Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ok.. Here we go!

• Nä det vill vi inte.. det kommer ju inte vara "mycket" att se!
  • Du kan ju ta den inne på muggen.. Då får du ju iaf något!
  • Jo absolut! Sen dagen efter kan det ju hända att du bara vaknar upp på ett torg i centrala Malmö.. Endast iklädd fleshlighten över kewken!
  • Visste väll att du tänder på sånt!

Och sist men inte minst..........

- Såklart! Där har du din vinnande taktik för att få Pamsen i säng! :rofl
JAg tänkte faktiskt lägga till "Medtag eget förstoringsglas" i förra inlägget men skippade det... :D

Åhå! Allt för pamcake!:banana :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Du gjorde inget annat konstigt under kvällen då mer än att se ut som en kassler?:va Finns ju en uppsjö grejer man kan göra på fyllan för att frammana singelsyndromet men kasslerkläder brukar inte vara en av dem...:näsblod

Hörru alley, har inte du fejsbook? Du måste joina festpratet:D

Haha jag gjorde mycket konstigt den kvällen. ;) Dock grundade sig singelskapet på nåt betydligt djupare och mer långvarigt, faktum var att det var den kvällen som fick mig att inse att jag var tvungen att ta mig ur förhållandet. Men det hela är ju roligare utan den infon. :tungan

Jo, jag har Facebook. Men varför ska jag vara med och prata om en fest jag inte ska vara med på? :va

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Ok.. Here we go!

• Nä det vill vi inte.. det kommer ju inte vara "mycket" att se!
  • Du kan ju ta den inne på muggen.. Då får du ju iaf något!
  • Jo absolut! Sen dagen efter kan det ju hända att du bara vaknar upp på ett torg i centrala Malmö.. Endast iklädd fleshlighten över kewken!
  • Visste väll att du tänder på sånt!

Och sist men inte minst..........

- Såklart! Där har du din vinnande taktik för att få Pamsen i säng! :rofl

Eller taktiken för att få halva Rosengård i arslet när han är på
ca 3 minuter är det busken fast 30 svettiga araber som kryper ner i sängen

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Haha jag gjorde mycket konstigt den kvällen. ;) Dock grundade sig singelskapet på nåt betydligt djupare och mer långvarigt, faktum var att det var den kvällen som fick mig att inse att jag var tvungen att ta mig ur förhållandet. Men det hela är ju roligare utan den infon. :tungan

Jo, jag har Facebook. Men varför ska jag vara med och prata om en fest jag inte ska vara med på? :va

Låter som en vettigare förklaring än kasslerkläderna iallafall ;)

Så att vi kan övertyga dig om att komma såklart:banana

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Låter som en vettigare förklaring än kasslerkläderna iallafall ;)

Så att vi kan övertyga dig om att komma såklart:banana

Kanske vettigare, men lite tråkigare.

Haha, det är långt bort ju! Och på FB finns det ju bilder på mig där jag inte ser i närheten lika snygg ut som på de jag visat här, då krossas ju hela bilden av mig som jag försökt lura er att tro på! ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Kanske vettigare, men lite tråkigare.

Haha, det är långt bort ju! Och på FB finns det ju bilder på mig där jag inte ser i närheten lika snygg ut som på de jag visat här, då krossas ju hela bilden av mig som jag försökt lura er att tro på! ;)

Du vill att vi ska tro att du blev dumpad på grund av kasslerbyxor?:va

Äh, snicksnack! Det är bara att sätta sin näpna lilla rumpa på tåget och kuska ner, det kommer bli episkt!:banana Vi kommer ju få se dig full och jävlig irl den 23:e så det gör väl inget ifall vi får se fler bilder på dig? ;) Annars får du rensa innan du joinar :tungan

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Äh, snicksnack! Det är bara att sätta sin näpna lilla rumpa på tåget och kuska ner, det kommer bli episkt!:banana Vi kommer ju få se dig full och jävlig irl den 23:e så det gör väl inget ifall vi får se fler bilder på dig? ;) Annars får du rensa innan du joinar :tungan

Du inser att du har målat upp en jävla massa du ska leva upp till va?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Anna, varför trycker du bara gilla på pervoinläggen?:va :7peta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Du inser att du har målat upp en jävla massa du ska leva upp till va?

Har jag det?:va Jag har väl aldrig sagt att JAG ska bli episk? Jag ska ju bara bli laxad, nersupen, dummare än vad jag är och till slut åksjuk och spy i 30 kräkpåsar medan tkdrille håller undan mitt 2cm långa hår... vad kan gå fel?:näsblod

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Haha, så kan du ju inte lägga fram det, då låter det ju bara konstigt. :p

Bara och bara, det tar tid och kostar pengar. Plus att jag är upptagen den helgen. Och just nu ligger min tidsmässiga och ekonomiska prioritet på att ta mig till Stockholm, nån jävla gång...

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR

Bara och bara, det tar tid och kostar pengar. Plus att jag är upptagen den helgen. Och just nu ligger min tidsmässiga och ekonomiska prioritet på att ta mig till Stockholm, nån jävla gång...

Ha! bra val där.. skåne suger ju..

Ah.. juste fan.. jag ska ju också på festen! :näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Hur vill du ha det framlagt för att låta lagom konstigt då?:D

Tid lägger man på roliga saker, så även pengar. Man är bara så upptagen som man gör sig, man kan alltid planera om och göra tid till sånt som är viktigt. Stockholm är sjukt överskattat. Så, slut på anledningar att inte komma!:banana

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...