Plåthinken
Tappat barn
Där blev du överrumplad av smäktande ord och välsignelse i överflöd.
Det är ju inte varje dag det händer.
Där blev du överrumplad av smäktande ord och välsignelse i överflöd.
Fan vad gött att vara perfekt!
Själv har jag en jävla massa brister. Utöver att jag är störd och kort. Vore nog jobbigt att träffa nån som är perfekt, jag hade ju bara fått mindervärdeskomplex. Kanske därför du har svårt att hitta nån, du skrämmer bort alla icke-perfekta med din perfekthet?
Sådärja då har man gjort det kvinnor ska, laga mat.
Paprikor börjar ju som gröna o går över i gult, orange o sen rött... kan ha varit en sån jag stötte på...
Det är ju inte varje dag det händer.
Ha ha, svältfödd på komplimanger trodde jag inte tjejer in general var.
Ha ha, mja faktiskt. Du hamnade i lag med en grönsak i en utvecklingsfas.
Ja trodde de hängde ihop med fitta och kåt? (Läs våt ängsmark och glad på gammelsvenska). Men ja kanske missat nåt lingvistiskt här...
Och gott var det!
Jag är ju perfekt med avvikelser, inte konstigt att folk med jantelagen i ryggsäcken bara fnyser så fort jag äntrar deras öronvrå.
Jag, höga krav? Nejdå
Höj dig snäppet så ska du nog se att det kanske händer nåt
Lag måste det ha varit... det kändes lite väl tillrätta(in)lagt...
Jag är likadan. Men fick lära mig som 18-åring att det ibland är bättre att spendera pengarna. Plockade ut nästan 50'000 för att köpa häst, strax efter det så gick 50'000 upp i rök... Kan säga att jag hade betydligt större glädje av de jag plockade ut. Men de är tack och lov på bättringsvägen igen nu. Föredrar dock mina aktier för tillfället, känner att jag har bättre kontroll över dem.
Nu när sparpengar diskuteras - jag har funderat på att placera en del av mina pengar i nån fond eller aktie men jag vet inte hur man får reda på vilka fonder som lämpar sig. Aktier kräver väl att man har koll på vad som händer?
Iofs är det ju inte så svårt men jag har noll erfarenhet och vill gärna lära mig lite här
Kewk Nuppa Underbart Lustfyllt LäCkert Astronomiskt?
Jag vill :spy
Nja, men kanske diverse drägg ur pöbeln.
Drägg har jag haft redan, har ju för tusan i princip bara haft ihop det med hårdrocksdrägg tidigare! Så jag tänkte byta upp mig lite. Och de flesta av mina blivande män skulle jag nog kalla A-kändisar, faktiskt.
Ha ha, jag älskar när jantemänniskor fnyser. Detta försöker jag få att ske så ofta jag bara kan. Det triggar mig som det triggar en byidiot att tända och släcka lampan stup i kvarten.
Eller så är det mest att man inte orkar åka typ 100 mil för en dejt
Bah, överklasskärringar!
Jag har tur om jag inte går back nån tusing varje månad. :lyxfällan
Nuppar du för att sedan spy??!! Bättre att se dig för först vilken du nuppar med.*fniss*
Ibland är det underhållande att se dem stå där med sura miner för man råkar vara riktigt schyst mot sig själv och säga att man är bra! Den klassiska svenska avundsjukan
Bah, överklasskärringar!
Jag har tur om jag inte går back nån tusing varje månad. :lyxfällan
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |