Hej dagboken!
Nu skall jag gå till gymmet och flexa, hoppas nån trevlig chey blir imponerad
Har du en leopardteddy på morgonen när du låter dig väl smaka av en smörgås menar du?
Hennes moder kanske varnade henne för folk som hade runda ord på sina prylar?
Folkesson åkte en halv säsong med texten Stora kukar går tungt innan han upptäckte vad jag satt dit för text på kutsen.
Året efteråt när CBR600 kom med trycksatt luftburk som hette DAIS så blev det AIDS ist tog ett bra tag innan han upptäckte det också.
Lust att dra uppe riktigt ful jäkel, men så roligt ska vi inte ha!Ja, ska man vara rolig här så måste det vara genomtänkt. Det är ju inte intelligenseliten som hänger här direkt.
Men släng upp en riktig bild på dig så kanske du blir förlåten.
Both... could be...
Lust att dra uppe riktigt ful jäkel, men så roligt ska vi inte ha!
Jag tror fan vi skrämde iväg hon nya bruttan Therese asså, fan skäms på dig Swishen!!!!
Sluta smickra er själva nu! och vadå påhopp om att jag är för fin? Nä nu får ni ge er, jag är odödlig (;
Sluta smickra er själva nu! och vadå påhopp om att jag är för fin? Nä nu får ni ge er, jag är odödlig (;
Smickra sig själv? De ger ju MIG skulden för allt! Jag har inte sett att du skrivit här, förrän nu, så hur jag skulle kunna skrämma iväg någon jag inte visste existerade är ju lustigt.
Dumma dem é
Smickra sig själv? De ger ju MIG skulden för allt! Jag har inte sett att du skrivit här, förrän nu, så hur jag skulle kunna skrämma iväg någon jag inte visste existerade är ju lustigt.
Nåväl! Jag fick mitt straff nu. Hade tinat upp en ask hallon/blåbär på högsta hyllan i kylskåpet som stått och droppat och skvätt i hela kylskåpet. Det såg ut som man slaktat en älg med en handgranat därinne.
Men det är alltid lätt att skylla på dig för även om du inte gjort något så är du aldrig helt säker eller så rycker du bara på axlarna
Pic or it didn't happen!
Sitter och funderar över om det finns någon mer meningslös tråd än denna, haha and still i'm stuck!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |