Ah, fantastiskt! Jag har boxen med deras personal best, och fish-slapping dance är den enda sketchen som är med på alla sex dvd:er.
Åhå, blev jag vaniljflicka nu? Tror ni får ta och bestämma er snart, eller kan man vara vanilj, kinky och djävulen på samma gång?
Du kan ju inte glömma ölen.. annars går det ju fan inte att se på fotboll..Haha nähä du, ingen fotboll = inga chips! Det är ju mina tyskar som ska spela! Några av dem i alla fall.
Tankebana när jag läste detta:I feel like doing something stupid...
I'm stupid, do me!?
Kommer ihåg scenen men inte vilken film det var?
Forts tankebana:Nästan,
How i met your mother finns en scen då någon fuller brutta säger: "I feel like doing something stupid..."
Och Ted svarar: "I'm something stupid, do me!"
Jo jag får titta på hockey, får tom åka ut i skogen och titta på rally och även åka på roadracing!!!
Hon kan till och med tänka sig att åka till Isle of man med mig.
Jag tror hon älskar mig faktiskt!!!
Underskrivet!Vill upplysa danskarna om att det finns Stockholmare som ej äter fisk/skaldjur!
Gick det i brallan?Pamcake!
Fan, blev lite till mig där... Sorry
Easy... Mer droger!Ja, då har vi bara följande problem att lösa: Hur han ska bli kär i mig, samt hur jag ska få honom att acceptera att jag även gifter mig med ett gäng fotbollsspelande tyskar, ett par ståuppkomiker och några fler musiker... Kan du fixa det också?
Nä.. vi lever på tacos ala stockholm-svenson-mat!Jag trodde ni levde på smörslungad hummer allihop.
Fan va man skulle skulle försöka sticka fort som faeen om man mötte dig på vägen och du följde en med blicken och den minen när man åker förbi
When i doubt, .
Haha nä, det var inte många rätt, men du är säkert snäll i alla fall.
MEn jag är inte rockstjärna eller fotbollsproffs... Och jag är dessutom fattig, så det är inte lönt att du tar mig ens i förbifarten alley
Jag blir så förvirrad... En säger si, en säger så...
Näe...
Älskar dig över allt annat.
Kom hit så bjuder jag på hockey och chips!
.
Nähe. Va elak du är. Då kommer du förbli singel den kvällen.
Jamen då måste jag ju få av henne kläderna först, och det är ju själva den biten vi försöker ta fram en taktik för...
Nähe. Va elak du är. Då kommer du förbli singel den kvällen.
Nja, påstod du inte nyss att du var mjuk & go?
Fast det skulle allt vara nått det, om du lyckas med de två första iaf!
Nä fel taktik, hon kan börja med dig sen arbeta sig uppåt!!
Skit i dem, jag har rätt!!!!
Skulle han få napp så ger vi honom en riktig pungspark
Jamen jag tänkte ju mjuk och go på utsidan! På insidan är jag nog mest knäpp, tror jag.
Ja, eller så kan vi viska i hans raggs öra att han har herpes.Skulle han få napp så ger vi honom en riktig pungspark
Ifall alternativet till singellivet är en romans med dig så tror jag att det blir bäst så ja...
Får hoppas hon bär kjol helt enkelt.
Jamen jag tänkte ju mjuk och go på utsidan! På insidan är jag nog mest knäpp, tror jag.
Ja, eller så kan vi viska i hans raggs öra att han har herpes.
Hah. Jag är faktiskt inte bög. Så du behöver inte vara orolig. Vi mest bara driver med dig. För du är så nervös av dig.
Jamen då måste jag ju få av henne kläderna först, och det är ju själva den biten vi försöker ta fram en taktik för...
Ser ni hon har ändrat sig
Du menar så jag bara kan dyka rakt in, vika trosorna åt sidan och lapa för glatta livet? Nu börjar taktikerna likna nånting...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |