SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Välriktat janteslag!
janteslag?
Välriktat janteslag!
Fan vad gött att vara perfekt!
Själv har jag en jävla massa brister. Utöver att jag är störd och kort. Vore nog jobbigt att träffa nån som är perfekt, jag hade ju bara fått mindervärdeskomplex. Kanske därför du har svårt att hitta nån, du skrämmer bort alla icke-perfekta med din perfekthet?
Beställ från England, typ halva priset på dojjor, om du vet vad du ska ha.
Benhinnor har jag haft problem med, alltid. Ska testa igen i vår, nu med 15 mindre kilo på kroppen. Går det inte nu heller kapar jag av benen och monterar hjul från biltema.
Kallade du de för hårigt ?
Ja, speciellt om de är en snygg kvinna uppå.
Funderar faktiskt på att slopa det ikväll eftersom jag ändå är så jävla trött. Så ni får troligen vänta till på Söndag eller till och med Måndag beroende på vad jag gör för utmattande i helgen.
Skulle ha gjort de egentligen. Men börjar med "dåliga" skor. Finner jag de skojigt ska jag köpa dyrare. Mycket skor är bra att ha.
Jag ska gå ner rätt mycket till december. Sen blir jag en helt ny man.
Om jag misslyckas kan vi köpa hjul ihop.
Ha ha, det är en baggis att rasa i vikt hårt, men det kostar i muskelmassa om man har bråttom
Skit samma, jag har återupptagit min kampsport igen efter 20år och då är jag mer betjänt av smidighet än en massa volym.
Vilken krampsport är det?
Wile E. Coyote ?
Nä men allvarligt, jag tror det är bättre om man kan klara sig utan att somna på konstgjort sätt.
Krampsport
Nu är det en variant av Krav Maga efter att under åren ha gått från Thai, via Kickboxing till Savate.
De sjuka är att jag knappt har hår på benen. De är mage och bröst som fått värsta smällen. Och delar av rygg. Allt ska väck när jag gått ner i vikt.Ha ha, för böveln! Hur hårig är du egentligen? Som ett får?
Ha ha, det är en baggis att rasa i vikt hårt, men det kostar i muskelmassa om man har bråttom
Skit samma, jag har återupptagit min kampsport igen efter 20år och då är jag mer betjänt av smidighet än en massa volym.
Hade du sett ut sådär hade jag garvat mig in på intensiven. Troligen enkel resa dessutom.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |