Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Med krav på att den ska provköras offentligt då antar jag?...:crash

*Skavarasnäll, skavarasnäll, skavarasnäll, skavarasnäll, skavarasnäll*........

Trots att du lägger upp för antal smashar jag har i huvudet så ska jag nöja mig med ett: Neeeejdå! :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nä alltså vill jag göra dig sjuk får vi åka till istedgade och ta en hora i en trappuppgång. Då är du garanterad överbrända popcorn långt upp i röret. :D Och de kostar en 50lapp.

Näe, jag hoppar nog det tack...:crash Så desperat är jag inte, skedar hellre clownen isåfall :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
*Skavarasnäll, skavarasnäll, skavarasnäll, skavarasnäll, skavarasnäll*........

Trots att du lägger upp för antal smashar jag har i huvudet så ska jag nöja mig med ett: Neeeejdå! :D

Hah, jag tror att ja överlever om du vill kräma på med något värre... :D

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Jag skulle vilja påstå att jag redan varit på botten... Eller ja, halvdjupt i alla fall.

Man kan se ut som en kassler även med en tredjedel av den vikten! Jag blev i alla fall kallad kassler hela kvällen den här bilden är ifrån. Det var trevligt..!

View attachment 379202

Nä du ser fan inte alls ut som en kassler!
Skicka dem till optikern omgånde!!!

Nä alltså vill jag göra dig sjuk får vi åka till istedgade och ta en hora i en trappuppgång. Då är du garanterad överbrända popcorn långt upp i röret. :D Och de kostar en 50lapp.

Näe, jag hoppar nog det tack...:crash Så desperat är jag inte, skedar hellre clownen isåfall :D

Så låter det nu. Men när du gråter på lördagsnatten så skedar du gärna Rillejävel!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Men du och jag har väl inte...?:va

Åhja, nu var de inte snälla mot dig. du putar ju inte ut mellan maskorna iallafall ;)

Haha nej, det gjorde jag inte. Men nåt fel måste det ha varit, för det var första (och hittills enda) gången jag hade nätstrumpbyxor ute bland folk och dagen efter blev jag singel. :crash

Det verkar vara något konstigt med din hårfärg på bilden. :)

Min hårfärg är konstig. Den byts med max två års mellanrum, konstant. Skitskumt!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Haha nej, det gjorde jag inte. Men nåt fel måste det ha varit, för det var första (och hittills enda) gången jag hade nätstrumpbyxor ute bland folk och dagen efter blev jag singel. :crash

Du gjorde inget annat konstigt under kvällen då mer än att se ut som en kassler?:va Finns ju en uppsjö grejer man kan göra på fyllan för att frammana singelsyndromet men kasslerkläder brukar inte vara en av dem...:näsblod

Hörru alley, har inte du fejsbook? Du måste joina festpratet:D

Så låter det nu. Men när du gråter på lördagsnatten så skedar du gärna Rillejävel!

Nu stod det ju dock mellan clownen och popcornhoror, rille var väl aldrig inblandad?:va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Är du säker på vad du ger dig in på nu?:gnissla

Nej, men verbal misshandel brukar gå bra:D Tror inte jag kommer lägga mig i fosterställning i duschen och gråta för att du säger elaka saker till mig...:hihi

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Nu stod det ju dock mellan clownen och popcornhoror, rille var väl aldrig inblandad?:va

Var ju tvungen att blanda in honom iom du kunde tänka dig att skeda Clownskrället.

Min hårfärg är konstig. Den byts med max två års mellanrum, konstant. Skitskumt!

han var nog enbart korkad!!!

Aha en hårsjukdom alltså

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Var ju tvungen att blanda in honom iom du kunde tänka dig att skeda Clownskrället.

Så det står mellan pest, kolera eller popcorn i snabeln... Min framtid ser ljus ut...:crash

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Nej, men verbal misshandel brukar gå bra:D Tror inte jag kommer lägga mig i fosterställning i duschen och gråta för att du säger elaka saker till mig...:hihi

Ok.. Here we go!

Med krav på att den ska provköras offentligt då antar jag?...:crash

• Nä det vill vi inte.. det kommer ju inte vara "mycket" att se!
  • Du kan ju ta den inne på muggen.. Då får du ju iaf något!
  • Jo absolut! Sen dagen efter kan det ju hända att du bara vaknar upp på ett torg i centrala Malmö.. Endast iklädd fleshlighten över kewken!
  • Visste väll att du tänder på sånt!

Och sist men inte minst..........

- Såklart! Där har du din vinnande taktik för att få Pamsen i säng! :rofl

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...