Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Folkesson åkte en halv säsong med texten Stora kukar går tungt innan han upptäckte vad jag satt dit för text på kutsen.
Året efteråt när CBR600 kom med trycksatt luftburk som hette DAIS så blev det AIDS ist tog ett bra tag innan han upptäckte det också.

AIDS hade min brorsas polare på sin hoj. Harald handklov blev gramse och på bråkhumör när han såg det. Han tyckte det var smuts att sådana människor skulle finnas som dristade sig till att medelst isoleringstejp manipulera det nummer som av ynnest tillhandahållits av de trefliga myndigheterna.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Both... could be... :rodnar

Ha ha, det var en kul syn jag fick inuti min hemsökta rot nu. Kärringen sitter i köket iförd sin leoparddress och överallt ligger det kugghjul och servos och skit. Här är det föga tal om eroticum och köttsliga lekar. Nä, här ska ny växel läggas i, ty helgen är kort och innan den försvinner vid horisonten ska en robot existera som icke endast kan skala en banan, diska och mata hunden. Den ska dessutom kunna knata till arbetet som stand in och föra en treflig konversation och bjuda kamraterna på finska pinnar och flarnpågar direkt ur ett litet värmefack i brösthöjd.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Sluta smickra er själva nu! och vadå påhopp om att jag är för fin? Nä nu får ni ge er, jag är odödlig (;

Det var bra. Du blir alltså icke hysterisk om du råkar få en kladd Quaker State på din vänstra knäskål?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Sluta smickra er själva nu! och vadå påhopp om att jag är för fin? Nä nu får ni ge er, jag är odödlig (;

Smickra sig själv? De ger ju MIG skulden för allt! Jag har inte sett att du skrivit här, förrän nu, så hur jag skulle kunna skrämma iväg någon jag inte visste existerade är ju lustigt. :brinnerup

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Smickra sig själv? De ger ju MIG skulden för allt! Jag har inte sett att du skrivit här, förrän nu, så hur jag skulle kunna skrämma iväg någon jag inte visste existerade är ju lustigt. :brinnerup

Men det är alltid lätt att skylla på dig för även om du inte gjort något så är du aldrig helt säker eller så rycker du bara på axlarna :D

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj

Nåväl! Jag fick mitt straff nu. Hade tinat upp en ask hallon/blåbär på högsta hyllan i kylskåpet som stått och droppat och skvätt i hela kylskåpet. Det såg ut som man slaktat en älg med en handgranat därinne. :gnissla

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Pic or it didn't happen!

Ha ha, fan också. Det skulle ni verkligen fått se. Dessvärre tog min städiver överhanden. :tungan Jag är ingen riktig nätrRagnar tydligen som inte genast får impulsen att dela alla upplevelser med webben. :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...