Singeltråden

tkdrille

Guest
45 minuters spinning är ingenting. :rolleyes:

Bah, jag är ju och tränar 5 dagar i veckan. Längtar till snön försvinner så jag kan cykla ute. För sadlar på spinningcyklar är så fruktansvärt obekväma. Min sadel på mtb är perfekt inriktad i röven. Eller ja på sätesmusklerna mena jag.
Då brukar en lördag bli 5 timmar.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Med tanke på att du kör hoj lär du vara betydligt mer överklass än vad jag är. ;) Och vi gick ju igenom det där med sparpengar, eftersom det inte är nåt man vill röra så räknas inte de. Så jag är tokfattig, men om man går back eller inte har inte ett dugg med tur att göra. :7peta

Fast, jag kör ju inte hoj, jag har hoj i 6978 bitar för att jag inte har råd att reparera den. :gnissla

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Bah, jag är ju och tränar 5 dagar i veckan. Längtar till snön försvinner så jag kan cykla ute. För sadlar på spinningcyklar är så fruktansvärt obekväma. Min sadel på mtb är perfekt inriktad i röven. Eller ja på sätesmusklerna mena jag.
Då brukar en lördag bli 5 timmar.

Väntar på mina löparskor ska komma. Då jävlar ska det springas här! :banana

tkdrille

Guest
Väntar på mina löparskor ska komma. Då jävlar ska det springas här! :banana

ÅÅÅ fan va bra att du sade de. Skulle nämligen beställa löpskor ikväll. För ly,,,,, titta här. JAG alltså JAG ska börja springa med, och jag har aldrig sprungit i min vuxna ålder höhö.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
90 minuters passet är bäst. :tummenupp

Jag klarar inte av mer än 10 minuter på löpbandet.

Spinning i grupp, med pulsklocka fungerar i 15 minuter. Sen väntar jag på att det ska vara slut.

SJUKT JÄVLA PSYKISKT PÅFRESTANDE!

Och alla som tycker att jag är :dummer för jag springer 1 mil i snöstorm utan att gnälla. Fan det är det bästa, att vara totalt ensam på löpspåret och bara springa. Balsam för själen.

LEVERERA MINA JÄVLA SKOR NU! Förlåt det var DHL :rolleyes:

tkdrille

Guest
Tips: Ta det försiktigt i början. Du vill inte ha problem med benhinnor. :brinnerup

De kommer gå väldigt lugnt i början. Kommer bara lubba fram på grusstigar i början. De var lite därför jag faktiskt köpte en cykel för 1 år sen =) Lite snällare mot knä.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Är detta du Drille?

speedo2.jpg

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
De kommer gå väldigt lugnt i början. Kommer bara lubba fram på grusstigar i början. De var lite därför jag faktiskt köpte en cykel för 1 år sen =) Lite snällare mot knä.

Beställ från England, typ halva priset på dojjor, om du vet vad du ska ha.

Benhinnor har jag haft problem med, alltid. Ska testa igen i vår, nu med 15 kilo mindre på kroppen. Går det inte nu heller kapar jag av benen och monterar hjul från biltema. :crash

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Att köra i pass är inget kuuuuuul. Jag kör själv :D

Beror på vad man pratar om :crash

Jag klarar inte av mer än 10 minuter på löpbandet.

Spinning i grupp, med pulsklocka fungerar i 15 minuter. Sen väntar jag på att det ska vara slut.

SJUKT JÄVLA PSYKISKT PÅFRESTANDE!

Och alla som tycker att jag är :dummer för jag springer 1 mil i snöstorm utan att gnälla. Fan det är det bästa, att vara totalt ensam på löpspåret och bara springa. Balsam för själen.

LEVERERA MINA JÄVLA SKOR NU! Förlåt det var DHL :rolleyes:

Jag älskar spinning och att totalt köra skiten ur mucklerna till bra musik. :)
Hade det varit UPS hade du ju ringt mig...:mattias I fixy fixy :krama

Jaja.. det alla undrar är hur länge det är kvar till pillret! :banana

Funderar faktiskt på att slopa det ikväll eftersom jag ändå är så jävla trött. :) Så ni får troligen vänta till på Söndag eller till och med Måndag beroende på vad jag gör för utmattande i helgen. :gnissla:tungan

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...