Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Åhå, blev jag vaniljflicka nu? Tror ni får ta och bestämma er snart, eller kan man vara vanilj, kinky och djävulen på samma gång? :va

Tydligen om man fyller med något som smakar vanilj:
sg158.jpg

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Som sagt, inte lönt att ens göra det... :D

Men hur ska jag veta det?:va

Snacka cockblock...:näsblod :crash

alltså är du helt jävla dum.
Katten ska inte vara på festen vi cockblockar åt henne!!!!
Sen kan hon börja jobba sig upp i systemet.

Du menar så jag bara kan dyka rakt in, vika trosorna åt sidan och lapa för glatta livet?:D Nu börjar taktikerna likna nånting... :D

De ska ha så kort kjol att har de inte rakat musen och går utan trosor så får de ha hårnät:banana

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ne, nu ska jag sova, jobbat och sen grejjat i garaget hela dan/kvällen, så nu är jag sliten. Igen. :p

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Folk brukar påstå det. Jag har tidigare i livet fått höra "Det är ju för att du är så knäpp som jag älskar dig!", då började jag fundera på vem fan det var som var mest knäpp egentligen... :dummer

Som sagt, beror väl på hur knäpp man är och på vilket sätt...:D Men rätt typ av knäpp i rätt mängd kan helt klart vara en anledning att falla för någon:tummenupp

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Vänta här... Vem pratar ni om nu? :va Har jag missat nåt?

Du kan få komma hit och se på fotboll och äta chips. ;) Men då får du vara snabb, bara 10 minuter kvar på matchen.

Nä jag klarar det på 4 sekunder

Haha då kommer jag ju viska tillbaka till dig att hon har större snabel än dig. :)

ROTFLMAO

Folk brukar påstå det. Jag har tidigare i livet fått höra "Det är ju för att du är så knäpp som jag älskar dig!", då började jag fundera på vem fan det var som var mest knäpp egentligen... :dummer

ÄÄÄhhhh den personen har nog inte alla hönsen hemma i päronträdet.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
alltså är du helt jävla dum.
Katten ska inte vara på festen vi cockblockar åt henne!!!!
Sen kan hon börja jobba sig upp i systemet.

De ska ha så kort kjol att har de inte rakat musen och går utan trosor så får de ha hårnät:banana

Aha, ni sparar mig åt henne...!:crash Hon vill ju inte heller ha mig, ni kommer spara på mig i all evighet... :(

Då kan man ju trassla in sig i nätet?:va

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Haha. Om hon har de så kommer jag inte säga nått till dig utan bara asgarva när du i tron om att du får ligga, men de blir tvärtom.

Du är inte snäll och jag kommer aldrig lita på något du säger någonsin:D

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...