Singeltråden

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
;) De sjuka är att jag knappt har hår på benen. De är mage och bröst som fått värsta smällen. Och delar av rygg. Allt ska väck när jag gått ner i vikt.

De är de som är det. För jag gymmade förra vintern med och de gick för jävla bra och man hade rejäl styrka. Sen började jag cykla nästan varje dag och gick ner 15 kilo. I höstas började jag gymma igen och orkade knappt 60 i bänkpress :) Dock har jag gått upp 5 kilo på det.
Jag har minimum 30 kilo till december som bara ska väck. Sen 20 efter det. Kommer kombinera cyckling, löpning och gymmet för att försöka behålla alla muskler.
Jag har liksom funnit glöden nu och ger icke upp som jag gjort alla andra gånger hehe.

http://toughviking.se/
Ett delmål? :tummenupp

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Savate är kul. Jag har konstaterat att det är franska och betyder "Aj min näsa." :näsblod

Ha ha, ja det är en stil som kräver mycket balans eftersom man i regel levererar två till tre sparkar i kombination. Man jobbar mycket med raka sparkar mot tex knän. Detta gör tekniken effektiv i många sammanhang därför har vi behållt en del av dessa tekniker än idag. En annan kul sak är ju att stilen från grunden är Europeisk. Utvecklad av franska sjömän (sparkar) och engelsk boxning.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Beställ från England, typ halva priset på dojjor, om du vet vad du ska ha.

Benhinnor har jag haft problem med, alltid. Ska testa igen i vår, nu med 15 kilo mindre på kroppen. Går det inte nu heller kapar jag av benen och monterar hjul från biltema. :crash

MEN BESTÄLL INTE FRÅN AMAZON :mattias
#tänkergedemdåligtrykte

Äsch internt mellan mig och Ziip59 :rolleyes:
Men det är också offentligt, jag orkar inte förklara, det går att läsa våra inlägg ett par sidor bakåt :)

Annars brukar det ju oftast vara så att vi perfekta killar redan är upptagna. Så är det i mitt fall, min hona släpper inte taget om mig oavsett om jag vill eller inte.

Stackars dig, fast vid en och samma hona, även motvilligt. :(

Skulle ha gjort de egentligen. Men börjar med "dåliga" skor. Finner jag de skojigt ska jag köpa dyrare. Mycket skor är bra att ha.
Jag ska gå ner rätt mycket till december. :D Sen blir jag en helt ny man.
Om jag misslyckas kan vi köpa hjul ihop.

Köp bra skor som passar redan från början, ett par dåliga är inget att springa i i längden, det kommer bara bädda för skador.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Ha ha, ja det är en stil som kräver mycket balans eftersom man i regel levererar två till tre sparkar i kombination. Man jobbar mycket med raka sparkar mot tex knän. Detta gör tekniken effektiv i många sammanhang därför har vi behållt en del av dessa tekniker än idag. En annan kul sak är ju att stilen från grunden är Europeisk. Utvecklad av franska sjömän (sparkar) och engelsk boxning.

Kör Krav själv. Är inne på andra terminen, men kallar inte det riktigt kampsport eftersom det inte går så bra att tävla i. :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
;) De sjuka är att jag knappt har hår på benen. De är mage och bröst som fått värsta smällen. Och delar av rygg. Allt ska väck när jag gått ner i vikt.

De är de som är det. För jag gymmade förra vintern med och de gick för jävla bra och man hade rejäl styrka. Sen började jag cykla nästan varje dag och gick ner 15 kilo. I höstas började jag gymma igen och orkade knappt 60 i bänkpress :) Dock har jag gått upp 5 kilo på det.
Jag har minimum 30 kilo till december som bara ska väck. Sen 20 efter det. Kommer kombinera cyckling, löpning och gymmet för att försöka behålla alla muskler.
Jag har liksom funnit glöden nu och ger icke upp som jag gjort alla andra gånger hehe.

Det fixar du :yoparty Jag hejar på dig :Bugar
Sen firar vi :fyllisar i Kstad till vintern :rock

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400

Ha ha, men håret växer ju ut hela tiden, blir det inte kass att hålla på att raka dyngan då?

Man kan forma kroppen hur fan som helst. Trägen vinner och diciplin vid matbordet. :)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Kära singeltråden, varför får jag aldrig :fika? :banana

420222_212116242264476_665340252_n.jpg

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Det fixar du :yoparty Jag hejar på dig :Bugar
Sen firar vi :fyllisar i Kstad till vintern :rock

tkdrille

Guest
2013. Jag är redan anmäld. :näsblod
:D Nästan bud på att följa med och titta på dig.
MEN BESTÄLL INTE FRÅN AMAZON :mattias
#tänkergedemdåligtrykte

Köp bra skor som passar redan från början, ett par dåliga är inget att springa i i längden, det kommer bara bädda för skador.
Alltså dåliga är de ju inte. Bara inte lika bra för de som kostar 1500 kr. Har provat ut de redan men får de till bra pris =). Och gillar jag då att lubba runt så köper jag de dyra för att ha dessa som promenadskor.

Det är det, ibland. :hihi

:D Jahaaaaa var de så ni tänkte ni tjejer haha.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...