Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nej det är ju lite så. Även om jag funkar bra med grabbar så är det ändå lite krock där för jag är inte som en tjej ska vara enligt samhället.
Alla som inte passar in i samhällets syn blir hårt dömda och eftersom det är mer accepterat att killar tar plats och det är "normalt" med stökiga killar (killar som får för sig idéer), blir det lätt att man som tjej blir dömd hårt av andra.
Se bara på den vidriga liknelsen, killar som knullar runt är inget speciellt, men tjejer som knullar runt är lösaktiga.
Jag tycker att det där beror lite på "varför" folk ligger runt..
Personligen så föredrar jag iofs en tjej som inte legat med "alla".
Men ändå så tycker jag att det är skillnad på om någon ligger för liggandets skull. Då kan det vara okej.
Men de som ligger med en jävla massa personer för att de har sån sjuk längtan efter ett förhållande och varje gång tror de att det ska bli nåt seriöst och hoppar i säng med en ny person varannan dag i hopp om att det ska va den rätte blir det som ett helt kyrktorn med varningsklockor om dålig självinsikt och desperation istället.
I 99% av de fallen så sitter de sen och gråter ut och tycker att hela världen behandlar dem orättvist trots att det bara är de själva som satt sig i den sitsen.