Singeltråden

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Aha, ni sparar mig åt henne...!:crash Hon vill ju inte heller ha mig, ni kommer spara på mig i all evighet... :(

Då kan man ju trassla in sig i nätet?:va

alltså du behöver ju inte gå på en 150 kilo plus heffaklump i nätstrumpor så hon ser ut som en kassler!!!

Hår nät är väldigt finmaskigt kan jag tillägga.
Trasslar du in dig i det så ska du allvarligt fundera på att operera snorren

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Eller så kanske någon ska tjacka med en fleshlight till Busken! :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
alltså du behöver ju inte gå på en 150 kilo plus heffaklump i nätstrumpor så hon ser ut som en kassler!!!

Hår nät är väldigt finmaskigt kan jag tillägga.
Trasslar du in dig i det så ska du allvarligt fundera på att operera snorren
Tungan pratade vi väl om?:va :crash

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Haha. Om vi väljer samma ställe som förra gången så ordnar vi en tjej till dig de lovar jag.
En "fuki fuki me so horny"-tjej? Nej tack:D Fixa pam åt mig så ska jag lita på dig och för alltid dyrka dig som min mästare:Bugar
Fan trodde du satt mig på ignore:huvet

Funderar på det men är rädd att missa festinfo... :D

Som slöis skriver :D Vi kan väl sala 500 spänn om han inte får sig nått ?

Du vill verkligen att jag ska få herpes va?:crash

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ja så du kan börja din bana upp i sociteten.
du måste ju börja på botten!!!

Jag skulle vilja påstå att jag redan varit på botten... Eller ja, halvdjupt i alla fall.

Man kan se ut som en kassler även med en tredjedel av den vikten! Jag blev i alla fall kallad kassler hela kvällen den här bilden är ifrån. Det var trevligt..!

34299_413869327866_5810345_n.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Nä jag ger upp, kassler och hårnät är inte min grej. Jag återkommer när det är mer intressant samtalsämne :crash

EDIT: glömde säga god natt :glömdet

tkdrille

Guest
En "fuki fuki me so horny"-tjej? Nej tack:D Fixa pam åt mig så ska jag lita på dig och för alltid dyrka dig som min mästare:Bugar

Funderar på det men är rädd att missa festinfo... :D

Du vill verkligen att jag ska få herpes va?:crash

Nä alltså vill jag göra dig sjuk får vi åka till istedgade och ta en hora i en trappuppgång. Då är du garanterad överbrända popcorn långt upp i röret. :D Och de kostar en 50lapp.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jag skulle vilja påstå att jag redan varit på botten... Eller ja, halvdjupt i alla fall.

Man kan se ut som en kassler även med en tredjedel av den vikten! Jag blev i alla fall kallad kassler hela kvällen den här bilden är ifrån. Det var trevligt..!

View attachment 379202

Men du och jag har väl inte...?:va

Åhja, nu var de inte snälla mot dig. du putar ju inte ut mellan maskorna iallafall ;)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

View attachment 379202

Det verkar vara något konstigt med din hårfärg på bilden. :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...