Edit: Jag tror att du har några fans härinne.
Yes.. eller ja, jag har iofs ingen våg.. Men jag är naturligt sjukligt smal, men får okej tryck i perioderna när jag tränar mkt.. Aldrig vägt mer än 75 iaf när jag lånat nåns våg.. Räcker ju med att det blir hojsäsong och jag missar nån måltid så tappar jag ju vikt.
Här har du 2003 och 2012 (nu vid jul). Det sjuka är att på den vänstra så hade jag redan börjat träna lite. Så haja hur jag såg ut innan. Hej streckgubbe
B, DYEL?Första bilden är jag på 70-75 kg
Andra 75+
3:e 90kg
4:e är nu på 83-84kg
Var är mina fans då?...
Så det är skönt o vara kille, vi bara är.
Haha.. om det vore så väl.. tycker att det är rätt mkt "image", "störst bäst och vackrast" , tjänar mest, kör fortast osv bland åtminstone många hojkillar också..
Däremot så är vi ju faktiskt några st som inte bryr oss så jävla mkt om det där och faktiskt bara tar saker som de kommer och gör det "för att det är kul".. Roligt nog så verkar många av oss hittat hit till sajtens bästa tråd
Jag märker inte sånt, det kan vara för att jag är störst, bäst, vackrast och steker hårdast.
Jag märker inte sånt, det kan vara för att jag är störst, bäst, vackrast och steker hårdast.
Inget fel i att tro det!
Vi finns vid din sida när du inser att så är inte fallet.
Som sagt.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |