Nä alltså vill jag göra dig sjuk får vi åka till istedgade och ta en hora i en trappuppgång. Då är du garanterad överbrända popcorn långt upp i röret. Och de kostar en 50lapp.
Med krav på att den ska provköras offentligt då antar jag?...
Nä alltså vill jag göra dig sjuk får vi åka till istedgade och ta en hora i en trappuppgång. Då är du garanterad överbrända popcorn långt upp i röret. Och de kostar en 50lapp.
Näe, jag hoppar nog det tack... Så desperat är jag inte, skedar hellre clownen isåfall
*Skavarasnäll, skavarasnäll, skavarasnäll, skavarasnäll, skavarasnäll*........
Trots att du lägger upp för antal smashar jag har i huvudet så ska jag nöja mig med ett: Neeeejdå!
De är en deal
Nu ska jag med sova. hööörs o synes. Poss haaj.
Natti.
Jag skulle vilja påstå att jag redan varit på botten... Eller ja, halvdjupt i alla fall.
Man kan se ut som en kassler även med en tredjedel av den vikten! Jag blev i alla fall kallad kassler hela kvällen den här bilden är ifrån. Det var trevligt..!
View attachment 379202
Näe, jag hoppar nog det tack... Så desperat är jag inte, skedar hellre clownen isåfall
Men du och jag har väl inte...?
Åhja, nu var de inte snälla mot dig. du putar ju inte ut mellan maskorna iallafall
Det verkar vara något konstigt med din hårfärg på bilden.
Haha nej, det gjorde jag inte. Men nåt fel måste det ha varit, för det var första (och hittills enda) gången jag hade nätstrumpbyxor ute bland folk och dagen efter blev jag singel.
Så låter det nu. Men när du gråter på lördagsnatten så skedar du gärna Rillejävel!
Hah, jag tror att ja överlever om du vill kräma på med något värre...
Är du säker på vad du ger dig in på nu?
Nu stod det ju dock mellan clownen och popcornhoror, rille var väl aldrig inblandad?
Haha nej, det gjorde jag inte. Men nåt fel måste det ha varit, för det var första (och hittills enda) gången jag hade nätstrumpbyxor ute bland folk och dagen efter blev jag singel.
Min hårfärg är konstig. Den byts med max två års mellanrum, konstant. Skitskumt!
Var ju tvungen att blanda in honom iom du kunde tänka dig att skeda Clownskrället.
Så det står mellan pest, kolera eller popcorn i snabeln... Min framtid ser ljus ut...
Nej, men verbal misshandel brukar gå bra Tror inte jag kommer lägga mig i fosterställning i duschen och gråta för att du säger elaka saker till mig...
Med krav på att den ska provköras offentligt då antar jag?...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |