Singeltråden

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Nope. :)

Haha, jag sitter och jobbar extra på kundtjänst. Så jävla kul när det ringer världens mest förvirrade tjej o babblar om hur hennes dator inte vill starta o bla bla bla. Efter typ tre-fyra minuters tjatter säger jag vänligt: Du ska nog testa att ringa UPC istället för UPS. :D

hahahahha tur familjen inte kommit hem än.
De hade idiotförklarat mig än en gång när jag sitter dubbelvikt av skratt:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Du bara dök upp här så. MIN CADILLAC BOKSTAVLIGEN flyger FRÅN din BIL. :D

Jaha vem paxa du ?

ääähhhhh är du full eller.

Läst ditt SMS förresten????

Det får vi se på festen ;) När jag hånglat upp någon så vet alla vem det blir. :hihi

Vadslagningsbyrån har öppnat!!!

PM:a för aktuella odds:hihi

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är man dum i huvudet om man faktiskt åker iväg på en resa med någon man aldrig träffat? :va

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Är man dum i huvudet om man faktiskt åker iväg på en resa med någon man aldrig träffat? :va

Jag skulle nog föredragit att åka "själv" isåfall, men så kan man ju mötas upp väl på plats.

Blir lite jobbigt om ni bokar allt ihop och när du väl träffar personen så är han inte alls som du trott/hoppats.

Sen så tycker jag generellt ska vara försiktig om man är kvinna.
Tycker inte att det ska behöva vara så.

Men med tanke på hur verkligheten ser ut så tycker jag det.
Vet inte hur många gånger man läst om kvinnor som råkat riktigt illa ut för att dom helt enkelt varit godtrogna.

Last edited:

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Eller under tiden... :näsblod

Mja. det vore ju en obehaglig överraskning att ända sina dagar i 10 delar på havets botten. :gnissla I dagens läge vet man aldrig. Dårhusen gapar ju nästan tomma på vettigt folks bekostnad numera.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag skulle nog föredragit att åka "själv" isåfall, men så kan man ju mötas upp väl på plats.
Blir lite jobbigt om ni bokar allt ihop och när du väl träffar personen så är han inte alls som du trott/hoppats.

Vem har sagt att det skulle vara en han? :7peta:D

Fan vad jag suger på att leta resor. Som jag ser det kan man bara flyga till Kanarieöarna eller Turkiet den dagen jag vill åka. Men det är inga ställen som intresserar mig så värst...

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Vem har sagt att det skulle vara en han? :7peta:D

Bara tog det för givet :)

Men ok, kanske inte behöver vara lika rädd för att åka med en kvinna.

Men fortf. snacka igenom vad ni vill göra isåfall. Så att inte du vill ligga i solstolen med paraplydrinken medans den andra vill ha ett fullspäckat schema med bergsbestigningar, volontärarbete och terroristsafari typ.

(jag har en kollega som i princip bara åker själv på semester, men han är en sån där supersocial människa som alltid hittar massor med nytt folk att hänga med ändå).

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...