Singeltråden

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Men fler som har åtminstone dejtat :D

Att ens komma till dejt räknas. I min värld.

Mvh hon som aldrig har varit på en dejt.

Har vi inte kommit fram till att båda måste veta om att de är på dejt för att det ska räknas? Dejter med icke SH-människor räknas inte heller.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Har vi inte kommit fram till att båda måste veta om att de är på dejt för att det ska räknas? Dejter med icke SH-människor räknas inte heller.

I dessa fall jag tänker på var alla nog medvetna om det :hihi

Men jag tänker inte säga något, jag har väl lite hyfs. Men det är mer än 2 stycken. jag säger ju inte att ni behöver lita på mina ord.

Oavsett är det ändå 200% mer än 0 rätt bra. (här kommer matematikern i mig fram och säger att det är inte 200% eftersom dubbla noll är lika med noll, fan hur gör vi här då? :huvet)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ha ha, det var en kul syn jag fick inuti min hemsökta rot nu. Kärringen sitter i köket iförd sin leoparddress och överallt ligger det kugghjul och servos och skit. Här är det föga tal om eroticum och köttsliga lekar. Nä, här ska ny växel läggas i, ty helgen är kort och innan den försvinner vid horisonten ska en robot existera som icke endast kan skala en banan, diska och mata hunden. Den ska dessutom kunna knata till arbetet som stand in och föra en treflig konversation och bjuda kamraterna på finska pinnar och flarnpågar direkt ur ett litet värmefack i brösthöjd.

Va, va, va? Hur vet du hur det ser ut hos mig, va??!??!? :3freak

Sluta smickra er själva nu! och vadå påhopp om att jag är för fin? Nä nu får ni ge er, jag är odödlig (;
Bra, på dem bara gumman. :smasha

Nåväl! Jag fick mitt straff nu. Hade tinat upp en ask hallon/blåbär på högsta hyllan i kylskåpet som stått och droppat och skvätt i hela kylskåpet. Det såg ut som man slaktat en älg med en handgranat därinne. :gnissla
Å paddan, har han fått nåt av guckat? :)

:7peta

Några härinne har faktiskt fått resultat :tummenupp
Va, vem , va? Öh jaha, eller vadå? :confused:

Finns det SÅNA här!?!? :va

Men fler som har åtminstone dejtat :D

Att ens komma till dejt räknas. I min värld.

Mvh hon som aldrig har varit på en dejt.
Inte ja heller, ja fattar inte ens va en dejt är... knullar man då eller? Isf har jag varit på detj... :rodnar

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...