella blickar. Jag bryr mig inte, mår de bra av att döma ut mig på förhand så bjuder jag på det. Jag tar plats och jag är inte rädd för att ta order ifall det behövs (Jävla käbbel om tid och plats i klassen ibland).

Många vänner har jag inte men många ytliga bekanter har jag och mig veterligen ogillar de inte mig.

Jag bjuder friskt på mig, det är liksom en nödvändighet när jag är döv och många blir nervösa på grund av att de inte vet hur man ska kommunicera med mig. Men det är ju inte alls så svårt.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
De flesta som lär känna mig gillar mig eftersom jag är som jag är. Men det är tydligen svårare för andra tjejer att acceptera mig, det är ganska många som ger mig lite speciella blickar. Jag bryr mig inte, mår de bra av att döma ut mig på förhand så bjuder jag på det. Jag tar plats och jag är inte rädd för att ta order ifall det behövs (Jävla käbbel om tid och plats i klassen ibland).

Många vänner har jag inte men många ytliga bekanter har jag och mig veterligen ogillar de inte mig.

Jag bjuder friskt på mig, det är liksom en nödvändighet när jag är döv och många blir nervösa på grund av att de inte vet hur man ska kommunicera med mig. Men det är ju inte alls så svårt.

Tjejer har väl ofta svårt för varandra. pippit verkar ju ha first person experience på det. ;)

Så det är skönt o vara kille, vi bara är. :)

Edit: Jag tror att du har några fans härinne. :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping