Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Här trodde man att tråden var på väg att dö så till den milda grad att man funderade på att sova... och så kommer PippiT:banana :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Inte riktigt vad man skulle kalla "på vägen" för oss som åker från sthlm :tungan

MEn hon slipper pröjsa för resan ner. Seså, var en gentleman nu ;)

Psst, du får spendera ett antal timmar i en bil med alleycat...:7peta

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Hur vill du ha det framlagt för att låta lagom konstigt då?:D

Tid lägger man på roliga saker, så även pengar. Man är bara så upptagen som man gör sig, man kan alltid planera om och göra tid till sånt som är viktigt. Stockholm är sjukt överskattat. Så, slut på anledningar att inte komma!:banana

Absolut, planera om blir bra. Jag ber islänningen som ska komma den helgen att komma en annan helg istället, och säger till alla andra som ska vara med på kursen att det blir ändrat. Det funkar nog. :tummenupp Och ja, jag anser att både det och stockholmsresan är roliga saker att lägga tid och pengar på, för jag skiter i Stockholm i sig, men har vänner jag inte träffat på alldeles för länge där och i Norrtälje som jag försökt hitta tid att åka och hälsa på sen i höstas, men det har alltid kommit nåt i vägen. Så nej, här planeras inte om! ;)

Hämta upp alley på vägen!:banana

På vägen? Ja, för det blir ju nästan på vägen... :tungan Trodde det bara var stockholmare som hade sån urkass koll på sverigekartan!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
MEn hon slipper pröjsa för resan ner. Seså, var en gentleman nu ;)

Psst, du får spendera ett antal timmar i en bil med alleycat...:7peta

Psst.. Hon ska ju till stockholm någon dag har hon ju redan sagt.. Gissa vart jag bor?!

Sen har det ju ingen sammankoppling kan jag ju medge.. Men hon lär väll säkert festa med oss sh-folk från storstan någon kväll! :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Absolut, planera om blir bra. Jag ber islänningen som ska komma den helgen att komma en annan helg istället, och säger till alla andra som ska vara med på kursen att det blir ändrat. Det funkar nog. :tummenupp Och ja, jag anser att både det och stockholmsresan är roliga saker att lägga tid och pengar på, för jag skiter i Stockholm i sig, men har vänner jag inte träffat på alldeles för länge där och i Norrtälje som jag försökt hitta tid att åka och hälsa på sen i höstas, men det har alltid kommit nåt i vägen. Så nej, här planeras inte om! ;)

På vägen? Ja, för det blir ju nästan på vägen... :tungan Trodde det bara var stockholmare som hade sån urkass koll på sverigekartan!

JA, du ser! Plättlätt, fixa!:banana

Jag har aldrig sagt att det inte är en omväg, bara att han ska hämta upp dig på vägen hit ;) Han ska ju från stockholm och ner till helsingborg, plockar han då upp dig någonstans däremellan har han ju otvivelaktigt gjort det "på vägen". Vad är problemet?:va :tungan

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...