Singeltråden

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fan vad gött att vara perfekt!

Själv har jag en jävla massa brister. Utöver att jag är störd och kort. :tungan Vore nog jobbigt att träffa nån som är perfekt, jag hade ju bara fått mindervärdeskomplex. Kanske därför du har svårt att hitta nån, du skrämmer bort alla icke-perfekta med din perfekthet? :tummenupp

Annars brukar det ju oftast vara så att vi perfekta killar redan är upptagna. Så är det i mitt fall, min hona släpper inte taget om mig oavsett om jag vill eller inte.

tkdrille

Guest
Beställ från England, typ halva priset på dojjor, om du vet vad du ska ha.

Benhinnor har jag haft problem med, alltid. Ska testa igen i vår, nu med 15 mindre kilo på kroppen. Går det inte nu heller kapar jag av benen och monterar hjul från biltema. :crash

Skulle ha gjort de egentligen. Men börjar med "dåliga" skor. Finner jag de skojigt ska jag köpa dyrare. Mycket skor är bra att ha.
Jag ska gå ner rätt mycket till december. :D Sen blir jag en helt ny man.
Om jag misslyckas kan vi köpa hjul ihop.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Funderar faktiskt på att slopa det ikväll eftersom jag ändå är så jävla trött. :) Så ni får troligen vänta till på Söndag eller till och med Måndag beroende på vad jag gör för utmattande i helgen. :gnissla:tungan

:gråta

Nä men allvarligt, jag tror det är bättre om man kan klara sig utan att somna på konstgjort sätt. :tummenupp

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Skulle ha gjort de egentligen. Men börjar med "dåliga" skor. Finner jag de skojigt ska jag köpa dyrare. Mycket skor är bra att ha.
Jag ska gå ner rätt mycket till december. :D Sen blir jag en helt ny man.
Om jag misslyckas kan vi köpa hjul ihop.

Ha ha, det är en baggis att rasa i vikt hårt, men det kostar i muskelmassa om man har bråttom :gråta
Skit samma, jag har återupptagit min kampsport igen efter 20år och då är jag mer betjänt av smidighet än en massa volym.

tkdrille

Guest
Ha ha, för böveln! Hur hårig är du egentligen? Som ett får?
;) De sjuka är att jag knappt har hår på benen. De är mage och bröst som fått värsta smällen. Och delar av rygg. Allt ska väck när jag gått ner i vikt.
Ha ha, det är en baggis att rasa i vikt hårt, men det kostar i muskelmassa om man har bråttom :gråta
Skit samma, jag har återupptagit min kampsport igen efter 20år och då är jag mer betjänt av smidighet än en massa volym.

De är de som är det. För jag gymmade förra vintern med och de gick för jävla bra och man hade rejäl styrka. Sen började jag cykla nästan varje dag och gick ner 15 kilo. I höstas började jag gymma igen och orkade knappt 60 i bänkpress :) Dock har jag gått upp 5 kilo på det.
Jag har minimum 30 kilo till december som bara ska väck. Sen 20 efter det. Kommer kombinera cyckling, löpning och gymmet för att försöka behålla alla muskler.
Jag har liksom funnit glöden nu och ger icke upp som jag gjort alla andra gånger hehe.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Är det någon härinne som har smittat mig med lite halsont ellä???:va Ni är de enda jag umgås med så nån av er måste det vara? :4skrika :6surkart

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...