Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Inte det? Ska vi vända på det här, du anar inte hur mycket dumt jag kan hitta på :7peta

Vi skulle prova nya kameran, vi hade o välja på att dra snowracer bakom bilen eller madrass i backen.

Jag bröt benet, ett av benen i underbenet. Märkte jag 3 dar senare.

http://youtu.be/Qt0gYG6GrII

Förra våren så var jag ut med isdäcken. Det var så mycket grusvägar framtinade så det var inge kul.
Så jag fick snilleblixten att lägga på slicksen och dra årets första repa på stan.

En krossad stortå, den var jag in med efter 3v för den blev inge bättre. Men jag var ganska säker på att den var bruten. Jag slog lös en flisa i handen/handleden som läkte fast nån annanstans, fick jag höra 3 mån senare när jag var in o röntgade tummen för en annan grej.

http://youtu.be/SS7VuNcCPdM

Ibland får jag bra ideer oxå, men dom är mer sällsynta... :rolleyes:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag knoppar nu så får du hela natten på dig att kontra.
Oss ingenjörer emellan. ;)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Vi skulle prova nya kameran, vi hade o välja på att dra snowracer bakom bilen eller madrass i backen.

Jag bröt benet, ett av benen i underbenet. Märkte jag 3 dar senare.

FILM

Förra våren så var jag ut med isdäcken. Det var så mycket grusvägar framtinade så det var inge kul.
Så jag fick snilleblixten att lägga på slicksen och dra årets första repa på stan.

En krossad stortå, den var jag in med efter 3v för den blev inge bättre. Men jag var ganska säker på att den var bruten. Jag slog lös en flisa i handen/handleden som läkte fast nån annanstans, fick jag höra 3 mån senare när jag var in o röntgade tummen för en annan grej.

FILM

Ibland får jag bra ideer oxå, men dom är mer sällsynta... :rolleyes:

:rofl
Madrassen!!! Det kunde lika gärna vara jag!

Hittills har jag bara lyckats med mindre skador än benbrott. PEPPAR PEPPAR!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nä nu måste den här härliga damen med en rumpa att avundas ta och dejta kudden. Fick precis ett sms som raderade min sovmorgon. Bilvård it is! :rolleyes:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Jag har precis börjat plöja igenom Rules of engagement.

Det är fan singeltråden fast i rörliga bilder.

:hihi

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Den här låg som inledning till Rules of engagement.

ImageUploadedByTapatalk HD1360910708.158412.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tjejer har väl ofta svårt för varandra. pippit verkar ju ha first person experience på det. ;)

Så det är skönt o vara kille, vi bara är. :)

Edit: Jag tror att du har några fans härinne. :tummenupp

Dom har svårt för mig. Jag generaliserar inte tjej eller kille, när jag har svårt för nån så avgör inte könet utan handlingarna.

Jag reder helst ut missförstånd direCkt såsom jag och Swish gjorde härom dagen. :krama

Att vara som man är har inte med att vara kille eller tjej, skillnaden är att tjejer ofta blir dömda hårdare när de är lika utflippade som du är. :D :pannkyss

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Dom har svårt för mig. Jag generaliserar inte tjej eller kille, när jag har svårt för nån så avgör inte könet utan handlingarna.

Jag reder helst ut missförstånd direCkt såsom jag och Swish gjorde härom dagen. :krama

Att vara som man är har inte med att vara kille eller tjej, skillnaden är att tjejer ofta blir dömda hårdare när de är lika utflippade som du är. :D :pannkyss

Nej det är ju lite så. Även om jag funkar bra med grabbar så är det ändå lite krock där för jag är inte som en tjej ska vara enligt samhället.

Alla som inte passar in i samhällets syn blir hårt dömda och eftersom det är mer accepterat att killar tar plats och det är "normalt" med stökiga killar (killar som får för sig idéer), blir det lätt att man som tjej blir dömd hårt av andra.

Se bara på den vidriga liknelsen, killar som knullar runt är inget speciellt, men tjejer som knullar runt är lösaktiga.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
nej det är ju lite så. även om jag funkar bra med grabbar så är det ändå lite krock där för jag är inte som en tjej ska vara enligt samhället.

Alla som inte passar in i samhällets syn blir hårt dömda och eftersom det är mer accepterat att killar tar plats och det är "normalt" med stökiga killar (killar som får för sig idéer), blir det lätt att man som tjej blir dömd hårt av andra.

Killar som knullar runt är lösaktiga.

word!

Edit:jag menar att jag håller med om allt.
Helst det sista som jag fixade till lite åt dig. :p

Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nej det är ju lite så. Även om jag funkar bra med grabbar så är det ändå lite krock där för jag är inte som en tjej ska vara enligt samhället.

Se bara på den vidriga liknelsen, killar som knullar runt är inget speciellt, men tjejer som knullar runt är lösaktiga.

Fast det där måste vara för att killarna är avundsjuka. Dom har helt enkelt inte samma möjlighet att knulla runt och snackar ner dom som kan :hihi

Skämt åsido så tror jag bara att vi själva kan bryta det mönstret genom att stå för vad vi tycker och vända dom andra vår behagliga sida :arsele

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Dom har helt enkelt inte samma möjlighet att knulla runt

Det är väl just den biten som gör det. Tjejer har i regel större möjligheter och därför ses det som "häftigare" med en tjej som säger nej till de flesta, vilket även gör att en kille som får henne kan känna sig bra/snygg/hästig/whatever. Medan en kille som kan få "vem som helst" uppenbarligen är populär och då är det väl häftigt att vara en av de tjejerna han väljer... Eller nåt.

Och nej, jag säger absolut inte att det är så det borde vara, om nån tolkar det så. Och är det nåt som låter konstigt så skyller jag på febern. :p

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj

:tummenupp

Vilken jefla tur att man är kille då, det har hänt att man gjort dumma grejer (på bana, under smc kurs :glömdet) och fått höra sen "Ähh, det är bara Ricken."

Så man får nog lite gratis för att man är en rolig prick. :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning