Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Nej det är ju lite så. Även om jag funkar bra med grabbar så är det ändå lite krock där för jag är inte som en tjej ska vara enligt samhället.

Alla som inte passar in i samhällets syn blir hårt dömda och eftersom det är mer accepterat att killar tar plats och det är "normalt" med stökiga killar (killar som får för sig idéer), blir det lätt att man som tjej blir dömd hårt av andra.

Se bara på den vidriga liknelsen, killar som knullar runt är inget speciellt, men tjejer som knullar runt är lösaktiga.

Jag tycker att det där beror lite på "varför" folk ligger runt..

Personligen så föredrar jag iofs en tjej som inte legat med "alla".
Men ändå så tycker jag att det är skillnad på om någon ligger för liggandets skull. Då kan det vara okej.

Men de som ligger med en jävla massa personer för att de har sån sjuk längtan efter ett förhållande och varje gång tror de att det ska bli nåt seriöst och hoppar i säng med en ny person varannan dag i hopp om att det ska va den rätte blir det som ett helt kyrktorn med varningsklockor om dålig självinsikt och desperation istället.

I 99% av de fallen så sitter de sen och gråter ut och tycker att hela världen behandlar dem orättvist trots att det bara är de själva som satt sig i den sitsen.

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Men ändå så tycker jag att det är skillnad på om någon ligger för liggandets skull. Då kan det vara okej.

Men de som ligger med en jävla massa personer för att de har sån sjuk längtan efter ett förhållande och varje gång tror de att det ska bli nåt seriöst och hoppar i säng med en ny person varannan dag i hopp om att det ska va den rätte blir det som ett helt kyrktorn med varningsklockor om dålig självinsikt och desperation istället.

I 99% av de fallen så sitter de sen och gråter ut och tycker att hela världen behandlar dem orättvist trots att det bara är de själva som satt sig i den sitsen.

Jag kan inte förstå att jag faktiskt skriver detta till dig, men... Fan vad vettigt! :bow

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Är det inte så att dom som ligger för liggandets skull kanske inte är lika offentliga med sina förehavande?
Du får helt enkelt aldrig reda på vad dom gör medans den romantiska skaran pratar vitt och brett om vad dom gör.

Gäller nog både killar och tjejer :)

Last edited:

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Drag Star 1100 Classic, 2002
Fika? :Fika? :brynad (hjälp mig nu, vilket var kodordet och vilket var det som fanns i ordboken?)

Jag pm:ar nummer. :kär :D

Edit: Fan vad ni postar i den här tråden... Har ni gett upp både jobb och sömn?

Nu för tiden finns det smartphones så man kan posta här även när man sitter i en biltvätt.

Det där med fika och kodord vet jag inget om men som lite krydda kan du ju kolla bilden på sidan 644 här i tråden. :)

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Är det inte så att dom som ligger för liggandets skull kanske inte är lika offentliga med sina förehavande?
Du får helt enkelt aldrig reda på vad dom gör medans den romantiska skaran pratar vitt och brett om vad dom gör.

Gäller nog både killar och tjejer :)

Det ligger nog mycket sanning i detta tror jag.

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Nu för tiden finns det smartphones så man kan posta här även när man sitter i en biltvätt.

Det där med fika och kodord vet jag inget om men som lite krydda kan du ju kolla bilden på sidan 644 här i tråden. :)

Tapatalk har man ju självklart i mobilen! Men man måste ju ändå vara vaken/inte jobba, det är det jag har problem med!

Angående sidan 644... Har flickstackaren inte råd med kläder!? Eller är det samma princip som hojåkandet? Man klär sig för kraschen och kör bara i bikini till kiosken?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Haha.. om det vore så väl.. tycker att det är rätt mkt "image", "störst bäst och vackrast" , tjänar mest, kör fortast osv bland åtminstone många hojkillar också..

Däremot så är vi ju faktiskt några st som inte bryr oss så jävla mkt om det där och faktiskt bara tar saker som de kommer och gör det "för att det är kul".. Roligt nog så verkar många av oss hittat hit till sajtens bästa tråd :banana
Det är ju för att du är 08!!!

Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Kan bara hålla med tidigare skara, vettigt tänkt och sagt!

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Ok here we go, boys (and girls)!

Två olika vinklar och nej jag svankar inte på någon av de bilderna (jag har dock lite lätt svank normalt sett och den får alla vi leva med :näsblod)

View attachment 378604View attachment 378605

EDIT: Inte sådär äckligt stor. Den är BRA!

Men jag sörjer ändå att inte kunna ha byxor med normal skärning för när jag böjer mig syns myntinkastet.

Vissel och applåder! :tummenupp

Bikerman75

* MAVERICK *
Gick med
21 Jan 2013
Hoj
Tapatalk har man ju självklart i mobilen! Men man måste ju ändå vara vaken/inte jobba, det är det jag har problem med!

Angående sidan 644... Har flickstackaren inte råd med kläder!? Eller är det samma princip som hojåkandet? Man klär sig för kraschen och kör bara i bikini till kiosken?

Har du inte en sån där mat o sov klocka som skalman?

På sista stycket vet jag faktiskt inte riktigt VAD som var menat men klart intressant iaf. ;)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Nej det är ju lite så. Även om jag funkar bra med grabbar så är det ändå lite krock där för jag är inte som en tjej ska vara enligt samhället.

Alla som inte passar in i samhällets syn blir hårt dömda och eftersom det är mer accepterat att killar tar plats och det är "normalt" med stökiga killar (killar som får för sig idéer), blir det lätt att man som tjej blir dömd hårt av andra.

Se bara på den vidriga liknelsen, killar som knullar runt är inget speciellt, men tjejer som knullar runt är lösaktiga.

Nu pratar du ju om lösaktig som om det vore nånting negativt! :7peta

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...