Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fan vad gött att vara perfekt!

Själv har jag en jävla massa brister. Utöver att jag är störd och kort. :tungan Vore nog jobbigt att träffa nån som är perfekt, jag hade ju bara fått mindervärdeskomplex. Kanske därför du har svårt att hitta nån, du skrämmer bort alla icke-perfekta med din perfekthet? :tummenupp

Jaja, jag är väl perfekt men med undantag. Men jag kan inte hjälpa att jag är född sån! :gråta

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Paprikor börjar ju som gröna o går över i gult, orange o sen rött... kan ha varit en sån jag stötte på... :3freak

Ha ha, mja faktiskt. Du hamnade i lag med en grönsak i en utvecklingsfas.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Jag är ju perfekt med avvikelser, inte konstigt att folk med jantelagen i ryggsäcken bara fnyser så fort jag äntrar deras öronvrå.

Ha ha, jag älskar när jantemänniskor fnyser. Detta försöker jag få att ske så ofta jag bara kan. Det triggar mig som det triggar en byidiot att tända och släcka lampan stup i kvarten.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag är likadan. Men fick lära mig som 18-åring att det ibland är bättre att spendera pengarna. Plockade ut nästan 50'000 för att köpa häst, strax efter det så gick 50'000 upp i rök... Kan säga att jag hade betydligt större glädje av de jag plockade ut. :rolleyes: Men de är tack och lov på bättringsvägen igen nu. Föredrar dock mina aktier för tillfället, känner att jag har bättre kontroll över dem. :tungan

Nu när sparpengar diskuteras - jag har funderat på att placera en del av mina pengar i nån fond eller aktie men jag vet inte hur man får reda på vilka fonder som lämpar sig. Aktier kräver väl att man har koll på vad som händer?

Iofs är det ju inte så svårt men jag har noll erfarenhet och vill gärna lära mig lite här :)

Bah, överklasskärringar! :7peta

Jag har tur om jag inte går back nån tusing varje månad. :lyxfällan

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Kewk Nuppa Underbart Lustfyllt LäCkert Astronomiskt?

Jag vill :spy

Nuppar du för att sedan spy??!! Bättre att se dig för först vilken du nuppar med.*fniss*

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Nja, men kanske diverse drägg ur pöbeln.

Drägg har jag haft redan, har ju för tusan i princip bara haft ihop det med hårdrocksdrägg tidigare! :D Så jag tänkte byta upp mig lite. Och de flesta av mina blivande män skulle jag nog kalla A-kändisar, faktiskt.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Drägg har jag haft redan, har ju för tusan i princip bara haft ihop det med hårdrocksdrägg tidigare! :D Så jag tänkte byta upp mig lite. Och de flesta av mina blivande män skulle jag nog kalla A-kändisar, faktiskt.

Drägg söker dragg??

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ha ha, jag älskar när jantemänniskor fnyser. Detta försöker jag få att ske så ofta jag bara kan. Det triggar mig som det triggar en byidiot att tända och släcka lampan stup i kvarten.

Ibland är det underhållande att se dem stå där med sura miner för man råkar vara riktigt schyst mot sig själv och säga att man är bra! Den klassiska svenska avundsjukan :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Eller så är det mest att man inte orkar åka typ 100 mil för en dejt :D

LJUG! :7peta

Överklasskärringar?

Fan vilket annorlunda perspektiv man fick på sitt liv. 100% studier, 2 extrajobb, dagmatte (svarta pengar) och egen hund och häst.

Fattas bara en rik snubbe.

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Ibland är det underhållande att se dem stå där med sura miner för man råkar vara riktigt schyst mot sig själv och säga att man är bra! Den klassiska svenska avundsjukan :D

Man ska slå där det känns. Här ska du ha mothafogga, tänker man och drar till med att man tjänar minst det dubbla och har fet bil och en pudel med diamanthalsband och guldtänder. Vem uppskattar god hälsa och tak över huvudet och mat i magen i dag lixom. :)

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Med tanke på att du kör hoj lär du vara betydligt mer överklass än vad jag är. ;) Och vi gick ju igenom det där med sparpengar, eftersom det inte är nåt man vill röra så räknas inte de. Så jag är tokfattig, men om man går back eller inte har inte ett dugg med tur att göra. :7peta

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...